(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Žluťásek

Moje erko z Tuzexu
28.2.2007 - Danda Poslat vzkaz , e-mail: danda.dach@seznam.cz, www: http://www.rebelove.webzdarma.cz

Přečteno: 10148
Komentářů: 76 

Žluťásek byl zakoupen v červnu 1999. Šlo o jistou náhodu, protože bývalý majitel ( za jeho péči o škoduli mu dodatečně moc děkuji ) s ní poprvé po zimním odpočinku vyrazil na výlet a karburátor se mu jako na potvoru ucpal přesně před dílnou mého známého. Ten nelenil a okamžitě telefonoval ať se na tu krásu přijedu podívat. Pak zbývalo pouze týden neustále otravovat majitele a Žluťásek stál v garáži ( v mé ). Auto bylo na svůj věk velmi zachovalé (r.v.1978, koupeno v Tuzexu Košice), po korozi ani památka a navíc původní lak ( až na levý bok který mu někdo naboural ), na tachometru stav nějakých 25000 km ( prvních !!! ).


exteriér & interiér


Takhle se vozíme :)

Kvůli neustálým problémům při volnoběhu s bavlněným filtrem vzduchu došlo v roce 2003 ke kompletnímu oživení a seřízení agregátu. S autem se jezdí dost "ostře" a proto přetěsnění hlavy, kontrola ventilů a repase převodovky přišla vhod. Když jsme tedy jeli odvést Hípovo auto na podválu, využilo se toho, a také Žlutásek cestoval tímto způsobem.

V rehabilitačním centru poblíž Kvasin byl motor důkladně rozložen, a opět složen s mnoha novými díly. Nyní opravdu prokoukl. Vše je opískované, natřené nebo nakomaxitované. Drobné díly, jako všechny šrouby jsou galvanicky pozinkovány, nová těsnění, kabely, svíčky, filtry... Převodovka má nové synchrony a je také jako nová, hlavně už neteče! Agregát byl prý ve velmi dobrém stavu, nebylo třeba příliš dílů měnit. Není také divu, vždyť Erko má najeto něco kolem 40tis. Km. Žádné velké (tuningové) úpravy se nekonaly, vše se dalo jen do původního stavu!


A se spolubydlícími

2.1.2007
Aby nikdo nemohl říct, že nic nedělám, tak erko dostalo trošku zpožděný vánoční dárek:


nová kolečka

16.1.2008
Dohrabal jsem se k soustruhu a připravil jsem pokličky na kola.
Pro jistotu jsem udělal nejenom osazení, ale ještě jsem je srovnal z vnější strany, aby slepice při otáčení nekulhala...

Zítra je ještě odvezu na barvičky.

21.1.2008
Barvičky jsou hotové.

23.1.2008
Dneska jsem vyzvedl matky ze zinkovny. Máme zlatý zinkochromát.

29.2.2008
Dnes dorazil licenční Weber. Po rozebrání jsem zjistil, že difuzory mají průměr 25 mm.

Jestli todle dá někdo dohromady...

11.3.2008
Vyzvedl jsem díly ze zinkovny

14.3.2008
Nechal jsem se inspirovat Luckou a taky bádám. Ne v archívu, ale ve svých fotkách. Když jsem kdysi měnil štítek na kapotě našel jsem pod ním tohle:


Tak a včil mudrujte...

31.3.2008
Pozor zbrojení pokračuje!


Vyčištěno, složeno...

4.4.2008
Když se zbrojí musí se dát pozor i na obranu a protože Dejvid potřeboval uklidit garáž, vzal jsem od něj zánovní kotouče a přední brzdiče.


Napřed jsem vše vyčistil, odrezil, kotouče přetočil...


Tak tohle budou brzdy, ale zinek už maj...


Když brzdové destičky, tak Ferodo...


A je to. Nevíte kde jsem na podzim zaparkoval???

7.4.2008
Jelikož jsem nesehnal závlačky viz. obr, nechal jsem si je vyrobit. Jestliže máte někdo podobný problém rád vám je pošlu. Bude jich dost...


Tohle jsou ještě ty původní, jen nazinkované. Nové budou úplně stejné...

18.9.2008
Aby bylo čím jet do Jetřichovic muselo Erko na technickou.
Vyhnal jsem pavouky, nalil vodu do chladiče, vyměnil baterku a jelo se. Prošli jsme bez ztráty kytičky.
Od roku 2006 najelo erko krásných 350 km.
Teď už jen přezout kola a zítra jedeme.


A jsou tam

Moje další vozy zde na webu:

...a srazy, které jsem se Žluťákem loni navštívil:

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (76)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com