5. leden 2004

Sedačky Recaro z Fordu Capri

Rubrika: Karoserie a interiér, Přečteno: 5468×, Komentářů: 0, Líbí se Autor: Džon
postup zástavby do Š 110 R

Názor - Džon:

Měl jsem příležitost projet se v Lukášovém éru a musím říci, že jsem se v něm se svými necelými 2 metry cítil jako malý kluk. Ačkoliv sedačky jsou níže jen o pár cm, měl jsem pocit jako bych zapadl hluboko dolů, až jsem se lekl, jestli nebudu koukat "skrz volant" jako řidiči podprůměrného vzrůstu. To samozřejmě ne... byl to jen velmi nezvyklý pocit sedět tak nízko. A velmi příjemný. Při vystupování jsem pak připomněl, že "ze sportovního auta se blbě leze".

Výhody a nevýhody sedaček z Fordu Capri:

Obrovským plusem těchto sedaček je, že jsou podstatně níž než původní, coč ocení hlavně lidé většího vzrůstu. Dalším kladem je velmi jednoduchá zástavba do původního uchycení, takže jsem to na to ukecal i na STK. Nevýhodou je jen trošku horší přístup dozadu po odklopení, ale to mě netrápí, tam nikdy jezdit nebudu.

pěkný vzhled a dobré držení těla, posez je hluboko, až v úrovni kolejnic a to se ještě propadnete o něco níž, velmi snadná montáž - rozteč kolejnic je úplně stejná jako v eRku

Pořizovací cena sedaček:

  • sedačky jsem koupil za 800,-
  • protože byly v žalostném stavu nechal jsem je přečalounit za 2.500,-

ovládání je velmi podobné původnímu, vysouvací opěrky, dozadu není tak snadný přístup, sedačka se sklápí o něco hůře než původní

Postup zástavby sedaček:

Je to velmi jednoduché. Příčná vzdálenost kolejnic sedaček z Capri je stejná jako sedaček původních. Stačí tedy jen kolejnice provrtat tak aby se sedačky daly přišroubovat. Přišroubovat a hotovo.

Výsledné dojmy:

Sedačky jsou pohodlné, řidič je zapadlý a pro nás vyšší postavy je to ideální. Boční vedení je dobré, nic extrémního, ale lepší než s původními sedačkami. Jen při vystupování je to o něco horší, protože jsou sedím níž. Ale zase má člověk takový "závodnější" pocit.


Rubrika: Karoserie a interiér, Přečteno: 5468×, Komentářů: 0, Líbí se Autor: Džon

Žádné příspěvky