(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Felicia-Coupé klub CZ 2007 - Mohelnice

42.celostátní sraz sportovních vozidel ŠKODA ATC Mohelnice 15.-17.6. 2007
23.6.2007 - Edis & LL & Michal K Poslat vzkaz , e-mail: mkupe@seznam.cz

Přečteno: 9366
Komentářů: 25 

LLáďa: Lehce jsme se přeli o to, kdo napíše report z téhle tradičně grandiózní akce. Né, že by jsme se o to prali. Naopak, nikomu by nevadilo, kdyby to ftipně, výstižně, pravdivě a čtivě napsal ten druhý, až jsme teda nakonec došli ke kompromisu, že nudně, obšlehle, lživě a rozvlekle to napíšem spolu. Tak Michale nastiň, prosím, jen tak rámcově, wo co šlo.

Michal-K: Milí čtenáři, letošní opět výborný mezinárodní sraz plzeňského Felicia-Coupé klubu CZ se konal 15. až 17. června v kempu Morava u města Mohelnice.

LLáďa: Tý vado, já žeru tu Tvojí spisovnou civilizačně nesprzněnou češtinu. Jak to děláš, že nepodlehneš žádným svodům hovorové mluvy? To se hned pozná originalista antituner :oD
Hele a už jsi na nějakém jejich srazu byl, že říkáš OPĚT výborný? My s Edisem loni byli v Hrádku a nevim čim to je, ale u toho Liberce slunce nějak víc svítilo a přitom nepřipalovalo, eRka se tam nějak víc leskli, benzín byl levnější, my jsme byli mladší, holky nosily kratší sukně..... Prostě jako letošní Mohelnice byla skorem výborná, ale stín Hrádku nepřekročila.

Michal-K: Mno...po pravdě nebyl, ale o předchozích akcích jsem toho hodně slyšel a hlavně četl. S Hrádkem porovnávat neumím...mě se tady moc líbilo a holky...jsme přece na Moravě...to nevíš...tady jim to sluší i v dlohých sukních nebo kalhotách přeci:-)

LLáďa: My se tam s Edisem, bez kterýho bych byl asi nahranej, jeli podívat z několika důvodů avšak numero úno, hlavní důvod, vrchol dne, byla premiéra neskutečně vymazleně zrestaurovaného eRka jednoho našeho narozdíl od nás pracovitého kamaráda z Třebechovic pod Orebem. Jé, ty seš zrovna wotamtajť, neznáš ho? Krásný oranžovo-červený eRko se sprintama na třináctkách kolech...

Michal-K: Hmm....to jako myslíš mě? :o)

LLáďa: Jo tak ono to eRko je fakt Tvoje? Já myslel, že ho máš jen půjčený od soudeda :oD
Čéče, jaký to je restaurovat pět let auto a pak ho vzít na první větší projížďku rovnou na mezinárodní sraz?

Michal-K: No Láďo popravdě...tréma byla a veliká...já zrovna osobně nevyhledávám situace, kde bych chtěl být středem pozornosti ale tady se nedalo nic dělat :oD. Hlavně sem byl nervózní z toho aby auto dělalo dobrotu, nastartovalo kdy budu chtít a tak. Však víš, že si to nechalo až na konec na naši poslední společnou zastávku na kafíčko a odtud ne a ne chtít odjet, jako by se s Vámi dvěma nechtělo rozloučit :-)

LLáďa: No to poslední zakolísání bude spíš tím, že ať se to Vám hard-originalistům líbí nebo ne, ku prospěchu provozu vozu je, když benzín, olej a baterka už nejsou původní :oDDD
Ale jinak Ti to jelo fakt krásně!

Michal-K: No, protože autíčko v předcházejícím týdnu prošlo zkouškou dospělosti: http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=100&pid=337 a až na neustále potíže se seřízením karburátoru (z uvedeného problému se nakonec vyklubal nesprávně fungující rozdělovač) jsem byl s fungováním autíčka spokojen a oplýval jsem myšlenkou nějakého toho srazu se již v plné parádě zúčastnit. A protože mám rád hlavně auta v co nejpůvodnějším stavu, přišla mě tato akce vhod. Účasti na srazu nepředcházely žádné velké přípravy. Auti se stihlo jen umýt a doplnit potřebnou dávkou nářadí.
Dalším potěšením pro mě bylo, že se uvedenou akci chystal osobně byť bez erka navštívit Láďa Ladič

LLáďa: Uau, kdyby jste nevěděli, tak to mluví o mě! Omlouvám se, už nebudu skákat do řeči.

