5. leden 2008

HundrtcarII.

Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 13970×, Komentářů: 51, Líbí se Autor: hundrtkarjiri

Byl by zájem o mé auto s rozumnou cenovou nabídkou,abych uvažoval o prodeji bud s TP nebo bez.Dostihla mě finanční krize a todle by bylo asi jediné východisko,pokud by se našel kupec s rozumným finančním návrhem.Cena:Do­hodou.

Viz odkaz:

http://skoda-virt.cz/cz/au­ta/stovky/3720-skoda-100 l-hundrtcar-ii/

Takže auto po prvním majiteli, mám k němu i originál stvrzenku z mototechny v Pelhřimově. Auto bylo garážované, nikdy nebourané-pouze meněny blatníky, jinak původní barva, jak je vidět z obrázků je důkladně vystříkáno proti korozi. Cena, za co sem to koupil, byla smešná s ohledem na stav vozidla 2500Kč. Nově obuto na gumách 155/14-už rovný vzorek, takže gumY sundány a Jdou do prodeje, aby se vrátily many. Jediná koroze, kterou sem našel, je u prahů zespoda na podlaze, ale místama, jinak je v nej stavu.

Trocha info:

Škoda 100L,typ 717

Rok výroby:1975

Barva:světle hnědá

Najeto:117000km

Motor:po částečné generálce někdy v 80000km

Brzdy:po GO

Dosažené úspěchy:

31.5.2008-Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě

30.5.2009-Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě

19.9.2009-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě

29.5.2010-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě

Plánované úpravy:

Exteriér dle Š110L Rally:Lakýrník-Ladislav Straka

barva:Ral 1037 lesk-kastle,Ral 9003 lesk-pruh na bocích,Ral 9005 lesk-obě kapoty.

přední lízátko Tiller tunning

13 kola-gumi 165/70/13

vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez

laminatove blatniky-predni a zadní

Motor:

1. VARIANTA!!!!!!(DEJ MU PÁNBUH LECHKÝ SPANÍ)

Chlazení náporem-120,trubky vedeny pod podlahou-SPLNĚNO

Fa 136-hlava snizena na doraz-SPLNĚNO

vačka-280ka-SPLNĚNO

karburator-Lada1300ccm,upraven po vzoru Skoda100Lukas-SPLNĚNO

saci potrubi-prevareno Favo nebo Fel. potrubí-SPLNĚNO

vyfukove potrubi-Š136 nebo svody 4 do 1-SPLNĚNO

vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez-SPLNĚNO

vyrobena trubka místo výfuku samozřejmě nerez-SPLNĚNO-(pouze na sprinty)

2. VARIANTA!!!!!

Motor 120LS-vnitřnosti

Hlava 110R-snižená o 0.8mm(new ventily+trochu poladěná)

Vačka 280 stupnů

Rozdělovač š120LS

Sání(110R),Kar­burátor Lada 2105 nový(dif.23,24)

Výfuk 130L/A

Setrvačník a řemenička odlechčeny dle L/A

Spojka 190mm,přítlačák Sachs

Převodovka:

4 kvalt-SP:4.44

Interiér:

jiné sedačky-přední Citroen ZX

pásy-C. ZX

kaplička Š120S-na přídavní budíky

Přední náprava:

po GO-M typ se šnekem-trochu víc utahlej,seřízlá pera o 2 závity a autogenem zahlej konec

před. nápr.-4 pístové brzdy-propojky

nové kotouče Š130,odvrtávané a odlechčené

přední tvrdší tlumiče-LADA

Zadní náprava:

M-poloosy-komplet po GO+repas a komaxit

Brzdy komplet nový-samostavy 120

Prasátka 22mm-hamuje to pěkně

Bubny-opískovaný z obou stran+komaxit a následně srovnáno na soustruhu

Podélná ramena vystužená(Made in garage)+Silentbloky tvrdé 130

Pružiny A2(sehnány od Škoda motorsport-jeden chlápek co pro ně jezdí historiky)

21.6.2009

Nahozena celá zadní náprava i s převodovkou a motorem po GO.Samozřejme vše nový věci nebo repas a pískování a komaxit.

31.5.2008

Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě.

30.5.2009

Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě

Zakoupen new karbec Lada(funglovka,ješ­tě zaslepená)dif. to má 23,24.A cena směšná 1000kč(v mototechně po mě chtěli 2800kč-hold dobrej kup).

