12. leden 2004

Autokolébka a její použití

Rubrika: Pomůcky a přípravky, Přečteno: 21850×, Komentářů: 16, Líbí se Autor: Džon
Jednoduchý připravek k otočení celého auta na pravý či levý bok.

Pokud potřebujete pracovat na spodní části vozu je autokolébka ideální řešení. Pomocí ní lze auto jednoduše otočit na pravý či levý bok.

Připevnění kolíbky na auto namísto kol

K čemu se hodí:

  • Natírání podlahy antikorozním nátěrem
  • Vyvařování podlahy, prahů
  • Použitelná na vozy Š1000 - Rapid

Jak se s ní pracuje:

  • Pokud otáčíte auto na pravý bok je třeba vypustit benzin a olej z motoru, proto je lepší otáčet na levý bok.
  • U eRka a všech aut s chlazením vzadu je nutné ucpat odvětrání motoru na přírubě větráku aby tudy netekl olej z motoru do karburátoru.
  • Dotáhne a ucpe se víčko brzdové kapaliny
  • Vyjme se nádobka ostřikovače a hlavně BATERIE.
  • Zvednete bok na který chcete auto otočit
  • Sundáte kola (ruční brzda zatažená)
  • Místo nich našroubujete kolíbku (přední je jiná než zadní, přední má rovnou podpěru, zadní do tvaru U) a to tak, aby byla kolmo k podlaze
  • Kolíbku spojíte spojovací tyčí aby přední kola byla pevně spojena se zabržděnými zadními
  • Nyní tři až čtyři lidé auto otočí až nadoraz, kolíbku podloží a může se pracovat.
  • Zpět se postupuje opačně, pouze pozor při spouštění auta na kola - něco to váží.


Rubrika: Pomůcky a přípravky, Přečteno: 21850×, Komentářů: 16, Líbí se Autor: Džon
Mám zájem odkud jste děkuji Matějka
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
pokial este ma niekto zaujem o skicu kolisky naS110mam nachotenu aj z rozmermi poslem MMS odisiel mi sken Posite mi ct cauko
Pokud někdo shání autokolébku, tak mám na škodovku a nepotřebuji ji.


jdrs@centrum.cz
ten vykres by nebol?
Jo Stepane, my jsme takhle na kolibce meli gardovku. Vydrzela, ale lepsi by bylo pro sichr vyndat motor s prevodovkou...
jde kolebka pouzit stejne i na karu s vleckou?Ptam se z duvodu ze na zadni kolibce se opira o nohavici.Dekuji za nazory 🙂
...jojo,to by mě taky zajímalo.. ta geometrie.
Mám doma po dedovi zanovni kolibku, ale on mi rikal ze to neni moc dobry zpusob, jelikoz se rozsteluje nastaveni geometrie automobilu. Rad bych na to slysel Vas nazor...
Mám kolísku, nafotím ji a udělám rozměrovou skicu....podrobnou.
Rozměry už jsou zjištěny a pracuje se na nějaké výkresové dokumentaci.


Děláme co můžem.
Taky bych se přimlouval za nějakou rozměrovou skicu kolébky.
Taky bych se přimlouval za nějakou rozměrovou skicu kolébky.
Pánové, byl by to velký problém umísti sem na web. nějakou skicu té kolébky s rozměry ?


Již něco přes rok ji marně sháním a již několik lidí mi slíbilo ty rozměry poslat, ale stále nic !!!!! Troufal bych si ji vyrobit sám, ale nerad bych si rozměry ověřoval formou pokusů a případných poškození vozu.


Půjčovat si ji s ohledem na rozsah nutných oprav na mém eRku nechci , bude to dlouhodobá záležitost a asi těžko naleznu někoho, kdo by mi ji půjčil na rok či déle….


Předem děkuji za pochopení Jezevec cernovice@iol.cz
To záleží na tom odkud jseš - já jsem na kolíbky narazil asi před rokem na vrakovišti mezi Horníma Počernicema a Běchovicema v Praze - bez spojovací tyče mě to tam stálo 200,-
Neporadil by mě někdo kde by se dala kolíbka výhodně sehnat?


Dík!
No ja bych tam napsal jeste at si lidi odpoji z konce prevodovky tu ty na razeni. Ze me se malinko ohnula kdyz jsme to z poustely. pak zase vyndavat motor a prevodovku a tu tyc to je take prace je to lehci jen odpojit. No doufam ze to nekdo udela. A ne ze nato zapomene a bude mit stejnou praci jak ja🙂