vyzvednutí auta na špalky

Tu příčku jsem myslel jenom jako místo, kam umístit zvedák, zvednout a podložit jinde, rozhodně nenechávat dlouhodobě na příčce...
Podložit konce prahů špalkem - tedy špalek průměru 20cm začíná na hraně prahu a pokračuje vždy až na hranu podběhu. Podběhy spojující podlahu se střechou tvoří samonosnou konstrukci. Za příčku motoru bych to dlouhodobě nepodkládal - přeci jen je to už nějaká páka.
Souhlasím s Radkem, ani dle mně to nemá smysl, ale pokud po tom toužíš, v předu podepřít zvedák pod nápravnici a vzádu ramena, případně ještě příčka motoru...
Zeptám se obráceně, má to doopravdy nějaký smysl?


Když už, tak bych podložil ramena/poloosy a odlehčil gumám, ale zvedat to tak, aby se vyvěsily i péra mi přijde zbytečný.





Zvedal bych to za nápravnici vpředu a za ramena vzadu jedním, příp. 2 hevery na kolečkách.
Čau erkaři,


abych ulevil podvozku, rád bych erko vyzvedl přes zimu na špalky a to v garáži bez dílenského zvedáku. Bojím se, že když auto zvednu na jedné straně heverem a podložím špalky, poškodím podlahu. Neznáte někdo grif, jak na to?