19.9.2009

Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě

A chystá se malý rozdělovač 1000MB a taky se předělává hlava 120LS.

4.-6.12.2009

Tak jsem něco podělal na autě.Přední podběhy seškrábat na plech a 2* základ + 2* komaxová vrchní barva(šedivá)­.Vykoukla na mě v rohu dírka tak se chystám jí zavařit o víkendu a dotřít.Pak mě čeká horolezecká stěna za chladičem oškrábat a natírat.Hlava LS je na půl hotová (vyleštěné kanály+srovnaná) ještě se musej udělat vodítka a nový ventily.

28.-30.5.2010

Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě

Auto bylo v plniči a jen tak na oko nastrojený,aby sem snim mohl jet.

Ted už máme kabátek a docela se líbí i mému okolí,tak jen to ted nerostřelit.

Koupili jsme také new zrcátka a pasujou tam skvěle.

18.11.2010

Tak jsem si udělal radost,konečně!!

Koupil jsem kapličku 120S na přídavné budíky,vzpěru mezi přední tlumiče a uvažuju o novym rozdělovači Hanhart-klasiku.Ještě si to promyslim,ale každopádně budu objednávat 18mm-20mm stabilizátor (ještě nevim jakej) a tvrdý uložení od Pemita.Tot vše.Fotky jsem línej nahrát,tak snad o víkendu.


Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 13970×, Komentářů: 51, Líbí se Autor: hundrtkarjiri
Kilko nevypadá zle,zato proti úpravám článku bych měl výhrady,chtělo by to víc popisu do článku než jen krátký komentář v komentářích😉.
Tak máme new kabátek,hihihi.Je to super.
Autí jezdí a new motor mi vyjel 2 místo na sprintech v Želivě,mmmmoooooooccccccccc mu děkuju a doufám,že vydrží aspon 50t. km.A taky jsem koupil new karbec Lada,ještě udělám další foto.
Tak ted auti odpočívá a čeká na totální GO celé zadní napravy s pčevodovkou a motorem.Převodovka,motor a podélná ramena už jsou připraveny,ještě zbývá dodělat GO M-poloos.A potom začne velká akce s přendaváním.Už se těším.
Kamo drzim palce lad kolko vladzes lebsie ako by ho neaky detko odniesol na ,,srotak,, ako som vydel v Poprade v reciklacnej firme 🙁(pekna 100vka a pojde do lisu🙁(( sam mam 136 Rapidu a 110rko ,a povodne mali ostat seriove ,ale asi to tak nebude🙂))a nedaj sa znechutit, good luck
Tak se zase něco děje,taková nečekaná ůprava.
Tak je každého věc jak si to udělá,přesně tak,ale jestli někdo nedokáže snést kritiku,tak by se měl nad sebou zamyslet..názor Já jsem mistr a vy mi polibte p....,když se vám to nelíbí-to tady urcite nikdo neuznává,a jestli někdo takové názory má,tak to jednou bude mít v životě těžké.Neřeknu kdyby jsme se tu někomu vysmívali,to bych se tvrdě bránil,ale kritiku by měl přijmout a přehodnotit každý,zrovna jako přijmout kompliment.
Komentáře jsou od toho aby se články komentovali, aby každý člověk napsal svůj názor na danou věc, ať už kladný či záporný.


Nevím co se hned každý uráží když někdo napíše zápornou kritiku, každý má dle mého názoru právo se vyjádřit.


Hlavní otázka není jestli upravovat či ne, ale jak upravovat.
přesne tak souhlas s kubiho.kilo,
panove auto mam taky upravený at se to nekomu líbí nebo ne!


sice bych to ted už neudelal proste origo je origi.Ale k tomu se každý musí dopracovat sám.Jinak nechápu kritykuprostě jestli se vám to nelíbí tak to nečtu a seru na to a nepíšu rozsáhlý texty.ČUS
Moc nechápu o co tu komu jde ale podstatné je že majitel je spokojený ne?!Je to jeho auto ne vaše, třeba časem pochopí že to mohl udělat jinak ale takový už je život člověk se vyvíjí a někteří i moudří 🙂.


