2. leden 2008

Pohádka z mechů a kapradí aneb jak uzrál lesní plod

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 27837×, Komentářů: 92, Líbí se Autor: Myschak
Pohádka první: O Borůvce :o)

- - - AKTUALITY - - -

Červen 2010

Za uplynulé 2 měsíce se po chvílích na Borůvce dolaďovaly detaily, kvůli kterým jsem už delší dobu nemohl spát. Prahy se přelakovaly na černou matnou, stejně tak i lízatko pod čelem. Po delší době jsem sehnal zadní kapotu, která krásně seděla a navazovala na střechu. Zavařil jsem na ní dírky po plastovém spoileru ze š120 a odstranil původní zničený filc. Poté putovala do lakovny, kde dostala modrý kabátek. Doma jsem ji poté vystříkal rezistinem a opatřil ji novým filcem.

Taky jsem nechal nachromovat nové sloupky do dveří, abych mohl ty stávající vrátit Mártymu - prý už totiž finišuje na své Růženě :-)))

Minulý víkend se u mě zabydlel s erkem Michal K., prý aby si odpočinul od rodiny :-) A taky aby sme letos konečně něco na autech udělali.

Nejprve přišlo na řadu jeho erko, kde jsme vyměnili orezlé výfukové svody, karburátor, filtrbox a seřídili ventily - buhužel cvakání nezmizelo, takže pátrání po trpaslíkovi bude příště pokračovat.

už to konečně trochu vypadá :-)

člověk ho pustí na dvůr a takovej nepořádek po něm zůstane...

Po obědě jsme se pustili pro změnu do mého modrého erka. Na plánu dne byla výměna motoru. Ten stávající čeká přebrus a vyvážení klikovky a pravděpodobně i tvrdá sedla pod ventily. Takže jsme původní motor vyndali ven, periférie přeházeli na náhradní motor a ten už v hloubi noci nandali do erka a zapojili. Aby jsme moc nepokoušeli sousedy, nechali jsme jeho zkoušku až na ráno.

Jeden ven, druhý dovnitř...

Jenže ráno se motoru naskočit vůbec nechtělo, navíc šel úplně volně, jako by neměl žádnou kompresi. To jsme přisuzovali několika letům odstávky - tak jsme mu dopřáli trochu oleje do válců. Koprese se již dostavila, ale nastartovat pořád nechtěl... Po dlouhém hledání se viník našel - byl jím ulomený konektor na předřadném odporu cívky, který držel v bužirce a tvářil se jako by se nic nestalo :-)

Teď už motor naskočil bez problému, po chvilce začal i mazat a to dokonce překvapivě krásně a celkově se zdá, že bude ještě v dobré kondici. V autě tedy vydrží nějaký ted pátek, než zgenerálkuju ten původní.

Za závěr patří Michalovi dík za návštevu i pomoc, i když většinu času stejně trávil tak, jak naznačuje poslední fotka :-)

Které pivo je nejlepší ??? :o)

Únor 2010

Od podzimu erko stálo v kůlně a nic se na něm nedělalo. Na pořadu dne byl Žluťák. Ten je teď víceméně hotov, tak jsem provedl rošádu - žluťák do studené kůlny a erko do vytápěné garáže.

Konečně jsem se pustil do dlouho odkládaných oprav. Musí se vyměnit řidičovy dveře(původní jsou nepochopitelně o 1 cm delší než mají být). S tím bude souviset i usazení předního blatníku na své misto.

A když už to vše bude rozdělané, vyměním gumové hříbky za plastové. Ty gumové se v místech šroubů vytlačují ze spáry a dělají né moc vzhledné vlny...

Poté auto odvezu do lakovny - nechám tam nalakovat prahy do černého pololesku - jak to bylo z výroby.

A opravě se nevyhne ani motor - není na tom nejhůř, ale je rozhozená vyváženost klikovky se setrvákem a dost nepříjemně se to projevuje.

Pro dnešek je to vše, bežím opět do garáže :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- - - JAK TO ZAČALO - - -

Jak jinak mohl příběh mého Lesního plodu začít než tím, že člověk z dlouhé chvíle zavítal na zdejší stránky... Potřeboval jsem vyřešit nějaký problém na rodinné š110L a vyhledavač mi vyhodil na první místo tento web. Ze zvědavosti jsem kliknul na položku Inzerce a už jsem se vezl...

