(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Petrovo eRko - 2005 - 2010

Jak se mi s autem žije
18.10.2005 - Petr Poslat vzkaz , e-mail: houska@dobrovice.cz

Přečteno: 16527
Komentářů: 152 

Průběh stavby tohoto eRka najdete zde

Protože článek začíná být neúnosně dlouhý a mě se nechce jej trhat na další části, zařazuji novinky vždy na začátek. Takže:

CO JE NOVÉHO

05.01.2014 - THE END


Auto po několika prodejních peripetiích skončilo kdesi na jihu Rakouska.

___________________________________________________________________________________

12.8.2005

Uplynula již delší doba a já zjišťuji, že zanedbávám informovat, co se děje. No v podstatě se toho moc neudálo. Na tachometru přibylo cca 20 tis km, s autem jsem absolvoval mimo jiné několik různých srazů, zúčastnil jsem se při těchto příležitostech i několika sportovních zápolení a párkrát jsem byl i na volných jízdách v autoslalomu v Milovicích.

Kromě běžných prací spadajících do pravidelné údržby se na autě nic zásadního dělat nemuselo až na tlumiče Sachs, které se ukázaly, jako šmejd. Třeba jsem měl smůlu na špatné kousky, ale po půl roce provozu se z nich staly pumpičky bez funkce :-( Na jejich místě se zabydlely přitvrzené a repasované seriovky od Vláďi Dubského, s kterými jsem naprosto spokojen. Kam zatočím, tam jedu a auto sedí za všech podmínek. Auto taky dostalo nové obutí osvědčeného rozměru a výrobce a brzdové segmenty jak vpředu, tak vzadu.

Vzhledem k tomu, že do rodiny čtyřkolých přibyl další kousek ve formě Š 100, četnost ježdění s eRkem znatelně oslabila. Malinko jsem slevil i z původních záměrů a představ a i když umístění, kterých jsem v soutěžích dosahoval byly myslím celkem uspokojivé vzhledem ke konkurenci, přeci jenom jsem zjistil, že motor, ač ve vynikající kondici, bude žádoucí posílit. Původní záměr byl, že oživím stávající motor výměnou vačky a úpravou hlavy, ale na předávání cen z akce pražského Škoda-Klubu ve Všechově, kam jsem byl pozván a nějaké ocenění jsem získal, mi Schwejk učinil nabídku, které jsem nemohl odolat. Částečně i proto, že moje zaměstnání mi nedovoluje vyčlenit dostatek času na tyto záliby. Proto jsem zakoupenou vačku doplnil o další 136 fa motor, který jsem poměrně lacino sehnal v sousední vesnici, Schwejkem požadovaný karburátor, vše jsem naložil do pick-upa a 31.7.2005 jsem uháněl směr Schwejkova dílna.
Uvidíme, co se z toho vyvine, ale prognózy jsou víc než příznivé - chvílemi až děsivé :-))

Z auta jsem vymontoval původní agregát a za současného připravování nějakých drobností souvisejících s montáží nového jsem plný očekávání, kdy že ta bestie bude dokončena.

26.9.2005

Už je to čtrnáct dní, co mám nový motor doma a týden, co je namontován v autě. Po malém přemlouvání se ochotně usadil na svém místě a po ještě menším přemlouvání poprvé naskočil. Nemám, co bych k tomu řekl. Slibované parametry jsou dodrženy a řekl bych i překročeny. Po týdnu kamarádění a seznamování se s ním jsem zajel ke Schwejkovi na doladění a seřízení. Cestou zpátky jsem moc soupeřů nenalezl :-))
K tomu, co v motoru je, toho moc neřeknu, protože také ne všechno vím a něco zůstalo pochopitelným Schwejkovým kuchařským tajemstvím. Odhadovaný výkon je přes 100 k a okolo 5 až 6 tis otáček neskutečný kroutící moment. Brzy dodám oficiální hodnoty. Bude odbržděno.