Tak držim palec ať se ti to povede dle představ a ať ti auto dělá radost vždyt to je důvod proč je všichni máme 😉
Raději sem to všecko nečetl a držím palce při upravách 🙂 klidně uřízni střechu a zavař dveře dit je to jen tvoje tak co 🙂
Ahoj vsichni,jak to tady pročítám,myslím,že vím v čem je problém.Je nás tady většina veteránistů,kteří se těžko smiřují s úpravami staré škodovky.Mě třeba by to nevadilo,pokud by si sehnal nejaké normální kilčo,které by už tu opravu potřebovalo,ale tady je stovák,na kterého by skoro veteránista nemusel šáhnout,a někdo má takové štestí že ho sežene za pár korun,a hned na něm dělá úpravy...ale je taky pravda,že stovek je pořád dost,a jestli v tom tenhle chlapík vidí svou seberealizaci,tak mu to nevyčítejme,na tuningových srazech by se asi vysmáli nám,že ty taré vehikly udržujeme v původním stavu,že je to takto jen brzda na silnici apod.Každý je přece jiný,a nemůžeme ho soudit podle sebe.
Jarda: jde o to, jak se ten popel řekne. Docela by mě zajímalo, jaké jsou podle tebe ty "jak které" úpravy. Nějak si nevybavuju žádný pozitivní komentář na cokoli odlišné od sériového stavu...


Jinak já zas nechápu, co máte z toho prudění proti skoro čemukoliv, co někdo udělá.
Jarouši, Petr slovo hnůj použil jako přirovnání množství. Jak je jistě známo, hnůj je produkt kravínů apod. a bývá ho celkem hodně... Každopádně ale Petr netvrdil, že hundrti a erka jsou hnůj.😉 V souvislosti se škodovkama si slovo hnůj použil až ty😉 Takže hundrtů je všude jako třeba děr na silnici 😋, a proto nevidim důvod proč všechny zachovávat jako originály... Hough. Končim tuhle debatu.
Necháme toho
Slovo "hnůj" tu poprvé použil Petr, a já ho jen ironicky zopakoval.


Jinak už vás fakt nechápu, tady člověk nemůže říct ani popel aby se na něj hned všichni nesesypali. Říkám úpravy klidně, ale jde o to jaký.
Já jsem na toto téma už dál nechtěl reagovat, nechci si dělat nepřátele apod. Ale nebylo by lepší založit téma v diskuzi? Abysme to tady Jirkovi nezas....i komentářema, kteý se netýkaj jeho auta...
Připadám si jak v Rain Manovi - K-Mart ... K-Mart ... K-Mart .. jedině K-Mart 🙂





Chválit, ano, ale není to nutné. Říct připomínku, ano, proč ne ? Kritizovat, ano, klidně, ale s trochou inteligence a taktu. Je potřeba ještě víc polopatisticky ? Jinými slovy, nečiňme druhým to, co bychom si sami nepřáli, aby nám bylo činěno ...





Ani bych se nedivil, kdyby dotyčný po přečtení takových rdaikalistických názorů na jeho práci, zahodil řidičák a auto i s vercajkem odvezl do šrotu a začal třeba s chovem včel. V lepším případě sem už nebude chodit a řekne si, že na takovou bandu magorů se může vykašlat.





A zticha nebudu, nasazovat blažený úsměv nebudu a předstírat, že je jaro, taky ne. Vnímám tento neomalený, militantní postoj zesměšňující a urážející práci a úsilí tvůrců všeho, co se vymyká originálnímu a původnímu pojetí za velký problém, objevující se již nějaký čas na tomto webu. Což nezanedbatelně snižuje jeho úroveň a právě to nás posouvá na zmíněný východ. A já jsem zvyklý o problémech otevřeně hovořit, pojmenovávat je a řešit je.
Hele Petře nechme husy husama, jak se říká všude je chleba o dvou kůrkách.Jeden to, druhý ono a spíš než veteránisty, ladiče, tunery, argoladiče a jehovisty mi to spíš připomíná koalici s opozící. Jedni řeknou ono a druzí bez ohledu na všechno jdou proti nim. Nezlobte se na mě, ale znovu se opakuju, s takovýmhle systémem komentářů se pozouváme na východ. Chválit ano v pořádku, říct připomínku nebo poukázat nedejbože na něco, lépe být zticha.Nechme to bejt, začíná mi z toho být zle. (proti nikomu z vás nic nemam, známe se roky a vy to víte, takže než se nechat neustále peskovat za vlastní názor radši budu zticha)všichni si navodíme blažený úsměv a budeme předstírat že je jaro.
Já myslím, že tu nikdo nic neotáčí a ani nemá nikdo nic proti kritice. Mě osobně ale dost vadí, když se kritizuje stylem, že je něco hnůj apod. případně se ironicky vymejšlí co z čeho se tam ještě může nalepit. A taky mi vadí, že se kritizuje jen někde a něco, co je jinde v pohodě. Těch příkladů bych našel asi dost, co se zrovna tady těžce odsoudilo a někde jinde je totéž buď pochváleno, nebo ponecháno aspoň bez povšimnutí.