"Erko ve slušném stavu, dobrý motor, 9 tisíc + dohoda. Domažlice."

Domažlice nejsou od Brna daleko, tak sem se s tátou nejbližší víkend vydal na malý výlet. Stopem jsme dorazili na druhý konec republiky kde na nás čekal zdejší Medvěd. Z Erka jsem byl tak nadšený, že jsem přehlížel všechny jeho nedostatky jako potrhané sedačky, absenci podlahy a rozpadající se blatníky... Dali jsme si kafíčko, plácli si a vyrazili jsme s Růžovkou domů. Cesta probíhala celkem poklidně, jen za Prahou na D1-čce přestaly jít stěrače, po nich i blinkry, kontrolky bledly, světla hasly a nakonec zhasl i motor... Ale po menší opravě alternátoru na benzínce jsme pokračovali dál směr Brno. Doma na nás s napětím i přes pozdní noční dobu čekala celá rodina co přivezeme za poklad... Jak se ráno ukázalo, zase takový poklad jsme nedovezli...

Na tenhle špek sem se chytil :o)

Blížila se zima, tak jsme autíčko zazimovali a začal jsem se poohlížet po náhradních dílech na opravu. Těch jsem sehnal nějak moc a nezbylo mi nic jiného, něž časem pořídit další vůz, ale to už za pomoci Michala Konečného, z kterého se postupem času vyklubal nevídaný pomocník:-)

Omáčky už bylo dost, tak něco k samotnému autíčku. Vyrobeno v říjnu 1980, tudíž model 81, původně světlé zelené barvy, překvapivě disponovalo ofukem zadního okna (což u modelu 81 nebývá zvykem) a přípravou na vyhřívané sklo, které z nezjištěných důvodů na autě chybělo.

Po příjezdu domů....

Doma jsem velikou podporu našel v dědovi, který mimo jiné pracoval jako mechanik(sice na trošku větších strojích, ale nevadí...). O osudu Erka jsme měli jasno: přivést ho do stavu v jakém opustilo Kvasinské závody.

Co nejdříve jsme odstrojili celé auto na holý skelet. Poté nás čekalo nemilé překvapení: podběhy jsme skoro nenašli (s výjimkou pravého předního, který byl paradoxně na autě 2krát...), podlaha a střecha na tom nebyla o moc líp, prahy držel pokupě asfalt... No,nic moc:-)

Za pomocí druhého skeletu a nových částí jsme během 4 nekonečných měsíců připravili v podstatě nový skelet. Plechařina se sháněla postupně. Museli jsem vyvařit podlahu, dát nové podběhy, prahy a dno kufru, opravit torpédo a střechu včetně žlábků, přivařit držáky sedaček které někdo odřezal, vrátit na původní místo motorovou stěnu....no, nebylo toho málo....:o)

Práce na něm bylo jako na kostele....

Erko tím pádem bylo připravené na lak.

Před cestou do lakovny

Ten dostal na starost starý lakýrník, kterému prošlo pod rukama nespočet škodovek a s nostalgií a radostí se do něj pustil. Za neuvěřitelných 14 dní jsem si pro nádherné safírové Erko jeli (odstín 4631). Odvedl parádní práci, bez jediné chybičky.

Tímto okamžikem konečně nastala ta příjemnější část renovace - kompletování. Skelet šel znovu na bok, spodek se natřel pořádnou vrstvou ochraných nátěrů, které se ve finále přelakovaly černou syntetikou.

Zároveň se pracovalo na nápravách a drobnostech, které dostaly většinou černý kabátek.

Rozlouskli jsme také převodovku, abychom zjistili jak na tom je. Bylo nutné vyměnit synchrony a srovnat vůli diferáku.

Namontovali jsme konečně nádrž, plech pod ní, nápravy a převodovku, zapojili brzdy. Erko ujelo své první metry v garáži po vlasní ose a samo si i zabrzdilo.

Nalepili jsme molitan do meziprostoru, připevnili olejový chladič s hadicema a následně i chladič vody.

Na řadu přišly blatníky, čelo a světla. V kufru i kabině jsme nalepili čalounění, udělané podle původního a zrenovovali jsme elekroistalaci.

