HundrtcarII.
Byl by zájem o mé auto s rozumnou cenovou nabídkou,abych uvažoval o prodeji bud s TP nebo bez.Dostihla mě finanční krize a todle by bylo asi jediné východisko,pokud by se našel kupec s rozumným finančním návrhem.Cena:Dohodou.
Viz odkaz:
http://skoda-virt.cz/cz/auta/stovky/3720-skoda-100 l-hundrtcar-ii/
Takže auto po prvním majiteli, mám k němu i originál stvrzenku z mototechny v Pelhřimově. Auto bylo garážované, nikdy nebourané-pouze meněny blatníky, jinak původní barva, jak je vidět z obrázků je důkladně vystříkáno proti korozi. Cena, za co sem to koupil, byla smešná s ohledem na stav vozidla 2500Kč. Nově obuto na gumách 155/14-už rovný vzorek, takže gumY sundány a Jdou do prodeje, aby se vrátily many. Jediná koroze, kterou sem našel, je u prahů zespoda na podlaze, ale místama, jinak je v nej stavu.
Trocha info:
Škoda 100L,typ 717
Rok výroby:1975
Barva:světle hnědá
Najeto:117000km
Motor:po částečné generálce někdy v 80000km
Brzdy:po GO
Dosažené úspěchy:
31.5.2008-Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě
30.5.2009-Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
19.9.2009-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
29.5.2010-Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Plánované úpravy:
Exteriér dle Š110L Rally:Lakýrník-Ladislav Straka
barva:Ral 1037 lesk-kastle,Ral 9003 lesk-pruh na bocích,Ral 9005 lesk-obě kapoty.
přední lízátko Tiller tunning
13 kola-gumi 165/70/13
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez
laminatove blatniky-predni a zadní
Motor:
1. VARIANTA!!!!!!(DEJ MU PÁNBUH LECHKÝ SPANÍ)
Chlazení náporem-120,trubky vedeny pod podlahou-SPLNĚNO
Fa 136-hlava snizena na doraz-SPLNĚNO
vačka-280ka-SPLNĚNO
karburator-Lada1300ccm,upraven po vzoru Skoda100Lukas-SPLNĚNO
saci potrubi-prevareno Favo nebo Fel. potrubí-SPLNĚNO
vyfukove potrubi-Š136 nebo svody 4 do 1-SPLNĚNO
vyfuk-Dle dokumentace Š130 LA-nerez-SPLNĚNO
vyrobena trubka místo výfuku samozřejmě nerez-SPLNĚNO-(pouze na sprinty)
2. VARIANTA!!!!!
Motor 120LS-vnitřnosti
Hlava 110R-snižená o 0.8mm(new ventily+trochu poladěná)
Vačka 280 stupnů
Rozdělovač š120LS
Sání(110R),Karburátor Lada 2105 nový(dif.23,24)
Výfuk 130L/A
Setrvačník a řemenička odlechčeny dle L/A
Spojka 190mm,přítlačák Sachs
Převodovka:
4 kvalt-SP:4.44
Interiér:
jiné sedačky-přední Citroen ZX
pásy-C. ZX
kaplička Š120S-na přídavní budíky
Přední náprava:
po GO-M typ se šnekem-trochu víc utahlej,seřízlá pera o 2 závity a autogenem zahlej konec
před. nápr.-4 pístové brzdy-propojky
nové kotouče Š130,odvrtávané a odlechčené
přední tvrdší tlumiče-LADA
Zadní náprava:
M-poloosy-komplet po GO+repas a komaxit
Brzdy komplet nový-samostavy 120
Prasátka 22mm-hamuje to pěkně
Bubny-opískovaný z obou stran+komaxit a následně srovnáno na soustruhu
Podélná ramena vystužená(Made in garage)+Silentbloky tvrdé 130
Pružiny A2(sehnány od Škoda motorsport-jeden chlápek co pro ně jezdí historiky)
21.6.2009
Nahozena celá zadní náprava i s převodovkou a motorem po GO.Samozřejme vše nový věci nebo repas a pískování a komaxit.
31.5.2008
Umístění na bedně:3 místo-Sprint na 400m do 1400ccm v Želivě.
30.5.2009
Umístění na bedne:2 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Zakoupen new karbec Lada(funglovka,ještě zaslepená)dif. to má 23,24.A cena směšná 1000kč(v mototechně po mě chtěli 2800kč-hold dobrej kup).
19.9.2009
Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
A chystá se malý rozdělovač 1000MB a taky se předělává hlava 120LS.
4.-6.12.2009
Tak jsem něco podělal na autě.Přední podběhy seškrábat na plech a 2* základ + 2* komaxová vrchní barva(šedivá).Vykoukla na mě v rohu dírka tak se chystám jí zavařit o víkendu a dotřít.Pak mě čeká horolezecká stěna za chladičem oškrábat a natírat.Hlava LS je na půl hotová (vyleštěné kanály+srovnaná) ještě se musej udělat vodítka a nový ventily.
28.-30.5.2010
Umístění na bedně:1 místo-Sprint na 400m do 1200ccm v Želivě
Auto bylo v plniči a jen tak na oko nastrojený,aby sem snim mohl jet.
Ted už máme kabátek a docela se líbí i mému okolí,tak jen to ted nerostřelit.
Koupili jsme také new zrcátka a pasujou tam skvěle.
18.11.2010
Tak jsem si udělal radost,konečně!!
Koupil jsem kapličku 120S na přídavné budíky,vzpěru mezi přední tlumiče a uvažuju o novym rozdělovači Hanhart-klasiku.Ještě si to promyslim,ale každopádně budu objednávat 18mm-20mm stabilizátor (ještě nevim jakej) a tvrdý uložení od Pemita.Tot vše.Fotky jsem línej nahrát,tak snad o víkendu.
24. červen 2010
3. červen 2009
5. únor 2009
26. listopad 2008
25. září 2008
2. únor 2008
26. leden 2008
26. leden 2008
21. leden 2008
14. leden 2008
14. leden 2008
14. leden 2008
10. leden 2008
10. leden 2008
10. leden 2008
10. leden 2008
10. leden 2008
10. leden 2008
10. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
9. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
8. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
7. leden 2008
6. leden 2008
26. červen 2010