První setkání

Po namontování

Jelikož Schwejk poskytuje plný servis, tak u oživování nesměl chybět

První dojmy: Každému, kdo chce mít kvalitně udělaný výkonný motor, mohu Schwejka doporučit. Je to investice, která se opravdu vyplatí a protihodnota je obrovská. Za své peníze dostanete komplet skvěle fungující agregát a v mém případě ještě k danému motoru upravený a seřízený karburátor, rozdělovač a olejovou náplň. Polosyntetika 10W40. Také jsem zjistil, že pneumatiky, ač zánovní, prostě již motoru nestíhají sekundovat, takže v nejbližší době bude nutno pořídit i jiné kvalitnější obutí.

18.10.2005

Jak jsem již předesílal, bylo vyměněno obutí. Dal jsem na doporučení a osobní zkušenosti několika lidí a zakoupil jsem Semperit Sport Life v rozměru 175/60 R13. Bylo mi řečeno, že teprve teď poznám, co je to rychlost :-) Byla to pravda. 14. - 16.10. jsem se s již lehce zaběhaným motorem zúčastnil srazu v Běšinech u Klatov. Mini rallye, která je hlavní součástí sobotní části srazu, jsem absolvoval za vydatné pomoci Fida, coby spolujezdce a motivátora v jedné osobě... :-) ( Fido díky ) a byl jsem sám překvapen, kam až lze v rámci fyzikálních zákonů zajít. Auto poslouchá na slovo. Kam zatočím, tam jedu, výkon je doručen na požádání bez jakékoli prodlevy. Sice jsem s nějakým umístěním ve skrytu duše počítal, ale výsledek mě dost překvapil. Vítězství ve své třídě a šesté místo v celkovém pořadí.

Motor v provozu a nové luxusní osvětlení značky od Ládi Ladiče

Nové pneumatiky

21.11.2005

Číselník počítadla kilometrů se od namontování nového motoru posunul o necelých 1.300 km a objevil se první problém. Projevovalo se to jako vadné těsnění pod hlavou - tlakování do chladící soustavy - a ačkoli jsem tomu nechtěl moc věřit, tak po vyloučení závady na víčku expanzky šla hlava dolů. To co se pod ní objevilo, bylo celkem překvapující. Těsnění, které vypadalo ne jak po třinácti stech kilometrech, ale jak po padesáti tisících... zřejmě šmejd. Už vzhled materiálu, z něhož bylo vyrobeno se od standartních těsnění dost lišil.

Po výměně těsnění vše O.K. a vše zase funguje tak jak má.

V uplynulém týdnu jsem využil státního svátku a následujících dnů, které mi poskytly nezvyklý dostatek času a na auto přibyla další "maškaráda" :-) kterou jsem konečně dodělal. Dobře vidět je důležité..... Použitý materiál nerez, dvě světla o průměru 160 a dvě o průměru 180. Svítí to opravdu hodně :-)

15.12.2005

Dnes dopoledne jsem auto odevzdal známému, který jej odvezl ke svému známému a ten zprostředkoval změření výkonu na válcovém měřícím zařízení u svého známého :-) ( Známí známých jsou asi jediná cesta, jak dosáhnout vyjádření oficiálních hodnot výkonu za rozumnou cenu ) Auto se mi vrátilo v pořádku zpět a společně s ním i protokol z měření... Myslím, že Schwejkovy odhady nebyly vůbec vzdálené realitě.

17.03.2006

Téměř za pět minut dvanáct jsem zjistil, že dvouletá perioda platnosti technické kontroly se již nezadržitelně blíží ke svému konci a tak jsem se ihned objednal na STK. Vše šlo ráz na ráz a tak jsem dnes s autem technickou prohlídku absolvoval. Výsledek je na přiložených fotkách.. :-)


21.04.2006

V rámci příprav na blížící se sraz v Běšinech jsme se Schwejkem po čtrnáctidenním zkoumání příčiny jedné závady, o které se zde nebudu rozepisovat nakonec odhalili banální zdroj potíží. Špatná tepelná hodnota svíček. Zkrátka u takovéhoto motoru není nikdy nic předem jasně dáno... Nicméně problém byl odstraněn a vyrazil jsem s autem na sraz v napjatém očekávání závodu s ním spojeným. Auto fungovalo skvěle a až na drobné lapálie s prasklým držákem alternátoru a jeho příruby. Přišlo se na to ve chvíli, kdy do startu do první etapy závodu již mnoho času nezbývalo. Následovalo rychlé sehnání klasického alternátoru ze stodvácy, držáku, relátka - zde bych rád poděkoval Filipovi Špačkovi z Klatov za bleskurychlé poskytnutí dílů, Radkovi, Hance a Schwejkovi za morální a technickou podporu :-)) - a po jejich rychlé montáži hurá na start. Jenže něco bylo špatně a já celý závod inhaloval výpary z vařící se baterie. Mezi první a druhou etapou jsme se Schwejkem zkusili vyměnit ještě alternátor za další, ale dle předpokladu se to minulo účinkem. Až po závodě jsem díky Medvědovi sehnal jiné relé a vše bylo uvedeno do standartního stavu. Nicméně závod se opět vydařil a výsledek je na následující fotografii.