Poskládali jsme a namontovali přístrojovou desku, nakonec zvítězila originální černá varianta nad chromovou. Zapojili jsme budíky a spínače a poprvé rozsvítili světla.

Konečně naše dílo začínalo připomínat Erko. Následovalo zasklení, kompletace interiéru a kufru a pomalinku přicházel na řadu motor.

Ten byl asi největším pokladem na koupeném Erku. Proběhlo pouze jeho vyčistění, přetěsnění a drobné naleštění... Nejspíše už na něm nějaká genarálka proběhla v nedávné minulosti.

Tak už zbývalo jen šup s ním do Borůvky(z pracovního názvu se vyklubalo její jméno:) a vše řádně zapojit a nastavit jak se patří.

Na motor jsem nasadil karburátor, filtrbox, ventilátor topení a krásné červené kabely ke svíčkám :o) Také přibylo zadní čelo a světla.

Za pomoci kamarádů, kteří mi ochotně půjčili chybějící díly jsem dodělal a nasadil dveře, na Erko jsem přišrouboval zánovní nárazníky, obul dobové OR6-ky a nasadil kapoty.

Do srazu v Poděbradech chyběly už jen 3 dny, tak jsme usoudili, že je načase Borůvku poprvé nastartovat. A nezklamala! Chytila na první brnknutí. Proběhlo nutné doladění motoru a spojky, nastavení geometrie a světel a vyjeli jsme na historicky první jízdu s Borůvkou.

Přes noc jsme vychytali všechny mouchy, nachystali a nasadili Sprintíky a Mártyho záslepky. K poslechu nám bude hrát na cestách moderní radiopřijímač TESLA s VKV :o)

A další den přišla na řadu technická prohlídka. Ta proběhla bez sebemenších problémů. Ty ale nastaly při návratu domů. Borůvka přestala dobíjet. Na vině byla vadná dioda v alternátoru. Den před odjezdem do Poděbrad už byl jen ve znamení leštění a kontrolování.

Před námi stála první velká zkouška. Po cestě se k nám připojil kamarád MichalK a společně jsme vyrazili na HundertGang. Byl to můj první sraz s vlasním autem a daleko předčil moje očekávání. Auto fungovalo na výbornou, jen občasné zaváhání startéru řešil silný mitfára Hansi :o)

Na konci září po opravě startéru jsem si mohl dovolit výměnu Hansiho za Lucinku a podívali jsme se spolu na sever za Výskovic rodinkou. Tento srazík se snad ani slovy popsat nedá a kdo se ho nezúčasnil, ten může jen litovat. Tímto ještě jednou Milošovi a Petře děkuju za nádherný víkend, který pro nás připravili.

A jsme na konci. Srazíky jsme odjezdili, mouchy vychytali a teploty nám pomalinku klesají, takže Borůvka půjde na zimu spinkat do garáže. Však ona nějaké to využití mít bude:o)

Vyjmenovávat všechny, kterým za něco vděčím by bylo na další článek, ale jednoho človíčka uvést musím. Tím je můj děda, bez kterého bych s tím asi dávno seknul a nebo by mně to trvalo další 2 roky....:o)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leden 2008

Od Michala K jsem dostal zrenovované (znovu pokovené osvětlení SPZ) a pružinku a mechanizmus jištění zadní kapoty:oD

Únor 2008

Dovezl jsem z lakovny druhé dveře(protože ty první jsou o centimetr delší...), kapotu a zadní čelo(které už půjdou lépe spasovat). Vyměnil jsem taky chromované víčko za zinkované, aby Michal K. mohl klidně spát ... :o)

27.březen 2008

Máme za sebou první letošní sraz, tentokrát se Zuzkou v roli navigátora. Svou roli plnila znamenitě a do řízení mně moc nekecala, takže naprostá spokojenost :o) Večer jsme ještě s Hansim a Lucinkou zajeli na Klepandu a při té příležitosti udělali pár fotek na sněhu :o)

...asi na Zuzku vstávání ve 2 ráno bylo celkem brzo :o)

23.březen 2008

Proběhla výměna spojkového a brzdového válce. Brzdovej nějak nebrzdil, a spojka zase tekla do kabiny... Opravil jsem utrženej drátek u rádia a už zase si mohu užívat ohromného výkonu 2 Watty :o)))

Duben 2008

Už jsem za volantem zase o kousek spokojenější. Márty mi daroval knoflík na spínač se symbolem vyhřívaného okna. Sice je trošku šikmo, ale prozatím to postačí :o)) Márty děkuju !!

