(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Žlutej Ďáblík

Ďáblík podle moji přítelkyně:o))
13.3.2006 - J.T. Poslat vzkaz , e-mail: jursa.c@email.cz, www: Mobagi.skoda110r.cz

Přečteno: 11575
Komentářů: 25 

Historie:

Auto sem koupil 19.12.2004 za 6000 z Těrlicka. Tvrdil že je vyvařené a připravené na sezonu. Po menších komplikacích sem si ho dovezl domu. Bylo v celkem zachovalém ale ubohém stavu. Stálo pod stromem všude pavučiny jak v motorovém prostoru tak i interieru a dokonce bylo po domácku stříkané ve stodole na žluto:o))))

Menší problémy sem měl s našima Technikami v Opavě. Na motoru bylo přidělené číslo a nikde nebylo ani číslo karoserie. Nakonec sem ho objevil pod nalepeným kobercem na pravém podběhu zase bylo přidělené. Takže buď majitel boural na zadek nebo koupil vrak a snažil se ho opravit. Taky sem měl problém se zápisem 13ctek, ale nakonec to zapsali.

24.12.04

Dostalo pod stromeček zrepasovaný 5Q, M-kové nápravy s hřebenem které byly nachystané dlouho do Kila.

29.12.04

Se motor konečně poprvé zatočil. Po vyměně rozdělovače, svíček, kabelů a vyčištění jiného Karburátoru. Proto že ve vzduchovém filtru co tam byl se uhnízdily vosy. Po naletí vody a trochu benzínu auto začalo vrčet. nalil sem brzdovku a jel ho kolem baráku zkusit. Vše celkem fungovalo v normálu. Radost veliká ale nezvyk z Tatíkova upraveného Kila. Pomalu sem odstrojoval a nacházel díry.

Na inzerát sem koupil: přední 2oké čelo, laminátové přední blatníky a před. A zad. Okno, všechny podběhy ale nepoužil sem je. Mezitím sem dostal Kliky z Felicie a gumy do oken.

15-22.1.05

Se zabudovala tyčka řízení ze Š120 na hřeben co sem vrakoval Dědovi.

21.01.06

Karosář dokončil svou asi 2měsíční práci. Udělal nové prahy, zadní podběhy, zavařil díru v podbehu na nalévací hrdlo a heftl kliky z feldy na dveře.

22.01.06

Koupil sem na Inzerát z Bolatic u Opavy fungl nové Mkové nohavice.

Momentalní stav po vyvaření

Budíky jsem dělal podle vzoru od Džona (základ) barvy a zbytek vlastní fantazie, ala "Lada". Tak zbytky z modrého jsou ve šrotu jako ramena trubky atd.

13.3.06

Mi došly z OB světýlka a chrom obroučky do čtyř oka.

Moje verze Budiku:

Pačky z feldy a upravená tyč řízení:

A tady je foto šaltr páky obě vytažené ze Š125

22.4.06

Jsem si z Bolatic tady kousek od Opavy dovezl funglovku 4oké čelo

17.5.06

jsem se rozhodl motor z fáva prodat a momentálně tam asi nechám origo erko

23.5.06

Zdravotní důvody zakazují práci na auti a tak jsem zrepasoval Hl.Spojkovej a Brzdovej válec z eMka co jsem šrotoval. Ty z Ďábla letí do šrotu.

5-6.6.06

jsem očistil Domky, Kozlíky, držáky spodních tyček a čepy kol jen natřít a nalisovat svisláky

7.6.06

Očistil jsem jednu eMkovou nohavici a i držáky nohavice-rameno a pomalinku dělám GO náprav

8.6.06

Mi přišla na dobírku nová kapota, vanička kufru a těsnění světel

15.8.06

Venku prší tak jsem repasoval světýlka

27.8.06

Šlo erko na bok pomocí kolébky

29.8.06

jsem brousil už je 3/4podlahy čisté na plech a natřeno odrezovačem ale taky jsem našel nedostatky karosáře menší dírku jinak je to zatím v poho foto bude ale jen přes Mobil:o((((

12.9.06

Tak jsem dostal fungl nové zástěrky a hnedka jsem si ještě naježil Voltmetr od VDO a asi si naježím ještě od VDO teplotu Oleje s čidlem

19.10.06

Otec sehnal olej. chladič z Olcitu

11.11.06

Mobagi jelo do Frýdku pro nové díly: Dveře, Zadní Blatníky? a Prahy



28.4.07

Začalo se zase pracovat na podlaze

12.6.07

Sehnal jsem si budíček. Zítra konečně přijde COčko tak se pohneme z místa:-)

20.8.07

dovezl jsem si kolesa. Možná půjdou na erko, jsou to Italy 5.5J13H2 Pneu 185/60R13 a 175/70R13

A takhle vypadjí na Mobagim

3.2.08

Naježil jsem si jednu sadu 5ti Kopretin se střed. pukličkama za pusu a taky jedno Ventil víko AVON

20-21.06.09

Přední náprava je konečně namontovaná:) a začíná jse dělat na zadní:)Jinak máme prozatímní srdíčko do ďáblíka je z Mobagiho.

