Carlosovo ERKO
Po roce práce konečně můžu jezdit. Prošel jsem bez problémů STK a tak už mám klídek. Ovšem práce na mém erku je nekonečná. Musím dát pryč to střešní okno a zas to bude vypadat líp.
Když jsem ho přivezl před rokem z Liberce na plaťáku tak jsem měl velkou radost že jsem vůbec erko sehnal. Bylo sice vyvařené a mělo dokonce také nové prahy ale jinak práce jak na kostele. Při opravě elektriky jsem zjistil že mé autíčko zřejmě někde plavalo nebo bylo v zatopené garáži. Ale nebojme se vlka nic- vše se podařilo opravit a skvěle funguje.
Je to vlastně už mé 5 erko. Poslední jsem prodal v roce 2000.Jenže neustále jsem po nich pokukoval a před rokem jsem se rozhodl že si ho musím pořídit. Jaké ale bylo mé zděšení když jsem zjistil za kolik se dnes prodávají náhradní díly. Já jsem ještě ze staré školy. V roce 2000 jsem všechny mé zásoby dílů rozprodal a rozdal. Např. prahy jsem dal za 100kč a zadní blatníky za odvoz. Takže dnes vše kupuji za velkej peníz zase zpět. Ale co se dá dělat když člověk chce mít auto za kterým se lidé otáčejí.
Chci dát erko do originálu- je to ovšem běh na dlouhou trať. Jsem přesvědčen že se to nakonec povede. Ještě že v mém okolí jsou také blázni jako jsem já kteří poradí nebo pomůžou. Proto také zdravím Martina (Matyho) z Mezáku.
Takhle to začalo:
Lakování:
A to je zatím výsledek:
Zatím všechny zdravím a dobře se starejte o svá (ERKA).
Carlos
Jsem hlava děravá! Zapomněl jsem napsat že je to rok výroby 1977.Přes léto se bude éro dále dodělávat. Bude se zavařovat střešní okno a menší opravy na laku. Kliky budou chromované a možná dám ten přední spoiler do černé barvy. Je prostě pořád co dělat.
15.6.2009
Po několika jízdách s érem jsem zjistil že kola a hlavně pneumatiky, které mám na autě nebudou asi to pravé. Chtěl jsem všechno originál ale to asi nepůjde. Kola plecháče 14 a hlavně pneu 155 OR6 jsou asi už opravdu jen dnes do muzea. Ty pneu jsou vlastně staré 30 let a tak nemohu od nich nic očekávat. A tak vyvstala otázka co s tím udělat?
Ještě že mám kamaráda Martina (Matyho).Ten měl zrovna na prodej kola z jeho erka-kopretiny i s pneu. Tak bylo rozhodnuto co na mém autě bude za kola!
Takže auto před a po.
A ještě pár fotek.
Auto dobře drží na silnici a hlavně nemám už strach že to někde převrátím.
Martine děkuju za kola. Karel (Carlos).
1.11.2009
Tak mám střechu zavařenou a čeká mne na tom spousta práce.
14.4.2022
Hlásím se po několika letech. Na Erku za tu dobu proběhlo pár úprav. Vzhledově jsem zachoval originální vzhled. Jsou jen jiná kola. Podvozek je originál a menší úpravy jsou jen v pohonném ústrojí. Převodovka 4 kvalt ale má převod 3,9. Motor 130. Na motoru odlehčen setrvačník a je tam ostřejší vačka 280. Karburátor značky Weber 40 DCOE Fajs. Výfuk je Burges.
Zde je pár aktuálních fotek:
15. duben 2022
14. červenec 2010
14. červenec 2010
13. červenec 2010
13. červenec 2010
15. únor 2010
19. červen 2009
19. červen 2009
18. červen 2009
18. červen 2009
18. červen 2009
18. červen 2009
18. červen 2009
25. květen 2009
25. květen 2009
25. květen 2009
25. květen 2009
25. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
24. květen 2009
15. duben 2022