Duben 2008

Už jsem za volantem zase o kousek spokojenější. Márty mi daroval knoflík na spínač se symbolem vyhřívaného okna. Sice je trošku šikmo, ale prozatím to postačí :o)) Márty děkuju !!

Květen 2008

Na Borůvce se opět zapracovalo a výsledkem jsou stříbrné stěrače, které nahradily né příliš vzhledné černé stěrače za š120. Vyměnil jsem také klapky karburátoru DDSR, vyčistil injektor a nahradil těsnění pod víkem za těsnění jiného typu. Právě zmiňované těsnění mělo výrazný vliv na odstranění odlévání za pravotočivou zatáčkou.

A taky jsem neodolal a pořídil pár fotek Borůvky do sbírky :o)

Červen 2008

V sobotu jsem se byl s Borůvkou podívat na takovém měnším srazu veteránů v Šitbořicích. Kromě nás tam bylo ještě jedno Erko a čest škodovek hájila ještě Škoda 422 z roku 1930 :o)

V jízdě z kopce bez motoru se nám moc nedařilo... no, asi budu muset do příště trošku přibrat...:o) Zato v soutěži pravidelnosti jsme vyhráli. Dané 2 minuty jsme netrefili jen o 1 setinu sekundy. No, ještě že se mě tam před koncem připletli do cesty ti 2 dědkové, co šli na hřbitov :oD

Cena za první místo... lepší než nějakej pohár:o)

Srpen 2008

Hundertgang se blíží a to neznamená nic jiného, než se opět pustit do přípravy vozu. Už delší dobu mě trápily divné zvuky z prostoru tunelu, takové škaredé zvonění.... Chtěl jsem to vyřešit výměnou táhla. Ale to sebou obnáší vytáhnutí převodovky s motorem a tak jsem to odkládal co to jen šlo :o) Při té příležitosti jsem se rozhodl na motor vrátit původní setrvačník kvůli vyváženosti, kterou jsem tím novým rozhodil.

Po vyndání motoru jsem objevil netěsné gufero ve vodítku spojkového ložiska a na řemenici motoru. Gufera jsem dal nová a na soustruhu přeleštil kluzné plochy. Srovnal jsem také třecí plochy spojky na setrváku a přítlačáku.

Vše šlo jak po másle... až do doby, kdy jsem vytáhnul zadní ramena... Loni koupené nové silentbloky zadních ramen náhle a nečekaně přestali plnit svoji funkci. Utrhly se všechny bodové sváry na jedné straně na obou ramenách. Zašel jsem koupit do mototechny nové, jenže ty už byly pro jistotu utržené z výroby ... Povedlo se mi nakonec sehnat jedny poctivé z prvovýroby a tak sem je hned nanýtoval na ramena.

Dalším dílčím úkolem byla výměna pružin. Nějakým nedopatřením jsem na Borůvku dal pružiny z užovky, které jsou cca o 1cm delší než erkové a nepříjemně mě rozhodily odklod zadních kol. Nachystané jsem je měl předem, takže jejich výměna byla dílem okamžiku :o)

Ještě jsem vyměnil pravej buben s ložiskem. Ložisko mělo malou axiální vůli a buben, ač byl nový, způsoboval skřípání brz.

Když už jsem měl ten zadek rozhozenej, vyměnil jsem zadní čelo za druhé nalakované, které lépe lícovalo s blatníky.

A perlička na závěr: Namontoval jsem zrenovované spodky zadních světel a to pokovení je fakt znát. I při pohledu na nerozsvícené světlo je poznat krásný lesk a to nemluvím o tom, jak to vypadá v noci :o) No prostě žůžo :o)

Tááák, a snad už je Borůvka zcela nachystaná a nepřijde žádné překvápko těsně před odjezdem :-)

Listopad 2008

Dokončil jsem opravu středového panelu. Udělal jsem nové čílko a osadil jej moderním kazetovým přehrávačem Tesla :-)

Pomalinku pracuji na novém chladiči. Né že by ten co tam je byl špatný, ale byl jsem dotlačen k originální povrchové úpravě.... :o) (pozn. MichalK "však to byla doba")

A na klíčích se mi houpá nový přívěšek.

