(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

JohnyR a "Wild Wolf"

JohnyR představuje svého Wolfa
12.2.2001 - JohnyR / Spooky Poslat vzkaz , e-mail: johnyr@centrum.cz

Přečteno: 4264
Komentářů: 8 

Co bych ti o svém Vlkovi řekl?:

Koupil jsem to jako "normální" eRko (r.v.1974), na kterém byly náznaky nějakých úprav. Mým přáním nebylo dát auto do originálního stavu, ale udělat si ho tak, aby bylo konkurence schopné v dnešním provozu a abych se v něm cítil, tak jak si představuju. Po nějaké době se realizovala hlavní oprava - a to karoserie. Nedopadla sice přesne podle mých představ, ale není to zas tak hrozné. Chybama se clovek učí, že (blbý je, že na svym autě - pozn. Džon). Pak novej lak, v ne uplně tak obvyklé barvě, a základ byl hotovej. Tím to ovšem neskončilo, spíš to byl všeho začátek. Na autě je v tuhle chvíli hromada úprav a dalši se chystají, viz. popis níže.

Parametry:

  • Spotřeba něco kolem 7,5 litru
  • Akcelerace s letnimi pneumatikami něco kolem 15 vteřin (měřeno z auta na stopkách, takže je to plus minus)
  • Max. rychlost. 155 km/h (6000ot.) a to díky 4° převodovce - už se nemůžu dočkat 5kvaltu.
  • Motor je originál eRko, částečně upravené.

Výpis úprav:

  • Vytažené blatníky
  • Sníženej podvozek (vyladěnej tak, že je to neutrální až nedotáčivý)
  • Široké nápravy
  • 4pístkové brzdy
  • Anglické plecháče s pneu 185/60, -
  • Karburátor WEBER, dvoukomorový
  • El. zapalovaní
  • Úprava rozdělovače
  • Upravená hlava
  • přítlačák z Favorita
  • 2 motory topení.

Další úpravy:

V současné době probíhá testování nového chladícího systému, protože mě rozčilovala mechanická vrtule a nechtělo se mi dělat náporový chladič, rozhodl jsem se zkusit něco jiného.
Dál je na řadě větší spojka (190), protože tahle nestíhá a věčně prokluzuje.
Dále jiná, lépe upravená hlava, už s tvrdými ventilovými sedly.
Pak přijde 5° převodovka, protože tahle je zoufale málo a motor je věčně vytočenej kolem 5000, což je děsný především při delším cestování.
Časem přijde i ostřejší vačka a určitě i něco jiného, ale to se uvidí, hlavně podle peněz.

Současné změny:

Spojka 190 + přítlačák z Favorita (+ výroba vypínací tyčky)
Motor 130 s ostřejší vačkou

Fotky:

JohnyR


Jak to je s Wolfem dál (Spooky):

Koupil jsem Wolfa za sqělých 2000Kč, akorát oproti původní verzi jsou nějaké změny. Bohužel ne k lepšímu: propadlé STK, uvařený motor, asi nevyšlo nové chlazení, čeká mě oživení, snad to půjde, nabouraný zadní blatník a orvané plasty. Tak to jsou prozatímní informace, doufám že brzy pošlu fotky už opraveného Wolfa.

Spooky

spooky@email.cz

[Fotogalerie]

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (8):

[Komentovat článek]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com