(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Michalovo Kupátko

Škoda 110R - Coupe 1977 / 2003 Limited edition
20.10.2003 - Michal Poslat vzkaz , e-mail: misa.misa@centrum.cz

Přečteno: 8393
Komentářů: 27 

Jak se to všechno stalo:

Erko jsem koupil 15.1. 2000 jako naprostý neznalec aut natož škodovek. Nevypadalo nejhůř, ale když jsem celou věc trochu prokoukl a auto na jaře vykvetlo jako louka na horách ukázalo se, že cena 18 tis byla značně přehnaná. Postupně jsem se snažil vozidlo zvelebit a zdokonalit a najezdil jsem s ním své první kilometry. Neustále jsem ale prohlížel všechna auta na internetu a v duchu snil o nejlepším erku. A tak po maturitě v červnu 2001 jsem se pod záminkou výměny zadních nosníků, které už nebyly schopné toho moc nést, pustil do menší renovace. V plánu bylo vyvaření kastle nápravy z eMka, posilovač brzd hliníková kola a pak už jsem se viděl jak jezdím super károu. Nakonec ale nic nebylo tak jednoduché. Proto nyní, o 2 roky později začínám na autě vychytávat mouchy a začínám jezdit.Renovace se tedy celkem protáhla, zato postihla snad každý díl vozu a hlavně můj volný čas a peněženku.

Auto jsem rozebral a přenechal kamarádovi na vyvaření. To trvalo celkem dlouho (za to vděčím jedné slečně z Loun která neměla pro mou káru pochopení) a tak plechařina byla hotová až skoro po osmi měsících. Během té doby na mě začal víc a víc dopadat vliv tuningu a tak nakonec renovace neproběhla moc do původního stavu. Vzniklo jedno z mnoha individuálně upravených vozidel, v mém případě zaměřené spíše na technickou stránku věci a nikoliv na moře spoilerů. Asi i proto jak celá věc vznikla jsem nikdy nechtěl laminátové blatníky ala 130 RS a držel jsem se originálního vzhledu Erka. Jak všechno dopadlo posuďte sami.

Škoda 110R Coupe 1977 / 2003

Podvozek a brzdy:

  • Široké nápravy, hřebenové řízení- š 120M
  • Hliníková kola (otvíráky), pneu 165/65 R13 / 165/70 R13
  • Pružiny přední zkrácené o závit š 110R, zadní původní délka š 120M
  • Sportovní tlumiče pérování
  • Plechová příčka v motorovém prostoru nahrazena rozpěrou mezi tlumiči
  • Brzdový válec s posilovačem š 120M
  • Čtyř pístové přední brzdiče š Rapid

Pod kapotou:

  • Motor š favorit 136
  • Uložení motoru na podpěrných silentblocích
  • Odlehčený setrvačník a řemenice
  • Zvýšený tlak mazání na přetlakovém ventilu
  • Sportovní bavlněný vzduchový filtr
  • Svíčky s třemi jiskřišti
  • Elektronické zapalování s upravenou charakteristikou rozdělovače
  • Karburátor Jikov SEDR - š 130, úprava 2. stupně
  • Ostrá vačka 265°
  • Slícované, vyhlazené, upravené sací a výfukové kanály včetně potrubí
  • Upravené spalovací prostory
  • Snížení hlavy, kompresní poměr 10,5:1
  • Příčný výfuk 130 LR, dlouhý dvojitý svod
  • Pětistupňová převodovka, diferenciál 4,22
  • Alternátor - š Felicia
  • Náporový chladič včetně ventilátoru a upravených přívodních trubek - š 120M

Interiér a karoserie:

  • Sportovní trojramenný volant Luisi, hliníkové pedály
  • Kožená hlavice řadící páky
  • Sedačky Ford Escort xr3i (přední)
  • Části přístrojů lakované do barvy vozu
  • Nové čalounění stropu a sloupků (koženka)
  • Nové koberce (zátěžový antracit)
  • Středový panel š Rapid
  • Topení - š Felicia
  • Folie na oknech (40% černá)
  • Dveřní zámky š Felicia
  • Upravené zapojení světel
  • Startování tlačítkem
  • Centrální zamykání, dálkové ovládání
  • Zrcátka kapky Beskydsport
  • Tahokov v předním čele a kapotě
  • Vytažené zadní blatníky
  • Plynové vzpěry obou kapot
  • Zámky přední kapoty Sparco
  • Zavařené víčko nádrže, plnící hrdlo v kufru
  • Centrální stěrač předního okna
  • Celkově přepracované zadní čelo (světla Ford Escort, tahokov)

Dosažené výsledky:

  • 3 místo: Rychlostní slalom Týniště nad Orlicí 2003
  • sprint 400m s pevným startem, čas: 18:03 s. - Tuning Party Hradec Králové 2003
  • sprint 400m s pevným startem, čas: 18:21 s. - Hundrtgang Kostelní Lhota 2003, letiště Pátek

Pár momentek v přírodě:

Pár momentek mezi lidmi:

Kontakt - Michal Zajíček:
misa.misa@centrum.cz
http://110r.webpark.cz

[Fotogalerie]

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (27)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com