Červenec 2009

Hundertgang je za dveřmi a tak zahajuji letošní přípravy:

Měl jsem v plánu nasadit jiná kola - a při tom se ukázal malinko vadný pravý brzdový kotouč. Pro jistotu jsem ho vyměnil za nový, doplnil mazivo do ložisek a jak už bylo v plánu - nasadil jiná kola. Dobové OR6-tky schovám na horší časy a Borůvka bude teď jezdit na malinko civilizovanějších OR34kách. Kvůli podivným vrzavým zvukům od pravého zadního kola čekal podobný osud i buben - rovněž nahrazen jiným. Pokud zvuky neustoupí, přijde na řadu poloosa.

Před časem jsem sehnal originální stěrače s výřezy na erko model 81' a po malé ozdravné kůře putovaly na Borůvku. Fotky dodám co nevidět :-)

Srpen 2009

Přípravy na HG pokračují:

Zánovní brzdový kotouč se moc neosvědčil - je zvlněný a při vyšších rychlostech celkem dost kope. Sehnal jsem tedy zbrusu nové, nalakoval a ráno přijdou na své místo.

Taky mám za sebou technickou. Letos nebylo moc času na přípravu, tak sem tam jel v podstatě z fleku. Výsledek je slušný - neztratili jsme ani kytičku.

Listopad 2009

Během posledních 3 měsíců se na kupátku moc nedělo, všechen čas pobral Žluťák.

Jedním z mála byla renovace filtrboxu do kladívkové barvy a následná výměna. Jako zákon schálnosti mi druhý den vyskočila vzpěra kapoty a odklepla kousek barvy na filtrboxu, takže celá procedůra se bude opakovat...

Neosvědčila se vypalovací barva na výfuku, proto jsem pro tentokrát zvolil ochranu šopováním.

Borůvka dostala chladič v původním barevném provedení s měděnými lamelami. A když už sem se v tom vrtal, vyměnil jsem všechny pásky za motexky.

A trošku bojuju s destičkama na předních brzdách. Osinky na feroďáckých kotoučích hnusně pískají, budu muset koupit něco měkčího.


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 27837×, Komentářů: 92, Líbí se Autor: Myschak
Ok děkuju za vyčerpávající odpověď 🙂
Vždyť ten štítek budou držet sponky. Ten tmel je tam jen proti zatékání vody k filcu. Použil jsem nějaké černé Body, které se chová stejně jako čertovo(medvědí) "hovno" - tzn., že zůstane stále měkké.
Já má strach z toho lepení přece jenom se ta kapota různě vohřejvá vod motoru .Když to budu lepit něčim na bázi epoxidů mohlo by to praskat.Asi by to chtělo něco flexi.Výšjak nechci logo stratit neb nebylo zrovna levný azárověn nechci skurvit nově olakovanou kapotu.
Myscháku a co za tmel bys mi doporučil.Myslel jsem že bych to podmáznul nějakým Dinitrolem.
Ne, je připevněn pouze těma sponkama. Ale osobně vždy vymáznu ty dírky nějakým měkkým tmelem, aby tam skrz ně netekla voda na filc.
Myslím teda kromě těch hliníkovejch sponek.
Asi budu za debila ale chci se zeptat ten štítek se ještě nějak na tu kapotu lepí.
Příchytky dělal Free alias Tomáš Unger
Michale,to že tam ta spárka je,tak to je dobře (je tak poznat,že je to origo) 😉


Ty úchytky o kterých mluvíš,tak nemyslíš náhodou toto?


http://www.skoda110r.cz/forum.php?thread=4939





Jinak také by se mi nějaké hodily,ale obávám se,že si je budu muset vyrobit sám🙁
Úchytky jsem viděl vždy jen hliníkové. Nerez by podle mě byla moc tvrdá a hrozilo by zničení plastového štítku. Jinak ty spáry tam jsou kvůli tomu, že jsem jednu sponu dělal novou a aby nepraskla v ohybu, nemohl jsem ji ohnout tak ostře, jak byly původní.