30.06.2006

Během uplynulé doby jsem byl poctěn žádostí Chrobáka o účast na jeho svatbě, co by řidič. Takové pozvání se nedá odmítnout a myslím, že auto nebylo ve svatební koloně ostudou.

Více najdete zde

Jinak nic zásadního. Pouze pokračovalo laborování s vhodnými svíčkami. Snad už je u konce a byly nalezeny takové, které nárokům motoru snad vyhoví. Pro ilustraci dva obrázky, jak dopadly Brisky 14, které zatím byly to nejlepší, co jsem vyzkoušel.

08.09.2006

Z kraje srpna tohoto roku se auto zúčastnilo již tradiční akce nazvané Hundertgang v Poděbradech. Jelikož já jsem jel stylově s Modrou , řízení eRka jsem svěřil kamarádovi Jirkovi Davídkovi, který se jej zhostil velmi dobře. Článek o této akci zde

20.srpna jsem byl v Milovicích na autoslalomu pořádaném pražským Autoslalom Klubem. Den na to jsem zjistil nezvykle velkou vůli v otáčení pravého zadního kola. Vědom si toho, že každé blbnutí je u škodovky po zásluze potrestáno :-) putovalo auto na zvedák. Viníci vůle byli záhy odhaleni.

Díky Radkovi RST, který mi přijel přiložit pomocnou ruku k opravě, byla promptně dodána jiná poloosa i kvalitnější kameny s drážkou a vše bylo vyměněno.
Při této příležitosti jsem vyměnil již značně spotřebované silentbloky zadních podélných ramen.

No a když už jsem byl v tom pracovním nadšení, tak jsem kromě běžných údržbových prací a několika dalších drobností oživil po 7 letech i vzhled kol.


25.09.2006

Během minulého týdne v rámci příprav na sraz v Běšinech u Klatov jsem celé auto prohlédl, abych se ujistil, že není nic, co by mne mohlo při závodech zradit. Nic jsem neobjevil a tak jsem se jen už těšil na den odjezdu. Jen tak mimochodem se najednou objevilo doma tohle ..

eRko dostalo také nový výfuk. Vzhledem se nijak neliší od toho, co na autě byl dosud, ale oproti němu je to tzv. plnoprůstřel. To znamená bez přepážek, jen děrovaná trubka v obalu s železnou vlnou. Motor tím získal zas nějaké koníky v horním spektru otáček, kam se teď šplhá daleko radostněji a rychleji. Také jeho akustický projev dostal více ostrosti.

Díky tomu všemu se mi podařilo již potřetí za sebou obhájit vítězství ve své třídě v závodě o pohár škodateamu.

19.10.2006

Jelikož jsem si vědom pravidla, že tisíc malých zlepšení utváří celek, rozhodl jsem se pro výměnu sedaček. Nechtěl jsem žádné anatomy, skořepiny, prostě nic extra, jen něco jiného, než ty původní koženkové, které už byly značně spotřebované, popraskané a rozvrzané. Navíc mi na nich dost vadilo, že na nich jakýkoli potah klouže a vůbec... :-)
Ve zdejší inzerci jsem narazil na celkem solidní od Dakose. A hned komplet do celého auta. Jsou z nějakého fordu. Jsou konečně látkové a jsou o dost vyšší. A protože jsem nechtěl odstraňovat most pod sedačkami, snížil jsem jen původní držáky na nejnižší možnou mez a poté zhotovil nové držení kolejnic. Ve výsledku je sedačka o cca 4 cm výše než původní, ale mě to s mými 172 cm naprosto vyhovuje a jsem s nimi spokojen. Zadní nevyžadovaly žádných úprav. Sedly tam, jako by byly pro eRko dělané.

