(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Škoda 110 R Luigi

Už brzy:)
25.2.2008 - Vojtičee Poslat vzkaz , e-mail: vojticee@seznam.cz, www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=910

Přečteno: 14598
Komentářů: 135 

Tak toto snad jednou bude hotová a provozu schopnáá Škoda 110R Coupé...Postup oprav a úprav je dole a je pravidelně aktualizován..Zkoukl jsem film AUTA a tak se mi zalíbil Luigi, že na jeho počest pojmenuji moje auto.

Tohle auto jsem dostal po svých 15 narozeninách úplně zkorodovaný, ale mně to nevadilo, protože to bylo AUTO a tudíž mi vubec nevadilo jak vypadá. Nějaká fotka snad někde je, tak až ji najdu, určitě ji sem dám, aby jste se taky pokochali:-) Ale tak jenom ve stručnosti:

  • Prahy byli děravý jak Strahovský tunel,
  • střecha jestě víc,
  • pokračovalo to podbehy a nosníky,
  • dále pak rámy u oken a kufrem...
  • jo a nesmím zapomenout na podlahu... ta tam dá se řict ani nebyla:-)
Teď je skelet vyvařený a skoro vykytovaný, ale zbývají ještě ostatní díly... hlavně zadní blatníky, které už mají nové lemy a nové spodky, a také dveře.

Únor 2008 - Dneska jsem se asi po 2 měsících konečně dostal do garáže... Předtím mě brzdila nemoc a hlavně čas. Pokračoval jsem v kytování a už to začína být hodně nepřijemný, páč už musím srovnávat malý nerovnosti. Kytoval jsem nově navařené spodky zadních blatníků a další nerovnosti na skeletu... Nakonec jsem dneska ještě vykitoval pravý práh, který je tam dělán ze Škody 100.




- Tak a na týden mi skončila škola..Prázdniny jsou tady a Luigiho čeká další práce.Dneska jsem se pustil ještě do vyvařování, protože se ke mně dostalo COčko.Vyvařil jsem a vyztužil jsem zadní část-přesněji řečeno výztuhu pod nasávací mřížkou(která už tam není:)))) a taky lemy kolem zadního okna..

- Fotky pár vyvařených míst....

- ...potom práh, kde je vidět, že jde udělat i z toho, co je zrovna po ruce:-) Půlka je z kilča a druhá je ze žigulíka..

Březen 2008 - Pokračju v kytování a broušení..Dneska jsem zkusil na auto nasadit blatníky a kapotu, jenom abych se podíval, jak to pruběžně vypadá..Konečně už to vypadá aspoň jako auto:)

- Vyvařil jsem díry v prvých dveřích a vše jsem průběžně dokumentoval..

- Skoro nové osvětlení SPZ.

- Sehnal jsem k autu i poslední díl plechařiny-pravý přední blatník...Děkuju Radkovi (RST) nejen za blatník, ale i za báječný svezení v jeho Red Shadowi:-)

- ...Svaření spodku l. z. blatníku

- Nové podložky na zadní nápravu....Jsou na rozteč 4x100 a šíře je 3 cm

- Příčňák

Duben2008 - Tak jsem se do toho po dlouhý době a problémech zase pustil..Nejdříve jsem zadělal spáry po svařovaní specialní gumou..

- Potom jsem auto nastrojil i zezadu, abych měl nějakou motivaci...A mám ji:o)

Červenec 2008 - prázdniny běží a já vydělávám a snažím se při tom makat i na Luigim..Dostává nový přední blatník, který jsem musel zkompletovat z čílka a polotovaru...Ještě chybí držák a víčko nádrže..

- Pracuje se taky na novém zadním blatníku, který už má nabodovaný lem..

- Dále jsem pak sehnal novou přední kapotu od TToma z virtu, za což mu moc děkuju..

- Natřeny sváry spárovačkou, potom přišešl základ a nakonec Tlumex..

..více fotek v galerii....

- Tlumex je zatím jenom v jedné vrstvě, přibude ještě jedna..Nádrž a její držák je taky v Tlumexu..Nakonec se stříkl motorový motor do základu.

- Teď se pracuje na Emkových nápravách, který na auto půjdou..Budou obyčejný emkový se šnekem vepředu zatím bez čtyřpístkových brzdičů, ale do budoucna s nima počítám..Pružiny už jsou v základu a čeká je červený vrchní lak..Komaxit nebude.

- Poslední věcí je jistota motoru a převodovky.Mám doma už oboje: Převodovka 4kvalt ze Škody 120 a motor ze Škody 120 LS, který pobere menší úpravy..