Někdo před časem sliboval, že nechá vyrobit spony nové, jak na kilo, tak i na erko. Netušíte, kdo to byl??
Radku,na fotce jsou viditelné "spáry" kolem kovových úchytek.Mno,zrovna když jsme u nich,nedávno jsme se dohadovali o tom,zda-li jsou origo nerezové,či hliníkové (úchytky)? Co Michale,ty bys to mohl vědět?
Ne ne Radku, je to opravdu origo, možná ta fotka trochu zkresluje. Původně jsem tam měl štítek od tebe, ale teď, když jsem sehnal tenhle, tak jsem je vyměnil.
Troufnu si odpovědět za Myschaka. Ten štítek na kapotě je novodobá druhovýrobní replika. Aspoň mi to teda na 95% tak připadá.
Myscháku chtěl jsem se zeptat to logo na zadní kapotě je replika a nebo jsi sehnal ještě originál.Vypadá takový hodně nový lesklý ?
Jardo, k dokonalosti to má ještě daleko. Ale z chyb se poučíme a u dalšího kupátka se jich snad vyvarujeme 🙂
Michale Michale, obdivuju že máš chuť předělávat hotový auto🙂
Noo,uprimne ti tu garaz zavidim,teplo chuti do prace nenahradim 🙂
Si jediny co som tu videl, co ma cas aj na jedlo (tlacenka) 🙂
A člověk by si myslel že Borůvka je hotová...🙂 Tak ať to šlape
Kdyby bylo Láďo z čeho je upravovat, tak už jsou v nabídce 🙂





Ale určité ztišení se opavdu dostavilo, hlavně při volnoběhu a nízkých otáčkách.
Ten "tlumený" držák na výfuk je moc pěkný!!! Kdy půjde do distribuce? 🙂
Ne ne, tentokrát to okolnosti nedovolují 🙁 Nejspíš už pojedu domů v sobotu večer.
tak to je šupa dupa, to máme opravdu radost 🙂





my letos zůstáváme v tamtom kraji do pondělí, přidáš se opět? 😀
Jj Luci, už to tak vypadá 🙂 Ještě mě zbývá vyměnit poloosu, odrušit rádio, opravit stínítko a už budu moct na HG 🙂
takze na HG jedes? 🙂 supr trupr 🙂
Heh fotky se "zimním" využitím Borůvky jsou špica!
Jj Daníku, už sem si toho všimnul 🙂 No co, tak si tu anténu koupím zpět 🙂
Tak mám takovej dojem Myschaku, že si někdo půjčil tvou fotku...http://www.aukro.cz/item666702649_laminatova_antena_pro_vozy_skoda_atd.html
Díky Tome. Máš naprostou pravdu. Dělat na tom sám, tak se v tom hrabu možná ještě dneska... A vlastně bych se k tomu ani nikdy nedostal, protože k autům mě přivedl právě děda.
moc hezká "borůvka", vim co je stim práce a bez tech starých fachmanů tatů a dedecků a celé téhle generace by se spousta erek nerozjela ani dnes, jeste jednou gratuluju tomas
že by?🙂 U mě v okolí je jich prý hodně ale kromě mého potkávám na silnici jen další dvě.
Jj, koupili ten domek asi tak před 2 roky a pomalinku ho opravují.


Já su taky od Brna, ale trošku na jinou stranu(na jih - u Rajhradu). Vím o někom z Rajhradu, Šlapanic, Těšan a Ivančic. To už je skoro na uspořánání Jihomoravského srazu 🙂))
tak ty neznám,ale ti zde až ted poslední rok myslím opravijí,pokud máme na mysli ty samý,jo ono tu pár erek je,ale ne moc já osobně znám jen jednoho,ale občas vidim i jiný erko,já myslel že jsi taky někde od Brna
Aha, už chápu. To bílý erko jsem potkal na začátku Mouřínova jak sem jel od Bučovic. V podstatě poprvé, co jsem nějaký erko se svým erkem potkal 🙂





Byl jsem tam u sestřenice a jejích rodičů(Boudovi). Ten malej domek naproti erku, jak má jen jedno okno a vrata. Přes barák od toho vyhořelýho domu, jak majitel skočil do studny. Bývají tam přes víkend, tak nevím jestli je znáš.