Při odříznutí držáků kolejnic původních sedaček jsem objevil hotové poklady, které se tam za 28 let života vozu nastřádaly :-)) To muselo být neúspěšných pokusů o nasazení matky na šroub upevňující sedačky ...

No a protože podmínkou toho, abych mohl dělat radost sobě, je především povinnost dělat radost i rodině, pořídil jsem jí povoz vskutku rodinný. Není to sice český sen simply clever oktávka f kombíku, f metle a f tédéíčku z bazaru, ale našim potřebám to plně bude dostačovat.
r.v. 96, nalítáno 75 tis. výbava GLX, skvělý stav, uspokojivá cena a hlavně když už tak už ;-) motor samozřejmě benzín, protože nafta patří do náklaďáku a plyn do kamen, ale 1.6 obsah.

20.10.2007

Rok se s rokem sešel a já nemám pomalu o čem psát. Od srazu v Běšinech na podzim 2006 spadlo eRko tak nějak z lopatky :-)) Na vině byla jakási nechuť cokoli vylepšovat, velké pracovní vytížení a spousta dalších okolností, kteé mne vedly k tomu, že jsem na svoje záliby neměl skoro čas a v důsledku toho ani náladu. Vyústěním toho všeho bylo, že jsem na jarní sraz v Běšinech jel Modrou a jel jsem pouze na kukačku bez závodění.

Nicméně k pár občasným vyjížďkám došlo. Při jedné z nich jsem blbnul tak, až jsem v zatáčce svlíknul pneumatiku z disku. Na vině bylo zřejmě nedostatečné nahuštění bezdušové pneu. Patka se odtlačila od ráfku natolik, že to fouklo a bylo vymalováno.

Poté jsem auto opět odstavil do garáže a až před podzimním srazem v Běšinech jsem začal opět uvažovat, že by nebylo od věci tomu věnovat trochu pozornosti a jet s tím na sraz. Takže jsem nechal opískovat a stříknul na stříbrno další disk, do pneumatik vzadu nacpal duše jako prevenci před opakováním té nemilé příhody, překontroloval vše důležité, předělal držáky sedaček, které byly pořád ještě nějak moc vysoko a týden před srazem jsem s autem něco najezdil po okolí, abych se ujistil, že je vše, tak jak má být. Vybavení vozu obohatila ještě nová baterie. Původní jaksi již pozbyla schopnosti udržet se v nabitém stavu déle jak jeden den.

V pátek 5.9.2007 jsme společně se spolujezdcem m8rinkem a několika dalšími posádkami z blízkého okolí vyrazili směr Klatovy. Počasí nám přálo, auto fungovalo skvěle a sraz se vydařil. V závodě se v tvrdé a nelítostné konkurenci silnějších vozů a ostřílených závodníků podařilo dosáhnout na třetí místo ve skupině a na 14. místo v celkovém absolutním pořadí z osmdesáti posádek, které dokončily závod. Svůj podíl na tom má i mitfára m8rinek, jemuž zde děkuji za skvělou spolupráci.


09.02.2008


14.02.2008

20.02.2008

Takže po předchozí obrázkové dokumentaci beze slov ( není třeba vše složitě okecávat, že ) přicházím v předvečer startu do soutěže s názvem 1. Severočeská Monte Carlo Rallye viz http://www.automuzeum.cz/report.php3?r_id=1527 zase s nějakým povídáním a samozřejmě opět obrázky :-)

Dnes mi byl doručen objemný balík od našeho známého eRkaře, poety, fotografa, hundrtkáře a krejčího v jedné osobě, zkrátka od Ládi Ladiče , jenž kromě spousty jiných předmětů obsahoval i jeho vlastníma rukama precizně očalouněný volant. Součástí volantu je i apartní ochraný futrálek :-) Byl neprodleně podroben montáži.

Dále jsem na auto nalepil startovní čísla dodaná pořadatelem soutěže.