Michal-K:....ve společnosti kamaráda Edise. Slovo dalo slovo, že se ráno sejdeme na některé z čerpacích stanic na cestě z Hradce Králové do Svitav. Sraz byl domluven na sedmou ráno na čerpací stanici v Býšti. To ale tak úplně nevyšlo, protože pánové uvedenou obec přejeli a vzpomněli si na mě až v Holicích :-)

LLáďa: No jo no, tak jsme přejeli Býšť no :oDDD My jsme byli domluvený, že tam na nás budeš čekat na pumpě, ale zapoměli jsme Ti říct, že musíš stát u silnice a mávat na nás rozměrnym transparentem, jinak nemůžem nic slíbit.

Michal-K: Do kempu jsme dorazili kolem deváté, zaplatil jsem vjezdový poplatek ve výši 600,-, pro členy klubu to dělalo 300,-. Vyfasovali jsme dojezdovou kartu a zaparkovali. Nastudovali jsme sobotní část programu srazu a vydali se na obhlídku vystavených vozů a stánků nabitých všemi možnými díly, na které si jen pomyslíte. Jen ceny jsou již poněkud euro, ehm evropské.



LLáďa: Jo jo, já už skorem víc než auta fotim ty krabice s dílama, neb tyhle studánky nenávratně vysychaj. Jinak urodilo se letos dost zadních světel a kupodivu i relativně dost chromovanejch nárazníků, hmmmm a pak že nerostou...

SPANILÁ JÍZDA

Michal-K: Podle programu se kolem půl dvanácté začaly vozy v autokempu seřazovat. Pořadí bylo tradiční 450/Felicia – Š110R – Garde – Rapid – ostatní sportovní vozy Škoda – ostatní Škoda – ostatní vozidla. Vozy byli v koloně řazeny chronologicky podle věkových kategorií, aby jel vždy každý mezi svými. Trasa měla asi 50 km a vedla z autokempu Mohelnice – Loštice – Bousov – Litovel – Nové Zámky – Moravičany a zpátky do kempu.

LLáďa: Spanilá jízda na srazu Felicia-Coupé klubu, to je pro mě vrchol sezóny, loni nejbáječnější eRkařský zážitek. Tímto bychom s Edisem rádi poděkovali tady Michalovi, že on narozdíl od nás přijel eRkem (a né ledajakým), že na rozdíl od nás zaplatil vjezdné a díky tomu všemu jsme si ji mohli s Edou taky střihnout. To řazení vozů je fakt parádní záležitost! Zde do dáli obklopeni mezi svými si můžete pořádně užít trochu toho opojného erkařskýho šovinismu. Loni navíc celou kolonu doprovázeli dobrovolní hasiči, kteří zajišťovali volný průjezd koloně, to vypadalo fakt vznešeně, až nám to trochu letos chybělo, ale jako i tak to byla krása nesmírná.



VOZOVÝ PARK SRAZU

LLáďa: Příjemně se nám potvrzuje, že z eRek se postupně stávaj veteráni. Že tuning se zcela přirozeně tiše a pomalu stěhuje na novější vozy. Přibývá renovací a pokusů o origo vzhled.

Michal-K: Ano, můžu jen souhlasit, mám z toho upřímě velkou radost, že úroveň zpracování renovací a individuálních sportovních úprav u těchto vozů roste. A ještě větší radost mi dělají jejich mladší majitelé, kteří si ojedinělost tvarů tohoto vozu uvědomují a nesnaží se jej všemožně přetvářet.

eRka


eReSa

ostatní vozy hundert classe



ZAJÍMAVÁ KOLA


RŮZNORODÉ VARIACE NA TÉMA - TYPOVÉ OZNAČENÍ NA ZADNÍ KAPOTĚ


NEJLEPŠÍ FOTKA DNE

Z východu CZ pro věrné čtenáře
www.skoda110r.cz

LL & Michal K & Edis

P.S. Možná jste si všimli, že mezi autory článku je napsanej i Edis, ačkoliv jeho jméno v dialogu chybí. No to se má tak - my jsme to napsali s Michalem, ale Edu jsme poprosili, aby po nás opravil pravopisné chyby, takže jestli tam ještě nějakou hrubku najdete, na nás nekoukejte a obracejte se s tim rovnou na něj ;oDDD

Odkaz na další fotogalerie ze srazu:
www.skodovky.xf.cz/sraz%2007/index.html
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=51293&highlight=&sid=b28d608fef4c3727af6f3cd37525e20c

Chcete-li posoudit tento sraz Felicia-Coupé s předešlým v Hrádku nad Nisou 2006, mrkněte zde >>>

Můžete pokračovat i na reportáž ze srazu F-C o dva roky pozdějí ve Velkém Víru 2009 zde >>>

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (25)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com