Do prkýnka vždyť stovek i eRek jsou mraky, tak proč tolik boje za originalitu? Že třeba nečtu podobný komentáře u RedMachine? Je to vlastně zničený pěkný originální eRko a některý věci jsou nevratný. Mě se třeba nelíbí žádný auto, tak jak vyjelo z fabriky a každý z mých aut má něco navíc nebo jinak.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Miloši, když jsi zde psal svůj poslední příspěvek, pevně věřím, že jsi nebyl zcela při smyslech. Příště to zkus, až budeš mít míň alkoholu v krvi 😉 Přečti si to po sobě, nejlépe několikrát, a posuď sám s chladnou hlavou a bez emocí, co jsi zplodil za blábol.





Já o voze a Ty o koze. Nehledě na to, že jsem nikoho jmenovitě z toho, čemu se bráníš, nenařknul. Skoro se nabízí rčení o potrefené huse ...
Jirko klid. Do mě taky všichni rejou kdy sundám nesmyslné křídlo z kapoty na erku. A jsem zvědav jak se budou tvářit na dvoubarevné kopretiny...
kecání o kecání, budeme tu sedět na prdeli a neříkat nic, to bude asi nejlepší, možná to zbytečně nafukujete, pokud k tomu lidi nemají co říct pozbývá komentář pod článkem smyslu. Takže chválit ano, hanit nikoli, parádní ukázka samolibosti. Tadyhle s hundertkářem jirkou sem mluvil na chatu, ujasnili jsme si věci o autě atd. Je to spotřební kilo na denní ježdění, potom chápu veškeré úpravy které vedou k lepšímu pohodlí a svižnější jízdě. Z mojí strany žádný problém. Zaryté struktury to však hbitě otáčí a dělají z nás nelidy kteří dovedou jenom kecat a blbě komentovat. Tak a je to.
Dejvid má pravdu !!!!!


Já mám v kile sedačky z gardete, přístrojku ze 120 a také mám žlutý kola a na srazu jste nikdo proti nic neříkal, tak o co goo????





Takže klidně opravuj a upravuj - a na ty kecy se vykašli !!!!!!!!!!!!!!!!
Hoši originalisti, už se nad sebou trošku zamyslete. Kdyby se jednalo o nějakej megaplasttuning, tak neřeknu, ale kritizovat žlutý kola a jiný sedačky v interiéru, to už je trochu moc... A nevim jak Jirka, ale já bych docela přestal mít chuť se takhle někde prezentovat... Se divim, že nikdo nekritizoval moje Erko, taky mam sedačky se Swifta, nenávratný upravy atd...





A ty Hundrtkarijiri kašli na remcaly a prokračuj směle dál podle sebe...😉 Taky si teď stavim kilo do provozu, původně jsem chtěl taky jiný sedačky atd. ale postupem času se z toho stává skoro originál (prostě takový retro s platem vajec na zadním okně😉 ), ale litý kola a objem 1289ccm pod kapotou si prostě neodpustim...😉
Já tak nějak nevím, doufám, že Jarda svou poznámku o "hnoji" myslel obrazně....





Ač taky nesouhlasím se vším, co Jiří na svých vozech udělal, na druhou stranu, ta světelná rampa a černá kapota v kombinaci s tím předním spojlerem se mi docela líbí...





Nicméně tady už se dostáváme trošku mimo od hlavního problému... Opakujeme stále dokolečka:





1) stránky jsou Škoda 110 R - TUNING, tj. patří sem i auta upravená (ať už se mi to líbí nebo ne)...


2) auto je majitele a nám ostatním může být úplně fuk co s ním udělá...


3) i kritika nebo nesouhlas se dá napsat tak, aby se dotyčný neurazil, nebo byl ochoten dál diskutovat...