No a protože je to Monte Carlo a pořadatelé slibovali sníh a ačkoli tomu vůbec nic nenasvědčuje, tak kdyby se přesto nahoře zbláznili a třeba nečekaně něco nasypali, je díky Radkovi RST připravena alternativa obutí.

Zítra, tedy 21.2.2008 vyrážím směrem na Jablonec nad Nisou a společně s m8rinkem, který mi dělá spolujezdce, se zúčastníme avizované soutěže.

24.02.2008

Jak bylo avizováno, zůčastnil jsem se 1. Severočeské Monte Carlo Rallye. Akce byla původně naplánována pořadatelem ( Automuzeum ve Vratislavicích nad Nisou ) na čtyři dny. Pro absenci sněhu však byl program zkrácen na tři dny. I tak celková délka tratí činila přes 400 km. Vzhledem k tomu, že mám z akce tak trochu rozporuplné pocity, tak bych o ní něco napsal, pokud bude zájem to číst, v jiném samostatném článku včetně fotografií velmi různorodého startovního pole zúčastněných vozů.

Zde jen v krátkosti. Soutěž byla rozdělena do tří etap. Josefodolská, Českolipská s měřenou zkouškou na autodromu v Sosnové a Jizerská. Poděkování patří m8rinkovi za výborně odvedenou práci spolujezdce a za ubytování, jež bylo nadmíru příjemné.

No a nyní pár obrázků:



Velmi pozorný divák na autodromu v Sosnové :-)

Tratě byly velmi různorodé a pro ilustraci, kudy také se dá jet amatérská rallye, pohlédněte na následující fotky.


Na nějaké lepší umístění v jízdách pravidelnosti nebylo v konkurenci ostřílených veteránistů majících tento typ zkoušek v krvi ani pomyšlení, ale na autodromu v Sosnové se mi díky perfektně fungujícímu autu podařilo získat 3. místo a sympatie diváků :-))

15.05.2008

Tuto sobotu, tedy 17.května tohoto roku se chystám jet závod do vrchu zde na Boleslavsku. http://www.hobbyautocross.cz/dovrchu.html No a protože bez platné technické prohlídky bych nebyl ke startu připuštěn a platnost té dosavadní skončila před měsícem, zajel jsem dnes na STK.

Výsledek beze ztrát, vše v nejlepším pořádku, kontrolní známky vylepeny a zase za dva roky nashledanou ...

Také jsem si kvůli závodu pořídil sadu speciálních vrchařských pneumatik i s disky od renomovaného výrobce, se sploštělým běhounem pro maximální přilnavost k vozovce.

23.05.2008

Jak jsem avizoval minulý týden, účastnil jsem se závodu do vrchu Jemníky - Bojetice. Závod byl součástí Triola Cupu a pod záštitou Dobrovických pořadatelů byla, jako bonus, vypsána divize hobbycrossových speciálů.

Startovní pole bylo velmi pestré a z valné většiny je tvořily vrchařské speciály s obrovským výkonem ( např BMW M3 se 440 k ), týmem mechaniků, drahým vybavením a vůbec .... z počátku jsem si tam připadal, jak chudej příbuznej :-D
Vzhledem k malému počtu aut s obsahem do 1.400 ccm bez rámu ( dle propozic Triolacupu tzv. seriovky ) jsem byl zařazen mezi dvoulitry. I přesto se mi podařilo zajet slušné časy a umístit se na 6. příčce z devíti závodníků v této třídě, přičemž na prvního s Hondou Civic Type R jsem ztrácel necelých 10 vteřin, zatímco pátý v pořadí s BMW 325 mi nadělil na 2,5 km dlouhé trati vteřin 7. Abych porovnal porovnatelné, tak např. Petr Zadražil se Škodou 130 RS zajel 1:32,77 oproti mým 1:28,81 :-)

Se závodem jsem plně spokojen, trať mi naprosto vyhovovala, auto fungovalo bezvadně, organizačně to bylo dobře připravené a při další příležitosti se půjdu svézt znovu.

Fotku mám zatím jen jednu a to ještě hooodně mizernou. Jak budou nějaké další, vložím je sem.

09.11.2008

Letošní rok pro mne z hlediska eRkaření a hundertkaření nebyl z mnoha důvodů nijak zvlášť plodný, spíše hluboko pod průměrem. Proto s aktualizací přicházím až nyní.

