(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Milanovo éRo

náš první exponát z bratrského zahraničí
20.2.2001 - Milan (Mitom) Poslat vzkaz , e-mail: mitom@pobox.sk

Přečteno: 8712
Komentářů: 61 

Najskor trocha z historie:

rok vyroby: 1980, som prvy majitel (teda moj otec bol, pokial som mu ju neznarodnil).

Teraz zo sucasnosti:

Karoseria:

  • stale povodny lak (cerveny)
  • predny spoiler vlastnej vyroby (povodne 2 spoilery, teraz su pod sebou)
  • podbehy upravene zo Skody Rapid
  • zadny spoiler cely vlastnej vyroby - prerobene (a rozsirene) zadne blatniky
  • otvaracia strecha
  • tmave folie na oknach
  • ...a vela dalsich drobnosti

Motor:

  • upravene nasavanie
  • tranzistorove zapalovanie
  • zavodny vyfuk pre skupinu A (upraveny - zdvojena koncovka)
  • maximalka: 165km/h pri 6000ot-min

Podvozok:

  • podlozky pod kolami (vpredu hrubky 30mm, vzadu hrubky 50mm)
  • hlinikove 13" disky
  • pneumatiky DUNLOP SP SPORT 2000 205/50 R13

Interier:

  • kompletne prestavana pristrojova doska - vlastna vyroba
  • el. spustanie okien
  • nove calunenie dveri - vlastna vyroba
  • volant priemeru 285mm - vlastna vyroba
  • 4-kanal. zosilovac, 12x repro
  • ...a vela dalsich drobnosti

A nakoniec plany do buducnosti:

  • cela karoseria z laminatu (okrem dveri a strechy)
  • upravene blatniky zo Skody 130RS (uz ich mam doma)
  • upraveny motor z Felicie
  • chladic vpredu
  • 5-stupnova prevodovka
  • 15" disky, pneu nieco okolo 285-335 vzadu a 245 vpredu
  • rozsirenie naprav (M-kove)
  • dorobit interier, sportove sedadla (skrupinove), hlinik. podlahy, novy audio system...

A este par obrazkov:

Tieto 2 su z roku 1997, to som mal este obycajne uzke kola, skoro seriovy interier a pod prednym spoilerom bolo "lizatko" (tusim tak sa tomu u vas hovori). To uz nie je - zaprel som nim o zem na rovnej asfaltke, ked som obiehal akesi Daewooo.

- Takto to teraz vyzera zvoknu

- ...a takto zvnutra.Zatial nedorobene. Hotova je iba pristrojovka. Tie kable pod pristrojovkou patria muzike - repro su aj pod sedankami a vo dverach.

Další vývoj:

Na jar 2001 som konecne dorobil elektricke spustanie okien spolu s novym calunenim dveri. Pribudli tiez Al-pedale a prerobil som rucnu brzdu, aby bola cela o cca 10cm vyssie (budem robit vyssi tunel). Tiez som si hned za nu prirobil hydrauliku, keby som daval dozadu kotuce a ovladanie sytica islo tesne pred zadne sedadlo a tiez vyssie o 10cm.

V lete 2001 som dostal napad zucastnit sa na Tuning zraze v Dunajskej Strede sutaze o najhlucnejsi vyfuk. Na to ma vplyv hlavne vyfukova sustava a v malej miere aj vzduchovy filter. Takze do eRka som namontoval filter KingDragon a priecny tlmic nahradila trubka priemeru 60mm a dlzky okolo 30cm.

Po tychto upravach sa jazdne vlastnosti mierne zlepsili, zato zvukova kulisa sa zmenila k nepoznaniu. A ako som dopadol? Namerali mi 124dB pri 8500ot/min. Umiestnil som sa na 3. mieste, takze som si domov odniesol krasny pohar.

Na niektorych strankach o autach byvaju ich karikatury. Erko som ale nikde nevidel, tak som si nakreslil vlastne...

A este dva "EVO" obrazky mojho eRka. Takto som chcel pretvorit moje eRko v dobe, ked som este nemal moznost zohnat kit na RS. Niektore vecicky ale pojdu aj na erESO (vratane lakovania), takze nezostane iba pri tychto pocitacovych studiach.

Leto 2002:

Laminatova karoseria sice este stale nie je hotova, ale dokoncil som aspon zastavbu sedaciek SPARCO EVO2 s Renaultackym sklapacim mechanizmom. Tu je par obrazkov, ako to v mojom eRku vyzera:

Rok 2003:

Pomaly som pokracoval vo vyrobe karoserie, ale volneho casu som mal tento rok velmi malo, tak sa toho od minuleho roku vela nezmenilo. Dorobil som cely predok a zadne celo a mam rozrobene zadne blatniky a zadnu kapotu s kridlom v style Porsche 935. Tiez som povodne Beskyd-sporty vymenil za zrkadla v style BMW-M3. Ako vyzeraju na eRku mozete vidiet na nasledujucich obrazkoch

[Fotogalerie]

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (61)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com