Tommyho Myšák
aneb jak se prach v auto obrátil15.2.2005 - tommy

Přečteno: 9797x
Komentářů: 23
Srpen 2011
eRko stále žije :-) jen není čas na prácu a už vůbec ne na aktualizace. Malá ochutnávka:
Červen 2009
PRÁCE SE NEZASTAVILY, KRŮČEK PO KRŮČKU SE POSOUVÁM K CÍLI (i když ten je jeste v nedohlednu)!
- v současné době si hraju s nápravami, přední i zadní jsou po GO...
První setkání
Erko jsem koupil v létě 2004, bylo to moje první auto. Jeho stav odpovídal sumě, kterou jsem za něj dal. Dvěmi slovy: "nic moc." Při odstrojování se stav ukázal ještě horší, než se na první pohled zdálo, a tak ze slov: "za tři týdny jedeme na technickou" byly najednou více než dva měsíce.
Stav na podzim 2004
- podvozek M vpředu na plecháčích + 165/65 R13 vzadu prolisy 175/65 R13
- posilovač brzd, hřebenové řízení
- sedadla ISUZU
- rozšíření vzadu kastle od prahů až po podběhy
- po vyvaření, nový lak, STK
Rok 2005
Jaro 2005 je spjato prvním servisním výjezdem. Ona ta cesta vypadala ze začátku normálně, říkal jsem si motor je studený, normální že kucká, to se zlepší... A ono to bylo jenom horší... Stěží jsem vyjel jeden prudší kopeček, pak motor chcípl a už jsem ho nenastartoval... Ale všechno se vyřešilo, rozdělovač měl vůle, za týden se jezdilo jako dříve. V létě dostal Myšák zrepasované dvoupístky.
Stav na podzim 2005
- lak už není nový :-( a praská objevuje se koroze
- sportovní vzduchový filtr
- repasované brzdy, vpředu dvoupísty desky + kotouče Ferodo, vzadu nové válečky a nové obložení
Letošní sezona začala naším malým MoravskoSlezským Škoda Sletem. Slet byl deštivý, ale povedený, pro mě dvojnásob, cestou z Hrabyňe zpět mi začal haprovat stěrač, no vylezla z toho ďoura jako prase a pápá centrální stěrači. Takže mám zase stěrače 2. Sice stírají, ale občas se zastaví tam, kde nemají. Nemám šajnu jak to řešit, asi něco s cyklovačem. Vůbec budou potřebovat ještě malý upgrade.
Taky jsem byl nucen stříknout lemy kapot a roh dveří, protože jsme se na to nemohl dívat. Jo a padlo rozhodnutí – příští rok bude rekonstrukce no.2 + lak. V červnu jsem instaloval netekoucí poloosy a poněkud lépe řadící převodovku. Krom menších potíží typu zadrhávající se plyn a spadlé táhlo stěračů se letos nic zvláštního nestalo. Stále mě zlobí pokuckávání mezi 3300-4000 otáček a nově mi lehce přihuluje motor. Nechal jsem se orienntačně změřit na 200 metrech : čas 13:17.....
Stav na podzim 2006
- ona postižená místa reznou čím dál víc
- liťáky 4x130, pneu Matador MP12 165/70 R13 (nejsem spokojen)
- vyměněna převodovka za jednu v lepším stavu
- kompletní repas zadní osy (kyvka)
- nové audio, nové zadní plato
se stal rokem velkých očekávání a velkých oprav. Plány byly smělé, ovšem mým věčným protivníkem se stala lenost, čas a peníze. Koncem ledna jsem udělal ofuky na přední sklo z ventilátoru na PC.Slušný pokrok, vítr to teda není, ale zvládnou odmlžit téměř půlku skla, což je pokrok. Pomalu (velmi) se rodí nová přední náprava,od hřebenu se vracím k matici.
...a začala nová kapitola v Myšákově (i mém) životě...
Auto jsme odstrojili, s polorozebraným jsme nezapoměli provést zkušební jízdu a začalo se s dloubáním do puchýřků....
Opravena je spousta dalších věcí, vyřezán tunel pro 5Q, připraveny lepší díly.
Myšák je stále v dílně, teďkom už pouze jako holý skelet.
Tak si čistím podlahu spolujezdce od starých nátěru a udělal jsem do ní 3 malé dírečky, které se při pokusu o zavaření zvětšovaly a zvětšovaly až z nich byla díra 30x40, ze které se posléze stala díra 120x50 ... posléze jsem "dloubáním" udělal "maličkou dírku" do pravého nosníku. Nakoupil jsem ochranné nátěry, dovnitř BODY 910, na podvozek BODY 932 a na dutiny REZISTIN ML.
- přetěsněna převodka řízení.
- čtyřpísty v barvě + nerezové pístky od Mototechny.
Červenec 2008
- první spasovávání dílů na opravenou kastli, prostě škodovka, pětikilové kladivo je dobrý pomocník
Srpen2008
- antikorozní ochrana vnitřku
- dárek od bráchy a Ariny k narozeninám, ale dalo mi to celkem zabrat ( v duchu jsem proklínal fotografa = sebe, že to fotil na trávě s pozadím oblohy)
Září 2008
- stříknutí vnitřku podběhu do barvy
- konečné spasovávání dílu, tmelení, broušení, příprava pod lak
- vrstva stříkacího tmelu
Listopad 2008
- Stěhování 99% věcí erka z dílny do garáže, možná bude nutná realokace 100% erka, což bude zřejmě problém ...
