(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Poliho eRko

poli
28.12.2011 - poli Poslat vzkaz , e-mail: neop@seznam.cz

Přečteno: 5881
Komentářů: 23 

Poliho Hrbouš
13. 3. 2004 jsem si koupil erko z prahy, na první pohled celkem hezké, na druhý pohled už to tak veselé nebylo . párkrát jsem se projel a pustil jsem se do oprav které byli větší než jsem předpokládal ...
První sem dělal motor, měnil jsem tam těsnění pod sacim a výfukovim potrubim.. pak šáli v ojnicích, dával jsem tam , 3bodovou benzínpumpu, dekl na zdvihátka z favorita, sehnal sem origo karburátor, leštil jsem kanály v sacim potrubí. jiný alternátor 55A . leštil jsem blok motoru, protože celý motor byl nastříkán stříbřenkou od bývalého majitele, dále jsem leštil altik podtlakovou pumpičku a chladič.. zbytek kovových součástí jsem nalakoval modrou a červenou metalízou... pak jsem udělal otevřený vzduchový filtr, jiné výfukové svody a AK příčný výfuk abarth. dále jsem upravoval rozdělovač aby přidával víc předstih při vyžších otáčkách... a dal jsem tam 4kontaktové zapalovací svíčky.

Pak jsem měnil trubičky pod autem protože jsem strácel benzín a tahlo to bubliny.. nu a pak jsem se pustil do karosérie. z které zbyla původní jen střecha se sloupky...
Komory do prahú jsme udělali z 2mm silného plechu. podle nového nikdy nepoužitého dílu, nové prahy atd.
Po vyvažení karosérie jsem sehnal 5st převodovku tak jsem upravil tunel aby se tam vešel.

Nápravy jsou z modelu 120M .. v předu tužší tlumiče vlastní výroby, sylnější zkrutný stabilizátor, nižší pružiny o 1,5 závitu, ale nechal jsem tam maticovou převodku řízení. vzádu jsou též poloosi z eMkového modelu ... Kola jsem sehnal meteor2 které jsem vyleštil, byli ježděné v zimě takže byli v hrozném stavu ...

Pak jsem se pustil do úprav karosérie. udělal jsem si zadní kapotu jsem upravil tak že jsem přizdvihl zadní část jak u rapida a nahoru jsem vyrobil kapličku pro odvod teplého vzduchu z motorového prostoru..
zadní blatníky jsou vytažené o 35mm tak že jsem uříz z pertinaxu klíny 0-35mm a podložil jsem blatníky těmito klíny.. a oto jsem i podložil držáky plácaček ...
Přední blatníky jsem vytáhl vytahovačkou na lemy...
Dveře byli značně zdeformované. tak jsem je vyrovnal a vyrobil jsem si kliky na otevíráni z AK. pak jsem odstranil z předního čela veškeré znaky a lišty.. a osadil jsem ho novímy světlomety... časem je vyměním za čirou optiku z golfa...

Pak jsem se pustil do přední kapoty.. vzal jsem rám kapoty že škody 100 a natahl jsem naní plech z přední kapoty ze 120ky.. musela se zkrátit ze všech 4 stran a vepředu jsem ji přetah o 20mm nřez čelo aby tam nekoukala ta nevzhledná škvíra a osadil jsem ji odstřikovači z hondy CRX... Dále jsem dal zrcátka beskydsports... zadní čelo je upraveno kuli příčnému výfuku... dále jsem koupil přední delší lítátko od tilertuningu... dále jsou na zadních oknech fólie s homologací a na předním okně pruh. žluté mlhovky ...
V interiéru se toho moc nezměnilo.. jen jsem dělal kompletně koberce z červeného jekoru, sedačky z hondy CRX, kliky na otevírání z AK, kličky na okna z AL, místo zadních sedaček muzika, středová část palubky lakována do barvy vozu, hlavice řadící páky z titanu, plynový pedál z AK povzoru RS ...

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (23)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com