Kromě akcí, o nichž jsem zde již poreferoval, jsem s eRkem navštívil i Výskův komorní slet nazvaný Severní okruh je krutý, konaný v oblasti Jetřichovic. Obrázky pocházejí z objektivu Davesova fotoaparátu.

No a protože vím, že oblíbenost obrázků nad textem má zde jasné vítězství, předložím něco z tohoto soudku. Při nostalgickém prohlížení rodinných alb s fotkami jsem objevil i několik těch, co zachytily eRka, která prošla mýma rukama. Pouze to červené s kachním ocasem na kapotě se u mne nijak neohřálo, protože bylo stavěné vyloženě na kšeft.

Takže se pokochejte. První fotky jsou datovány rokem 1992 :-)



26.06.2009

Při nedávném úklidu garáže jsem objevil v koutě zastrčené a výhodně zapomenuté luxusní nerezové prahové lišty od našeho kolegy Mototechny ze Slovenska. Ačkoli byl dnes pařák, že se mi do ničeho nechtělo, přeci jen jsem se přemluvil a lišty jsem namontoval.

Já vím, ty poslední dvě fotky toho s lištami moc společného nemají, ale když já nemohl odolat :-)

27.06.2009

Dnes jsem si dal malé pokračování a konečně po několika letech jsem se donutil vyměnit nefunkční stahovačku okna v levých dveřích.

Zvažoval jsem pojednat to v samostatném článku, ale protože již máme na toto téma články zde a zde a informace o stahovačkách lze najít i jinde na netu, např. u Davese, rozhodl jsem se, že to vložím sem.

Po odstrojení tapecíru a vymontování stahovačky jsem ji rozlousknul a vypadl na mně viník, který způsoboval, že okno nešlo stáhnout. Či spíše vytáhnout, dolů to nějak šlo samospádem :-)

Stahovačku, jež jsem hodlal použít, jsem nechal tak jak byla, včetně uchycení lanka v bubínku. Lanko bylo v dobrém stavu, byť vytahané na délku, a proto jsem to nerozkuchával.

Následovalo namotání lanka na bubínek a zajištění závitů proti rozmotání lepící páskou. Prostě to je zapotřebí úplněbrutálněcelývoblepitvole :-D Volné konce lanka je dobré ponechat ve směru ke kladkám s ohledem na polohu stahovačky po montáži do dveří.

Stahovačku s namotaným lankem, zajištěným lepící páskou jsem vložil na své místo a chytil jen jedním šroubem, abych měl zajištěnu dostatečnou vůli lanka při navlékání do kladek. Následně jsem lanko přeštípnul v místě uchycení do linety skla, protože bylo již natolik vytahané, že by nebylo možné je po konečné montáži napnout. Poté jsem napnul konec lanka, který prochází vrchem dveří a chytil je pod příložku v místě, kde jsou na protikusu takové packy. Šroub jsem utáhnul jen trochu, aby lanko drželo, ale aby zároveň na druhé straně byl prostor pro vsunutí druhého konce lanka pod příložku.

Pak jsem natáhnul druhý, spodní konec lanka, vsunul pod příložku a šroub dotáhnul.

Vodící lišty skla jsem promazal cajkem obsahující teflon, kladky a mechanismy WD-čkem a po montáži převodky elektromotoru stahování a tapecíru byla oprava zdárně u konce

03.12.2009

V uplynulém období se událo následující:

Autu jsem za vcelku výhodných podmínek pořídil dělená kola.

Kola jsem odevzdal kamarádovi Matymu , který přislíbil vyleštění límců do bezvědomí.

Dále jsem byl nucen vyměnit tekoucí vodní pumpu. Zřejmě nejsou konstruovány na otáčky, které produkuje motor ...

Na sklonku prázdnin jsem se jel podívat na Láďu Ladiče a Michala K. na jejich zahajovací ráno Expedice Valašsko. Chvíli jsem s nimi pojezdil po začátku jejich trasy a pak se díky jiným povinnostem zase odebral zpět domů.

Rovněž jsem se zúčastnil prestižní akce, na kterou jsem byl organizátory přizván, a to foto seance Severka 2009 pod taktovkou Láďi Ladiče . Výstupem z tohoto pracovního setkání by měl být kalendář pro rok 2010 s fotografiemi zúčastněných vozů.




