(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Dalmatin

Elektro chlazení po 101 funguje
30.5.2007 - J.T. Poslat vzkaz , e-mail: jursa.c@email.cz

Přečteno: 10309
Komentářů: 19 

Toto erko je původně z roku 1977, ale při povodních bylo totálně zničeno a majitel sehnal jinačí z roku 1980. Majitel na erko momentálně nemá čas, ale plány do budoucna byly: udělat nasávání na zad kapotu pro proudění vzduchu k chladiči + jinačí upevnění chadiče a 2menší el. motory.

Popis:

Motor asi 110R
Podvozek seriovka
kola 13
převodovka netušim ale kastle upravená na 5Q
topení klas. obal uvnitř Al radiator z Š120
Chlazení Š120 chladič + ventilátor z žigula či zastavy je spínán termostatem na chladiči při 85stupňů. Kvůli lepšímu odvodu tepla je odstraněna mřížka na zadním čele.
Zadní podběhy Š120
Přes zimu ventilátor nespíná stačilo to chladit. Vlétě se voda pohybuje okolo 80-85stupňů při venkovní teplotě okolo 30 se voda pohybuje k 90stupňům. Toto auto je používáno jako normální dopravní prostředek na běžné ježdění.




Další info bude.

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (19):

[Komentovat článek]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com