(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Tommyho Myšák

aneb jak se prach v auto obrátil
15.2.2005 - tommy Poslat vzkaz , e-mail: black_fire@seznam.cz

Přečteno: 9797
Komentářů: 23 

Srpen 2011

eRko stále žije :-) jen není čas na prácu a už vůbec ne na aktualizace. Malá ochutnávka:

Červen 2009

PRÁCE SE NEZASTAVILY, KRŮČEK PO KRŮČKU SE POSOUVÁM K CÍLI (i když ten je jeste v nedohlednu)!

  • v současné době si hraju s nápravami, přední i zadní jsou po GO...

..............................................................

První setkání
Erko jsem koupil v létě 2004, bylo to moje první auto. Jeho stav odpovídal sumě, kterou jsem za něj dal. Dvěmi slovy: "nic moc." Při odstrojování se stav ukázal ještě horší, než se na první pohled zdálo, a tak ze slov: "za tři týdny jedeme na technickou" byly najednou více než dva měsíce.




Stav na podzim 2004
  • podvozek M vpředu na plecháčích + 165/65 R13 vzadu prolisy 175/65 R13
  • posilovač brzd, hřebenové řízení
  • sedadla ISUZU
  • rozšíření vzadu kastle od prahů až po podběhy
  • po vyvaření, nový lak, STK

Rok 2005
Jaro 2005 je spjato prvním servisním výjezdem. Ona ta cesta vypadala ze začátku normálně, říkal jsem si motor je studený, normální že kucká, to se zlepší... A ono to bylo jenom horší... Stěží jsem vyjel jeden prudší kopeček, pak motor chcípl a už jsem ho nenastartoval... Ale všechno se vyřešilo, rozdělovač měl vůle, za týden se jezdilo jako dříve. V létě dostal Myšák zrepasované dvoupístky.

Stav na podzim 2005

  • lak už není nový :-( a praská objevuje se koroze
  • sportovní vzduchový filtr
  • repasované brzdy, vpředu dvoupísty desky + kotouče Ferodo, vzadu nové válečky a nové obložení
Rok 2006
Letošní sezona začala naším malým MoravskoSlezským Škoda Sletem. Slet byl deštivý, ale povedený, pro mě dvojnásob, cestou z Hrabyňe zpět mi začal haprovat stěrač, no vylezla z toho ďoura jako prase a pápá centrální stěrači. Takže mám zase stěrače 2. Sice stírají, ale občas se zastaví tam, kde nemají. Nemám šajnu jak to řešit, asi něco s cyklovačem. Vůbec budou potřebovat ještě malý upgrade.



Taky jsem byl nucen stříknout lemy kapot a roh dveří, protože jsme se na to nemohl dívat. Jo a padlo rozhodnutí – příští rok bude rekonstrukce no.2 + lak. V červnu jsem instaloval netekoucí poloosy a poněkud lépe řadící převodovku. Krom menších potíží typu zadrhávající se plyn a spadlé táhlo stěračů se letos nic zvláštního nestalo. Stále mě zlobí pokuckávání mezi 3300-4000 otáček a nově mi lehce přihuluje motor. Nechal jsem se orienntačně změřit na 200 metrech : čas 13:17.....

Stav na podzim 2006

  • ona postižená místa reznou čím dál víc
  • liťáky 4x130, pneu Matador MP12 165/70 R13 (nejsem spokojen)
  • vyměněna převodovka za jednu v lepším stavu
  • kompletní repas zadní osy (kyvka)
  • nové audio, nové zadní plato

Rok 2007,

se stal rokem velkých očekávání a velkých oprav. Plány byly smělé, ovšem mým věčným protivníkem se stala lenost, čas a peníze. Koncem ledna jsem udělal ofuky na přední sklo z ventilátoru na PC.Slušný pokrok, vítr to teda není, ale zvládnou odmlžit téměř půlku skla, což je pokrok. Pomalu (velmi) se rodí nová přední náprava,od hřebenu se vracím k matici.


Psal se 9. srpen roku 2007 ...

...a začala nová kapitola v Myšákově (i mém) životě...

Auto jsme odstrojili, s polorozebraným jsme nezapoměli provést zkušební jízdu a začalo se s dloubáním do puchýřků....



Opravena je spousta dalších věcí, vyřezán tunel pro 5Q, připraveny lepší díly.

Říjen 2007,

Myšák je stále v dílně, teďkom už pouze jako holý skelet.

Tak si čistím podlahu spolujezdce od starých nátěru a udělal jsem do ní 3 malé dírečky, které se při pokusu o zavaření zvětšovaly a zvětšovaly až z nich byla díra 30x40, ze které se posléze stala díra 120x50 ... posléze jsem "dloubáním" udělal "maličkou dírku" do pravého nosníku. Nakoupil jsem ochranné nátěry, dovnitř BODY 910, na podvozek BODY 932 a na dutiny REZISTIN ML.

Tisíc slov nevydá za jednu fotku:



Prosinec 2007
  • přetěsněna převodka řízení.
  • čtyřpísty v barvě + nerezové pístky od Mototechny.
Rok 2008
Pořídil jsem si něco na přemísťování z místa na místo.

Červenec 2008

  • první spasovávání dílů na opravenou kastli, prostě škodovka, pětikilové kladivo je dobrý pomocník

Srpen2008
  • antikorozní ochrana vnitřku
  • dárek od bráchy a Ariny k narozeninám, ale dalo mi to celkem zabrat ( v duchu jsem proklínal fotografa = sebe, že to fotil na trávě s pozadím oblohy)

Září 2008
  • stříknutí vnitřku podběhu do barvy
  • konečné spasovávání dílu, tmelení, broušení, příprava pod lak
  • vrstva stříkacího tmelu

Listopad 2008

  • Stěhování 99% věcí erka z dílny do garáže, možná bude nutná realokace 100% erka, což bude zřejmě problém ...
  • Malý testík:

eRko stále žije :-) jen není čas na prácu a už vůbec ne na aktualizace. Malá ochutnávka:

Speciální poděkování:

  • panu Alfrédu Prusovi za poskytnutí prostoru a vybavení (http://www.prus.cz)
  • tátovi za odpolední popracovní brigádu
  • bráchovi za velkou pomoc a za to že po mě neustále něco malého chce
  • Zdenovi za propůjčení COčka a pomoc

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (23)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com