(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Wladovo ER

ERko opět na začátku aneb RS reborn
2.3.2004 - wlad Poslat vzkaz , e-mail: wlad@email.cz

Přečteno: 11114
Komentářů: 126 

Historie:

Moje Erko je model 81. Sjelo z výrobní linky v Kvasinách listopadu 1980. Je to jeden z posledních vyrobených kusů vůbec. Jsem sice jeho čtvrtým majitelem, ale již třetím v naší rodině. Prvního majitele neznám, druhým byl děda(koupil ho v roce 84), třetím moje máma a nakonec já. Už budeme mít s erkem tříleté výročí. Každý majitel se na něm více či méně podepsal, ale musím říct, že auto bylo vždy garážováno a jeho stav tomu na začátku úprav odpovídal.

Úpravy:

Karoserie:

Karoserie prodělala úpravy dle typu 110LR+ něco navíc.
  • přední spoiler 110LR(laminát)
  • přední čelo 130RS včetně integrovaných blinkrů
  • kapota s trojúhelníkovým výstupem vzduchu
  • zadní blatníky s navař. lemy z předních
  • částečně zavařená kapsa na zadních blatnících
  • zrcátka Beskyd sport
  • gumové rychloupínáky přední kapoty
  • úprava mřížky v C sloupku
23.11.2005
  • spojlerová sada 130RS carlskk
  • přední čelo 130RS
  • montovaný rám dle přílohy "J"
  • příčné výztuhy podlahy

Motor + převodovka:

  • 135
  • přetryskovaný karburátor DDSR32
  • setrvačník 6,25 Kg
  • spojka SACHS 190
  • nerez příčňák
  • převodovka 5Q 4,22
  • úprava sání
  • vačka 280/280,v plánu úprava hlavy
  • chladič oleje

Podvozek:

  • přední náprava původní s rameny typu M
  • pružiny předek uříznuté o 1,5 závitu
  • zadní náprava M poloosy
23.11.2005
  • přední náprava M-type hřeben
  • čtyřpístky
  • sníženo
  • přitvrzeno
  • zadní náprava vlečená
  • pevnostní štefty 100mm

Kola:

  • Jupiter MK3 + Pirelli 165/65/13
23.11.2005
  • dělítka předek 7", zadek 8"
  • dělítka mám jen dvě 7" a tak budu muset dohnat ještě dvě 8"

nebo koupím ARC
  • pneu předek 185/60/13, zadek 205/60/13

Chlazení:

  • převedeno za přední čelo
  • trubky pod vozem
  • chladič Š120
23.11.2005
  • trubky vedeny vnitřkem auta
8.1.2006

Brzdy:

  • posilovač Š120
  • čtyřpísty předek
  • kotouče zadek
  • čtyřpísty zadek
  • hydlaulická ruční brzda
  • trubky budou vedeny vnirřkem


Topení:

  • poslední varianta:ventilátor z fáva v kufru-fouká dovnitř, v palubce je topení z fáva schvaní do bedýnky z které jsou vyvedeny husí krky k původním vývodům vzduchu...tj. dva nahoru + levý a pravý

Interiér:

  • původní sedadla s úpravou bočního vedení
  • sportovní volant
  • audio Sony (mi šlohli... zmrdi!!!!)
  • nové koberce

Poděkování:

  • polosponzoroj tátoj
  • Džonoj ! Jeho stránky byly konspiračně inspiračním zdrojem mnoha mých úprav.
  • spoustě LPS (levná pracovní síla)....i když nejradši dělám sám
  • sobě za to,že jsem si to auto tak dobře udělal!!!! :))))
  • bratroj HLPS (hlavní levná pracovní síla)

Nové fotky(novej lauf, patina závoďaku po blátivé ERzetě) 7.6.04

Co je nového 12.12.04

Ero dostalo novou vačku 280/280 a díky Standovi K. i bezpodtlakový rozdělovač PAL. Teď přijdou na řadu zimáky, protože ono na letňákách bez vzorku to na sněhu neni ono. :))

Jistě poznáte chalana na fotkák, který mi klíči krásně vyzdobil moje nové auto.

Zásadní obrat v pojetí mého eRka můžete shlédnout v kontinuálním článku "Wladovo RSo"

Erkaři všech zemí spojte se!!!!!!!WLAD

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (126)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com