Takže, ještě jednou prosím všechny zarité originalisty i tunery, nebuďme jehovisté (bez urážky) a nesnažme se ostatní obracet na svou víru.





Konec-konců i já jsem zničil "jedno" erko (vlastně dvě, jedno dokonce ročník 71...)
Koneckonců já i Petr jsme totálně zabili ducha eRka nevratnými úpravami, látkovými sedačkami, neoriginálním volantem a navíc ještě tak vzácné kousky ničíme v pofiderních pseudozávodech.


Že se tu reje jen do určitých lidí...


Já třeba nesouhlasím zcela s pojetím Jiřího vozů, ale fandím jeho nadšení a porovnám-li s čím začal a kde je dnes...


Nemám nic proti vašemu nesouhlasu, ale nepovažuju za nesouhlas X příspěvků, po kterých bych měl nejspš chuť se na to vykašlat a jezdit na tříkolce.


Chce to trochu rozumu do hrsti.
Jojo, každej se svym hnojem dle svého uvážení.


Petře o tom to právě je, že řekneme, tohle se mi líbí a tohle ne.
Já se divím. Že vás to kluci pořád baví .... originál, neoriginál, vratné úpravy, nevratné úpravy, bla bla bla bla ...





Naopak. Já mu fandím. Jestli se mi to líbí, nebo ne, je jiná, ale na rozdíl od spousty lidí tady na webu aspoň něco dělá a ne jen žvaní o tom, co bude dělat, anebo co by chtěl dělat. A že je výsledek takový, jaký je, že má žlutý disky a motor jak od Disneyho ? No bóže, tak má. Líbí se mu to ? Spatřuje v tom svoji seberealizaci ? Prosím, je to jeho liga a jednou třeba bude mít jiný názor.





Že se nikdo neobujete do mně, jak jsem neoriginálně zmršil Modrou a proč jsem z toho neudělal zpátky litra ? Nemlich, když to byla původně 1100 MB deLuxe !! Taková vzácnost !! Nebo snad ne ? A to samý třeba Ladič, co to chce dělat s Ještěrkou ? To nevkusný látkový kostkatý čalounění, laminátový díly, stotřicítkovej motor, no fůůůůj. Zase jeden nezachráněný originál.





A mohl bych pokračovat .... kluci, probuďte se, hundrtek je po světě jako hnoje a jedno sem, jedno tam, je to úplně buřt. A tobě, hundrtkáři Jiří, dávám hlas a držím ti palce.
Zlej na vas nejsem jen to zvyraznuju,aby nekdo neprehanel,ze to humus.Tod vse.
Ok, ladíš si z toho spotřebák potom je to jiná, úpravy na denní ježdění jsou OK. Zlý a sprostý na nás být nemusíš, za názory se tu nečertíme a nepereme. Přeju hodně štěstí, neutuchající sílu tvých koní a hodně slabých octavií a fabií kterých si se svým vozem dáš k obědu.
Jo a neni nad to,pohravat si z fobiema a octava na silnici a koukat jak nevericne krouti hlavou,co ta stara 100ka dokaze.
Ale panove,no zluty disky-nevim komu se nelibej,pokud vim tak byli ma kazdej a ja se chci odlisovat ane mit jak kazdej disky foukli na bylo.A mimochodem az na aute bude ta zelena Ralka 6018,tak to pekne vynikne a to je muj nazor.Jo a k tem sedackam:prave ze sem tam dal latkovy,aby se mi neparila ŘIT,kdyz pojedu nekam 150km a taky se vtom dobre sedi a spi a do budoucna i tapeci pudou predelat na nejakou latku.A todle auto slouzi jako spotrebak na jezdeni do prace,proto jsou upravy jake jsou.A z rapidem a favoritem di do .......,z tech aut jsou dobry jenom nejake casti-motor,napravy,atd.Jinak hranata krabice(105-135,atd me vubec neimponuje-tvarove).Proto se snazim delat upravy,aby sem stim mohl denne jezdit-k me spokojenosti z jizdy a ne hrbit a potit ŘIT treba v kozence.
Tak říct to můžem, stejně má kluk svojí hlavu a udělá to po svém, osobně si myslim (a to nechci nikomu podsouvat) že na úpravy jsou lepší novější auta, rapid, favorit atd., které stojí doslova pár korun a nabízejí vyšší výkon, jistější jízdní vlastnosti a lepší dynamiku. Pokud se někdo pustí do úpravy stovky, proč ne, ale přeci jenom jistě by to šlo dělat poněkud stylověji, lepší sedáky, jistě, ale určitě bych se podíval po nějakých koženkových, prostě musí to být spolu tak nějak sladěné, potom ta úprava vypadá dobře, ale napáchat do koženkovýho interieru textilní sedáky, no nakonec každej jsme nějak začínal. Teď bude na majiteli pokud bude mít zájem, něco se třeba přiučit, nabízím pomoc při hledání vhodných řešení.
Ale on přece chce znát náš názor, jinak by to tu nezveřejňoval. Jistě, je to tvoje auto a máš právo si s ním dělat co chceš, ale pokud se nám to nebude líbit tak to řekneme, proč bychom tu všichni měli mít stejný názor. Mě se některé úpravy líbí, ale některé vůbec. Třeba ty žluté 13" jsou tam jak pěst na oko, a ta rampa řekněme už vypadá lépe. No a barevné sladění motoru, k tomu se nevyjadřuju🙂
Přátelé, na jednu stranu mu každý říkáte, je to tvoje auto, udělej si s ním co chceš, na druhou mu všichni (nejspíš nevědomky) nutíte svůj pohled na to jak by mělo kilo vypadat...