Takže přeci jen nějaký erka na jižní moravě jsou 🙂
ne to byl kamarád z Bučovic já mám červený,brácha dolítl,že tam stojí modrý ero tak jsem to musel omrknout,docela dlouho sem u toho stal s přítelkyní a obdivoval,u koho jste tam byli jestli se mužu zeptat
Jééé, to jsi byl ty s tím bílým erkem ??





Nejvetší sranda byla ta, že asi 5 vteřin před tím, než jsem tě potkal, jsem si mamce postěžoval, že nepotkávám na silnici žádná erka 🙂)
tak jsem dneska jel kolem tváho erka když stálo v Mouřínově,moc pěknej kousek
Překrásný auto mýho super kamaráda co onemocněl stejnou chorobou,ikdyž má choroba je o 9 let mladší.Už se těším až Borůvka a Rapid136 budou stát vedle sebe ve stavu jako z továrny. Michale paráda 🙂
Díky díky 🙂





Já jsem to zkoušel taky zavařit COčkem, ale jak sem se toho jen dotknul, tak z druhé strany sváru povolila ta guma co je na tom nalepená(navulkanizovaná). Tak sem se na to vykašlal a šel koupit nové. Jenže ty se rozpadaly už v mototechně.... Tak jsem nakonec sehnal nové dobové a s těma není žádný problém.
Čau s těma silenblokama mám také špatnou skušenost.Koupil jsem je noví a ten spoj s těma bodov. svárama byl zaplácanej gumou a když jsem tu gumu očistil tak ten spoj vůbec nedržel.


Tak jsem to z obou stran musel opatrně zavařil co-čkem.


Takže pozor na šmejdské silenbloky!!!!!!!


Jinak eRko máš super 🙂
Noo, tak se zase neprimo potvrdilo ze laska prochazi zaludkem ! 😀D


Rovnice: Mazlicek = tlacenka a nebo pastika = suchej rohlik a ten si musis koupit ! 😉
ty jo, tláča, mňááááááááááááám 😀
Ládíku, díky za pochvalu 🙂





Neměl jsem čas čekat půl dne až se slunce otočí a bude svítit z druhé strany 🙂 Ale neboj, příště si přivstanu a vyfotím to z druhé strany, abych Ti udělal radost 🙂
Michale je pěkné, že se svému autíčku věnuješ. Máš můj obdiv!





Chtěl jsem říci na začátek něco hezkýho, abych hned nerejpal 😀





Prosim Tě, Michale, co mi to děláš zas s tim foťákem? Už jsme o tom přece mluvili. 😀 Ty máš tmavý auto a jak jsi nahoře pověsil těch šest nových fotek vedle sebe, tak 5 kousků je foceno ze strany, kam padá stín a jen jednou ze strany odkud padá světlo, což je v Tvém případě ta správná cesta, takže příště . . . 😀





Ale máš to auto fakt moc hezký, uplně závidim, když na to koukám 😀
No tak šup Hansi, natáhni montérky, a hurá na Růženu, ať už je taky v laku a stihneš ještě letošní sníh 🙂))
Noo, to pardon 😉 ja se domnival ze to bylo pri te prvni zastavce. Nic mene fotky jsou pekne a Boruvka je tam jak na slehackovem podkladu, mlask ;-D
Nechci ti Hansi křivdit, ale místečko jsme našli se Zuzkou 🙂 Z té louky, kde jsme nejdřív zastavili, nás někdo vyhnal a myslel si, že patříme ke skupince lidí s orezlýma favoritama, co stojí o kousek dál... 🙂))
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Noo, to jsou pekne fotky, pro nedostatek casu jsem se nemohl zucastnit foceni, ale misto jsem nasel pekne ze ? 😉 Tak ze misto a Boruvka vse je 100% pekne a rad to zase uvidim na vlastni kukadla ! 😀DD
Láďo, seš moc náročnej 🙂 Já su s nima spokojenej... 🙂
Michale tmavé auto na sněhu se fotoaparátem s automatickým režimem expozice fotí těžko. Sníh zkreslí údaje o intenzitě světla a automatika pak celý obraz ztmavne, ale v nějakém úpravném programu by to šlo doladit 😉