- Malý testík:
eRko stále žije :-) jen není čas na prácu a už vůbec ne na aktualizace. Malá ochutnávka:
Speciální poděkování:
- panu Alfrédu Prusovi za poskytnutí prostoru a vybavení (http://www.prus.cz)
- tátovi za odpolední popracovní brigádu
- bráchovi za velkou pomoc a za to že po mě neustále něco malého chce
- Zdenovi za propůjčení COčka a pomoc
Vaše komentáře (20 nejnovějších):
[Komentovat článek] [Všechny komentáře (23)]
29.9.2008 - tommy
Dík Luci, ono na fotce se ledacos ztratí, ale oproti stavu minulý měsíc je to celkem rozdíl. Bohužel začal semestr a práce se opět co? Opět zpomalují...
tommy, e-mail: black_fire@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=320
28.9.2008 - Lucinka
no vidaaaa a pak ze to nejde :-) v plnici to vypada doost dobre :-)
Lucinka, e-mail: mura.lucinka@seznam.cz , www: http://www.luciferku.estranky.cz
9.11.2007 - Koko
hele vole,jak vono?to je nějak pražsky?mluv kratce a vystižně!nebyl sem na dilne bo nebyl čas p...!
Koko, e-mail: kokopraise@seznam.cz
8.11.2007 - tommy
nebyl jsem vpusten v pondeli vecer na dilnu k vyfoceni aktualniho stavu :-) a vono ani neni nic moc co aktualizovat :-(
tommy, e-mail: black_fire@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=320
8.11.2007 - Koko
tady se to vubec nehybe,chceme foto nynejsiho stavu,ihned!:)
Koko, e-mail: kokopraise@seznam.cz
20.10.2007 - tommy
neni nac zirat momentalne se tak trocho motam v bludnem kruhu :-D porad varime, natiram skrabu delam dirky varime... ale snazim se
tommy, e-mail: black_fire@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=320
20.10.2007 - ZdenoR
Cau tak se divam jak pokracujes a ziram.Jinak ten zadni podbeh je dobre diravy na to jak vypadal dobre :)
ZdenoR, e-mail: Dr.z@seznam.cz
8.5.2007 - tommy
No Ladiči ty jsi dobrý, upřímně já si toho nevšim.. ale pravda, motor je podélně za přední nápravou, co na plat že i za zadní:D
tommy, e-mail: black_fire@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=320
8.5.2007 - Láďa Ladič
Vidíš, to jsem ani netušil, že 130RS měla motor umístěný podélně za přední nápravou, i když vlastně měla, za zadní a tim pádem i za přední :oDDD
I ti muzejníci, to jsou mi filutové :oDDD
http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=320&pid=56
Láďa Ladič, e-mail: lada-ladic@skoda110r.cz , www: http://greendream.skoda110r.cz
26.2.2007 - Koko
a kdopak to tu má kola , ktery nikde jinde nebyly videny?:)))))))
Koko, e-mail: kokopraise@seznam.cz
26.2.2007 - tommy
Pro všechny kteří by ještě psali mail:
-ano, kola jsou 4x130
-ne, momentálně nejsou na prodej
tommy, e-mail: black_fire@seznam.cz
21.1.2006 - Lucinka
Další z Moravskoslezského kraje...eRkari, kilari a majitele techto krasnych vozu...v tomto kraji zeme...SPOJME SE :o)
planujem usporadat nejakou slezinu v ostrave a okoli, na jare pak srazik, jednodenni, kecaci, okukovaci...misto pravdepodobne pred pamatnikem v Hrabyni...je tam velke neplacene parkoviste a malo lidu :o) ale to se vsechno upresni...hlavne se ozvete...:o)
Lucinka, e-mail: mura.lucinka@seznam.cz , www: http://www.skoda110r.cz
22.11.2005 - Unregistered
Je to pěkný akorát škoda že tam musí být nárazníky.
Unregistered
30.3.2005 - 1Venca
Máš pěknou kárku chlape, chtěl bych se tě zeptat na jakej papír si tisk bílý budíky?Taky se na ně chystám, ale nevím co použít za paper?
1Venca, e-mail: venca.bosek@centrum.cz
14.3.2005 - KocuriK
Každopádne byť tebou, disky by som dal do striebornej, biela veľmi kontrastuje s červenou :-)
KocuriK, e-mail: roto_b@email.cz
21.2.2005 - JendaKvaska
Jo, je to pěknýa hlavně ta bílá, ta sedí skoro ke všemu. I já jsem zvolil bílý doplňky, ale k modré....
JendaKvaska, e-mail: j.vokurka@email.cz
19.2.2005 - Turbo
Naozaj si si dal na tom eRku záležať. Pekne máš spravený ten interiér. Tá červená farba tam sedí.
Turbo, e-mail: skoda110r@szm.sk
19.2.2005 - Unregistered
Nazdar R. nazdar T. Fakt dobré stránky. Do kopřivnice jedu s váma. čau J .
Unregistered
16.2.2005 - SiKi
Čau,hele ty máš na přední nápravě snížený pružiny?A na STK to bylo v pohodě,nebo jim to vadilo?Napiš,dík.
SiKi, e-mail: Ludek.Brodsky@centrum.cz
16.2.2005 - RST
Je vidět kus poctivý práce! A tak to má být. Máš to pěkný, tak u toho vydrž. Vím o čem mluvíš s tou kryvostí červené...mám na autě sice akrylát, ale někde taky 6-8 vrstev...Časem možná sundáš to křídlo, taky jsem ho na svým autě nejdřív měl. To je vývoj.
RST, e-mail: rstuning@seznam.cz