Berme to tak, že je to jeho auto a i kdyby ho přestavěl na "kačenu" je to jeho věc...
Noo, souhlas s Vyskou, ale ne zase uplne. Ja bych tam jeste dal motor a prevodovku Citroe ZX,misto kaplicky 120 prstrojovku z Kaceny,Z BX plastove dily jako blatniky,svetla z C5 a cele bych to pojmenoval CITROSKA ! ;-DD Jinak to nema puvab a zlate nase KILA !Jak pise Vyska PROTO JE MILUJEM !
Jistě, všecko je vratný, ale za jakou cenu.


Souhlas s Výskou.
Stanley: vždyť já vím, proto jsem tě nemohl zklamat🙂
Pokud myslíš že volant z fabie je lepší než volant z traktoru tak s tebou souhlasím, pokud narážíš na volant ze stovky, potom popíráš samou podstatu auta, proč si tedy raději nekoupíš novější moderní auto. Vždyť to přece není jenom volant, když se to tak veme tak je na tý stovce podle tvých měřítek nahovno vlastně úplně všechno. A proto ty auta máme rádi ne?
to HundertJiri:





ne, to s tim Roooomstrem jsem myslel tak, ze by to zelezo z Tvyho hudnrta bylo pretaveny na skelet Roomstra 😉





je dobre, ze se o auto staras, to jsem rekl, jen proste trosku povzdech nad tim, ze z toho auta (pro me) se vytraci to, co dela hundrt hundrtem. Ale jak rikam, ze dobre, ze to auto zije dal.





to Jarda.R:


na tvuj komentar jsem cekal 😀
ten volant z fabie byl prozatimni reseni nez sem udelal ten zlutej rally volant-porad lepsi volant z fabie nez to kormidlo od traktoru.
Nic si nenech rozmluvit a jdi za hlasem svého srdce. Pokud se ti líbí volant z fabie, je to tvoje věc. Sám třeba časem otočíš a vydáš správným směrem a bude z tebe opravdový hundertista.
jo zadnej fabiator ztoho nedelam,tak pozor!!!A RZ nema dve,ale jednu-pokud si si nevsim tak to je my cislo Hundrtcaru I.-zelena kawa.Jo pro originalisti je vse udelano tak aby se to nechalo navratit do puvodniho stavu.(A ty stary 100kovy sedacky jsou fakt priserny-nic proti)
Škoda, zase je Pomněnka o něco vajímečnější🙂
Stanley: Zrůdstr nebo Fabiátor II, exclusive Lednička design 😕
Neni skoda tak hezky zachovaly auto bastlit takovyma sedackama a delat z motoru omalovanky???





- je to Tvoje auto, delej si s nim co chces, ale podle meho nazoru je to skoda...





Z druhe strany je dobre, ze to auto zije takto, klidne mohlo skoncit v lepsim pripade jako maloktraktor na pole... V horsim pripade z toho mohl bejt jeden hnusnej Ruuumstr...
Na těch prvních fotkách vypadá docela k světu, je to škoda...