Zlaté srdce
úprava motoru favorit5.1.2008 - volejňus

Přečteno: 16309x
Komentářů: 34
20.12.07 myšlenka
Rozhodl jsem se dát svému eRku trochu nadupaný motor své vlastní úpravy, tak snad se mi to povede!! :-)Má představa úpravy je : výkonostní a estetická.
VÝKONOSTNÍ (dostat se k hranici 100 koní) - T písty, úprava hlavy, vačkový hřídel 280/280, odlehčený setrvačník+řemenice, sportovní zapalování od IMFsoft s.r.o., karburátory z HONDY CB 750, sportovní výfukové svody.
ESTETICKÁ - barevné sladění motoru a jeho součástí.
Jako první krok jsem si vyrobil montážní mobilní držák.
praktický otočný držák a já
Potom jsem se dal do demontáže a očišťování (byla to fuška). Poté jsem blok a jeho díly nastříkal speciálním plničem na hliník a pak spec. barvou snášející vysoké teploty.
výsledek lakování
Další úkol byl umístění snímače polohy klikovky pro zapalování, i to jsem už vyřešil.
snímač pro zapalování http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/zapalovani-direct-ignition-cdi.asp
Už jsem se také ptal po T-pístech, a jeden litý píst s kroužky a čepem stojí cca 1850,- Kč. Co myslíte, je to slušná cena?
Zatím Čau a dílu zdar :-D
P.S. Vše nej a hodně úspěchu do Nového rocku 2008 přeje Volejňus.
Vaše komentáře (20 nejnovějších):
[Komentovat článek] [Všechny komentáře (34)]
29.12.2011 - volejňus
Mkupé ještě žije, teda přežívá.stále je dost česu, auto sem dělal skoro 9 let :D
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
24.11.2011 - mkupe
Ahoj, tak co tenhle projekt, ještě žije? Jak to dopadlo...
mkupe, e-mail: mkupe@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=100
10.4.2009 - volejňus
M8: Ano zkoušel jsem to, a měří to je vzestup a sestup ty zuby ne.
DVD: ten silentblok tam zůstal schválně dodělám k němu držák a odlehčím tak spodním silentblokům.
Čau Volejňus
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
31.3.2009 - DVD76
Zdar,ten silenblok na pumpě tam zůstal schválně?
DVD76, e-mail: DVD76@seznam.cz
31.3.2009 - m8rinek
Ahoj docela se mi líbí tvoje řešení umístění snímače otáček, jen by mě zajímalo, jestli už jsi testoval výstup z čidla? ,,Počítá,, ti to jen sestupnou a vzestupnou hranu, či reaguje i na zuby ? Díky m8
m8rinek, e-mail: m8rinek@email.cz , www: http://www.skoda110r.ic.cz
26.11.2008 - LuisilLe
OK aj tak dik
LuisilLe, e-mail: luisile@azet.sk
26.11.2008 - volejňus
LuisiLe : Vzal jsem blok ke kámošovy do práce, nastříkal to nějakým preparátem a nechalo se to asi patnáct minut působit, a pak jsem to celé pořádně ostříkal velkou horkovodní vapkou.Co to bylo za preparát to nevím. Asi jsem ti moc nepomoh.
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
25.11.2008 - LuisiLe
Nazdar mozes napisat s čim si čistil motor zvnutra dik
LuisiLe, e-mail: luisile@azet.sk
10.10.2008 - volejňus
FideMC: Člověče zatím to stojí, přestavuju Barák a to schlastne všechen můj volný čas a peníze :-(
Navíc musím ušetřit na kované t-písty a to je skoro dvacítka.
Myslím že začnu dělat na autě až v zimě! Čau Volejňus.
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
10.10.2008 - FideMC
Cusa jak to pokracuje? bych to dal do MBcka, ale asi bych to dal do setrvaku
FideMC
12.4.2008 - volejňus
Čau Mikesi, díru pro drátek od čidla jsem vyvrtal těsně pod žebrem na víku rozvodu. Takže největší nápor oleje co bude stékat po viku poteče vedle. A samotný prostup drátku krz víko vytmelím černým silikonem. Já myslím že to bude fungovat. Jinak na týdle fotce to je docela vidět kudy vede drát ven. ttp://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=847&pid=16 Ta varyanta s čidlem na setrváku je v záloze, ale je nevíhodná protože čidlo je upevněný na převodovce. Já to chci mýt jako součást motoru. Až uspořím další peníze tak budu pokračovat, a dám vědět až to spustím.
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
6.4.2008 - Mikes
Řešení tohoto umístění snímače je tak trošku zvláštní možná by stálo za úvahu montáž setrvačníku z felicie MPI tam ty polohy snímání už jsou dané a umístit snímač na převodovku no jsem zvědav jak to bude fungírovat jinak to máš dobrý akorát by mě zajímalo jak si vyřešil přechod drátů z bloku z foto to není poznat když tak dej vedět ŠKODOVKÁŘŮM ZDAR!!!!!
Mikes, e-mail: nabyka@seznam.cz
1.3.2008 - volejňus
Jirko, toť otáska :-) mám v plánu do té clony vyvrtat pár dírek na odlehčení. A pak se uvidí.
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
28.2.2008 - Jirka
Je to zajímavé provedení. Jen bych se chtěl zeptat co na to bude říkat vyvážení kliky po přidání toho kolečka na kliku.
Jirka, e-mail: pcja1@seznam.cz
29.1.2008 - volejňus
Gotrek: Máš recht, nedává to inpuls na nule ale na 40 stupních před HÚ.Já to napsal blbjě. U zapalování píšou maximální možnej předstih motoru,já ho nevim nevyčet jsem ho nigde tak jsem tam nastavil 40 stupňů.
A ty zuby na cloně jsou proto že jsem to vyrobil z rozvodového kola. :-) Si fakt pozorný čtenář :-D
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
29.1.2008 - S.D.Gotrek
Mimochodem umístit čidlo tak že je hrana v HU 1/4 a 2/3 je z hlediska toho řízení trochu nešťastný.
S.D.Gotrek, e-mail: s.d.gotrek@email.cz
29.1.2008 - S.D.Gotrek
Takže ty zuby co jsou tam, ty nepoužíváš?
S.D.Gotrek, e-mail: s.d.gotrek@email.cz
28.1.2008 - volejňus
Cau, ano budou pálit vždy dva a dva válce. Čídlo je opravdu jen jedno, clona na klice zakrívá 180 stupňů takže inpuls do zapalování jde při zastínění čidla (horní úvrať 1.a4.válce) a druhý inpuls pří odstínení čidla clonou (horní úvrať 2.a3.valce). Přectih zařídí zapalpvání.
volejňus, e-mail: volejnik.petr@centrum.cz
28.1.2008 - S.D.Gotrek
VOLEJŇUS: Podle toho že máš jen jedno čidlo na klice soudím že zapalovat budeš vždy dva válce...? Nebo jsem přehlídl čidlo na HU 1V ??? Chci taky něco takovýho dělat, ale zatím jsem ve fázi kompletování informací a dílů... ;o) a asi v týhle fázi i dlouho zůstanu ;o(
S.D.Gotrek, e-mail: s.d.gotrek@email.cz
16.1.2008 - Jarda.r
Já mám erko, kilo, čízu a fichtla, ale z podstaty originalisty si nemůžu dovolit elektronický zapalování:D:D:D
Jarda.r, e-mail: Jarda.r@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=721