No a také jsem konečně zaslal Martymu fotografie a přihlášku do jeho neuvěřitelného projektu Fotokatalog Š 110 R.

A na závěr jedna fotka, jak je to eRko směšně malé oproti i obyčejným soudobým autům :-) O to víc je elegantní.

Ach, málem bych zapomněl. Jelikož jsem byl při silniční kontrole zdupán, že těch světel je vepředu nějak moc pane řidiči a že je jistě překročena povolená svítivost a zároveň mi bylo doporučeno zakrytí přídavných světel, že pak to bude jakože v pohodě, tak jsem požádal Ladiče a ten mi spíchnul na světla slušivé stylové převleky, jak je vidět na fotkách. Tímto LLáďovi veřejně děkuji.

27.07.2010

Jelikož jsem poslední dobou eRko poněkud zanedbával a po většinu času strávilo nečinně v garáži, pokusím se mu to vynahradit a začal jsem účastí s ním na vynikající, již skoro tradiční akci, s názvem Hundertgang v Poděbradech. Sraz proběhl tento víkend, opět pod taktovkou Klárky a Jirky Caimanovic a protentokráte byly tématem Vánoce :-)

Podařilo se získat i nějaké ocenění v disciplínách Rychlostní zkouška na čtvrt míle a Jízda zručnosti. Kromě diplomů a medailí jsem obdržel i množství drobných hodnotných cen.

No a protože tématem srazu byly Vánoce, každý z účastníků dostal i Vánoční dárek. Dárky přivezli všichni účastníci a rozdávání proběhlo večer samozřejmě pod vyzdobeným vánočním stromkem se vší parádou. Dokonce i sníh padal :-) Můj dárek je zde.

Krom uvedeného probíhala i soutěž s názvem Adventní kalendář, kterou jsem rovněž vyhrál a cenou nebylo nic jiného, než obrovský adventní kalendář. Po rozbalení a pootvírání jednotlivých okének na mne vykouklo spousta drobností.

Jinak auto funguje stále k plné spokojenosti a to je prozatím vše.

06.09.2010

28. srpna tohoto roku jsem s autem navštívil Východočeský kraj a zúčastnil se ojedinělého srazu v historii eRkařství v zemích Českých. Tím srazem byl Martyho Sraz ke 40. výročí od zahájení výroby eRka . Super akce. Jelikož svoje auto jsem nějak nefotil, krom pohledu shora, zbylé fotky jsou od jiných účastníků a s drzostí sobě vlastní je zde použiji bez jejich svolení.

Při tvoření nápisu na parkovišti Škodovky jsem byl součástí písmenka U ve slově VOZU úplně vpravo nahoře :-)

Až se zase něco bude dít, přinesu informace.

Závěrem několik poděkování.

Džonovi za tyto úžasné a ojedinělé stránky, kde jsem nalezl spoustu podnětů, inspirace a kontaktů na stejně "postižené"
Radkovi za sehnání výfuku a zveřejnění tohoto nudného a dlouhého článku
Vláďovi za propojky na brzdiče a tlumiče
Jurovi za to, že mě konečně nepřímo donutil toto sepsat a předat k zveřejnění
Všem prodejcům, kteří ještě prodávají nové díly na tyto skvělé vozy a díky nimž jsem mohl za ně utratit spoustu peněz :-)
Za všechny alespoň:

  • Autoelektrika Šťastný Ml. Boleslav
  • Auto-Moto Sucharda Dobrovice
  • Prondo Ml. Boleslav
  • Cartec Ml. Boleslav
  • Mototechna p.Fajk Ml.Boleslav
  • p.Svoboda - Ostřešany u Pardubic
  • Jirka Mach - Písková Lhota
  • p.Ledr
Manželce za pochopení a tolerování mé nemoci 110R
Láďovi za odtažení
Pavlovi za špičkové nalakování a trpělivost
Tchánovi a sousedům za kibicování a podporu typu "Stejně to nikdy už nedáš dohromady"
Karlovi Šimečkovi za zapůjčení CO svářečky
Schwejkovi za skvělou nabídku na skvělý motor

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (152)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com