Srpen 2008 - Podařilo se až na pár věcí dokončit podvozek..Na autě jsou repasované emkové nápravy, pár nových brzdových trubiček, všechny nové brzdové hadičky, nová brzdová lanka a nové lanko plynu..Nové jsou prachovky na zadních poloosách a brzdové válečky..Celý podvozek je v černé barvě vyjma tlumičů, pružin, bubnů a stabilizátoru, které mají barvu červenou..Na červenou barvu teď ještě čekají přední brzdiče, které jsou ve stádiu repase..Poslední věcí, která na podvozku není hotová je převrtání náboje předních kol na rozteč 4x100

Září 2008 - Tak jedna z nejdůležitějších věcí je na autě..Jsou to kolečka, který jsem měl vysněný..Nejsou to sice 14 jak jsem chtěl, ale z 15 jsem měl taky nehoráznou radost..Kolečka snědly celou mojí prázdninovou výplatu, ale vůbec mě to nemrzí:)Mají rozměr 8x15 a pneumatiky Michelin 195/50..Tvoří krásná Áčka a vylejzají do šíře (ET 15). Jedinný větší tuningový zásah je tedy hotov..Další novou věcí je přední spoiler..Kola auto hodně omladily a je mi jasný, že polovina erkařů mě bude proklínat a druhé půlce se to bude líbit:-)

Listopad 2008 - Trošku se to posunulo - pozvozek je komplet dodělaný...Nové přední pružiny zkráceny o cca 6cm, nové přitvrzené přední tlumiče a hlavně kompletně zrepasované přední brzdy (vyčištěny a nastříkány + vyměněné gumičky, těsnění, destičky, válečky i trubičky za nové nebo zánovní kousky) - přece jnm brzdit to musí:-) Vyměněny jsou i zadní poloosy zpět za ouzké kvůli kolům..

Prosinec 2008 Pracuje se na motoru (120 LS)..Lakuje se a čistí se...A přidávám nějaké fotky, jak auto aktuálně vypadá..

Leden 2009 - Čas na zimní spánek bohužel není...Vytáhl jsem auto na louku, aby pořád nestálo jnm v garáži a mezítím se skládal motor..Nejdřív jsem ho rozebral a pak se šlo na čištění bloku, vany a krytu rozvoďáku.. Pěkně jsem si u toho zanadával, ale je to za mnou:) Na motoru se nakonec samotnej rovoďák musel vyměnit, protože starej nevyhovoval..Proběhlo také veškeré přetěsnění, výměna spojky za 190 a nalakování dílů, jako plech pod karbec, držáků motoru a řemenice...To vše do béžova (přibude ve stejné barvě ještě filtrbox)..Hlava, víko ventilů a různý džáky jsou v černym matu...Zbývá nahodit filtrbox, karburátor, chladič s ventilátorem ze Škody Octavia a svody s příčnákem a bude hotovo..u svodů a vejfuku přijde na řadu ještě šopování..

Červen 2009 - Po dlouhý době aktualizace. Kola prodána, ale přijdou časem lepší a snad menší o palec. Zatím lakuju spodky blatníků - Body a přes to alkyton..

Červenec 2009 - Po natření spodku blatníku a čela jsem začal definitivně spasovávat na pevno přední část..měl jsem radost z novýho předního pravýho blatníku, který mi přivezl táta ze srazu Felicia klubu za hezkých 200 kč, což tolik nebolelo mojí studentskou prázdnou kapsu..S pár šroubečkama jsem ho nasadil, utáhl a zdál se, že sedí s mírným podložením v jednom místě..Proto jsem ho opracoval a zespodu nalakoval..Měl jsem skvělej pocit jak to auto vypadá zespodu krásně - trošku zbytečnej nakonec.Po utažení všech šroubků se totiž při otevírání dveří otvíral z části i samotný blatník..Na tuningové scéně bych s tímhle originálním řešením možná obstál, ale není to to pravé ořechové:-D Je tam malá mezera a špatně se to spasovává ..Takže další blatník musí pryč (v pořadí již asi 4.), dám zpět můj vyrobený polotovar a doufám, že mi kladivo a nervy pomůžou dostat blatník na své místo..Levá strana u řidiče je spasovaná a je to perfekto:-) zespodu je auto krásný, doufám, že zbytek bude následovat:-)

  • Auto je komplet spasovaný: tzn. přední a zadní blatníky jsou napevno přidělané a nalakované zespodu, přední čelo taky..Motorový prostor jsem nalakoval také na černo..Největší novinkou je to, že auto poprvé naskočilo s krásným brumlavým zvukem..


Únor 2010 - Práce opět v proudu, bohužel jsem omezovám počasím. Koupen 4 kg stříkací kyt, až vyjde slunko, půjde se na věc. Letos bych se chtěl dočkat laku už konečně..
  • V garáži je zima, tak se dělá v pokoji..Vyrobil jsem nové vnitřky předních dveří a zadních boků, na to přišel molitan o tloušťce 1 cm a na to černá koženka. Dále palubka - molitan, koženka a bíle obroučky budíků a vršek palubky s ofuky okna stejným způsobem.
]

Po delší době opě něco připíšu..Na autě se dělalo, jak to šlo, ale letošek je hektickej, takže toho zase tolik nebylo...Po velkém přemýšlení jsem auto ( mimo střechy) kompletně obrousil až na plech a překytoval. Na zimu auto nalakuju špryckytem a snad i plničem..

Po tříleté odmlce pokračování :)Auto se připravuje na lak, barva bude červená ze vzorníku Škoda - odstín Rallye

Koupil jsem kola, jedná se o repliky BBS o rozměru 7x15

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (135)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com