(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Úprava přepážek vany

aneb zabráním odlévání oleje?
29.3.2006 - Max Poslat vzkaz , e-mail: Max.Svratka@seznam.cz

Přečteno: 12228
Komentářů: 10 

Jelikož bydlím na VYSOČINĚ kde kopec střídá kopec a na rovný úsek silnice tu člověk moc často nenarazí stávalo se mi že při opravdu ostré sportovní jízdě se mi odléval olej což mělo za následek problikávání kontrolky mazaní.Motoru to rozhodně neprospivá tak jsem to začal řešit.Možnosti jsou v zásadě 2.Buď suchá skříň (což je finančně dost náročné a i když bubačiky máte těžko se schání) a nebo jak se zmiňuje literatura ůprava přepážek v olejové vaně.Já se rozhodl jít druhou cestou i když na kvality suché skříně to mít nikdy nebude :o(.Teď však nastal problém jak se to má vlastně upravit?Já to nikdy naživo neviděl a literatura zdatně mlčí.I obrátil jsem se s dotazy a prosbou na SCHWEJKA zda by mi neposkytl nějaké vodítko.SCHWEJK nezklamal a poslal mi následující náčrty.


I jal jsem se konat dílo.Jelikož jsem si nebyl zase tak jistej výsledkem tak jsem neupravoval stávající přepážku a začal pěkně od základu.

Obkreslil jsem si původní přepážku vystřihl,vyřezal diru a zapertloval

Dále jsem si na sací koš připevnil 2 pásovinky abych mohl neustále poměřovat

Teď sem si na trubičku navařil podložku,obrousil přišrouboval na výčnělky do vany,vložil plech a zavařil.Následovalo přeměření

Teď došlo na vaření přepážek.Jsou zhruba dvoutřetinový oproti původní ale větší to nejde

Následovala výroba vrchního plechu.Je větší viz další fota a opět má díru pro sací koš.Po zkusmém přiměření se potvrdilo že přepážky nemohou být tak vysoké bo by se vrchní plech dotýkal potrubí.Proto jsem ho kladívkem poupravil a opět vše přeměřil

Zkouška dopadla dobře takže vše povařit k sobě.Ještě se musejí vyrobit díry pro 10 ořech aby celek šel přišroubovat k vaně.Tady obzvláště platí 2x meř a jednou vrtej.Ja to podělal a tak sem to musel předělávat.Když už máme povařeno povrtáno tak celek důkladně očistíme od kuliček které po sobě zanechává svářečka.Kdyby se nějaká kulička uvolnila prošla sacím košem tak by to mohla být pro některé motory jistá smrt.Tady už sou finální obrázky.

Motor s touhle vanou pude do auta až v létě takže praktické zkušenosti dodám později.Tak co myslíte bude to fungovat?vzhůru do diskuze.MAX

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (10):

[Komentovat článek]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com