Nějaká fotečka držáku posilovače z felicie. Majitel je soused, který pořád laboruje s brzdama.

17.09.10

Konečně došlo i na zadní nápravu, poloosy, nohavice jsou složené a zrenovované.

27.09.10

Od tohoto data jse začalo dělat na úpravě tunelu na 5Q + nové výztuhy pod přední sedačky:)

15.08.10

Aktualizace: zástavba posilovače z felicie a úprava hřídele řízení kvůli hřebenové nápravy.Hřídel se při svařování trochu zkřivila, tak se bude muset rovnat.

07.12.10

Konečně jsem sehnal poslední drobnosti na zad. nápravu.

Prodal jsem nějaké ND: prahy, zadní blatníky nové a sundané z erka a dveře.

18-20.03.11

Jsme se s otcem dohodli, že uděláme motor na bratrové fiestě. Počasí nám velice přálo, pršelo i sněžílo. V pátek v 11hod. se začalo pracovat na demontáží motoru, u kterého nastaly první problémy. Nešel sundat katalizátor na kterém se zalomily šrouby a pak i výfukové svody. Nastoupila proto improvizace a musela se sundat celá hlava se sacím a výfukem. Nakonec se zadařilo a v 8 večer tam byl již druhý motor. V sobotu po celodenním odvrtávání svorníků na katu, zapojování el. instalace, vody atd. proběhla testovací jízda. Motor krásně běžel tak jak má, jen začal rachotit alternátor:(. Muselo se tedy znovu zaimprovizovat a naklonovat alternátor z felicie. Momentálně má motor najeto cca 800 km po absolvování cesty Opava-Brno a zpět se musely znovu udělat ventily a svíce, protože auto jelo v koloně na 3 válce a taky řemen, který byl popraskaný:(

30.03.11

Jse na dalším autě dělalo. Tentokrát to byla spojka na peugeotu 206 po 4 hodinách byla vyměněna a přišel další dáreček na erko al ventilové víko.

06.07.11

Trubky natáhnuté. Teď jen dodělat držák posilovače a brzdy budou OK:)

23.07.11

bude ten den

D

20.08.11

O víkendu byla menší zábava a taky montáž posilovače.

18.02.12

Dneska jsem zkusil jak budou vypadat blatníky a spoiler:) co dorazil od p. Krajanského.

07.06.12

Malá ochutnávka střechy

29.08.2012

Momentální stav u karosáře... střecha nalepená blatníky po úpravě i pasují:)

Po zjištění, jak vypadá nanýtovaná střecha budeme celou předělávat:(

08.12.2012

Provedena přestavba na původní kliky:), dále započata zástavba držáku sedaček

03.02.2013

Pustil jsem se do řízení a dotáhl matici na tyčce. Výměnil silentbloky na převodovce a testnul opravené kola:)

23.02.2013

Dnes byla cesta do Ostravy pro sportovní sedačku

23.02.2013

Dneska byla znovu provedena cesta do Ostravy, z důvodu závady na spodní části sedačky:/ nešly tam namontovat šouby... dost podstatná závada.

19.11.2014

Menší dárek na palubovku. Jinak stavba se odkládá na druhou kolej. Kompletní renovace Baráku

Budoucí majitelka

19.08.2013

Aktualní stav

05.12.2016

Aktualní stav: auto konečnš stojí na všech kolech, byla udělána přestavba na chlazené kotouče.

Teďka se renovoval barák, ať můžeme kde bydlet a díky tomu není moc času na erko:(

12.02.2017


Budoucí chladič z Hondy. Už se upravuje na zástavbu.

05.12.2016

Převoz dopadl v pořádku. Teďka bude čekat na stoleček:(

Poděkování:

  • Ženě
  • Kocián Aleš

Plánované úpravy:

1) Podvozek:

Přední náprava: připravena

  • Emková s hřebenem -Pružiny 100 nebo 120 volná délka 276 průměr drátu 12
  • Třmeny v žluté barvě

Zadní náprava: připravena

  • Emková
  • Pružiny původní erko

Převodovka: připravena

  • 5kvalt se SP 4,22

Kola:

  • Loukotě , Kopretiny nebo .......
  • Pneu asi 175/60R13

2) Interiér:

  • Startování tlačítkem
  • Zadní sedadla pryč

3) Exteriér:

  • Červený lak ??
  • Přední spoiler 1150ka
  • Bílé přední blinkry
  • Beskydy v barvě
  • Bezpečnostní spony na přední haubně
  • Karoserie podle vzoru Š1150LR

4) Motor:

  • Zatím srdíčko z Mobagiho
  • Altík 70A z Felicie ???
  • Startér upraveny z Felicie - připraven
  • Náporový chladič do nárazníku nebo pod něj
  • ETZ zapalování originál 70. léta s automatickou regulací
  • Sportovní Filtr
  • Příčný výfuk
  • Topení klasické s fava radiátorem/nebo jinačí topení popř. 2ks topení

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (25)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com