(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

Škoda 110 R kabrio

protože je to kousek "průkopnický" rozhodl jsem se uveřejnít fotky ačkoliv o tom autě vlastně nic nevíme.
15.1.2004 - Pailot a RST Poslat vzkaz , e-mail: rstuning@seznam.cz

Přečteno: 3742
Komentářů: 30 

Džon - jenom stručně:

Nevím o tomto automobilu nic. Designově si myslím, že to mohlo být provedeno daleko lépe (nápravy, kola, zbytky střechy...), ale je to první realizovaný pokus o kabriolet, který znám. Proto pokud máte jakékoliv informace o tomto autě, tak se s námi o ně podělte v komentářích, pokud máte nějaké fotky, tak mi je pošlete a já je zde zveřejním.

Fotky od Pailota:

Radkův průzkum:

Začnu trochu oklikou. Už poměrně dlouho, skoro stejně dlouho jako eRko samotné, mě láká postavit kabriolet či spíše roadster na bázi eRka. To jest zhruba 4 roky. Některé z mých návrhů jsem zveřejnil na internetu na stránce věnované eRkům. Někdy vloni se tam objevily 2 fotky realizovaného kabrioletu. Na jednu stranu mě zamrzelo, že nebudu první, ale na druhou stranu mě potěšilo, že někdo má stejné nápady jako já, jenom je dokázal uskutečnit. Přemýšlel jsem, jak toho člověka sehnat až nedávno pomohla náhoda a kontakt na něj se objevil.

Domluvil jsem si návštěvu a vypravil se k němu. Překvapilo mě, že se jedná o pána v důchodovém věku, ale s ohromným zájmem o auta a vůlí uskutečňovat své nápady. Během povídání vyšlo najevo, že o autech a zejména sportovních toho ví hodně. Nejvíc se ale řeč točila kolem toho kabrioletu a porovnávali jsme jeho skutečné dílo s mým dílem teoretickým. Ukázal mi svoje skici, podle kterých si to u svého kamaráda v autodílně nechal vyztužit a uříznout střechu. Pak auto nechal nalakovat červenou barvou a dostrojil ho podle svých představ. Shodli jsme se, že moje provedení s kapotou ze 100 je hezčí a dalo by se to dotvořit jako skutečný dvoumístný roadster. Porovnali jsme jeho a můj způsob vyztužení a dospěli k závěru, že to mám zbytečně předimenzovaný a není zapotřebí to vyztužovat tolik. On s tím nejezdí závodním způsobem, ale pro normální ježdění jeho vyztužení stačí a auto se nekroutí ani neohýbá. Má zachovány i zadní sedačky, ale přes ně je koženkový potah, který je zakrývá. Ta střecha na fotkách je jen "skladovací". Je to jen jakýsi kryt pro případ odstavení auta mimo garáž někde venku, aby do něj nenapršelo.
Podvozek i motor jsou naprosto bez úprav, originál eRko. Interiér má přečalouněné sedačky a ve dveřích doplněné dřevěné ozdobné lišty a chromované kličky.

Kola originál 14", lakované disky v barvě auta, chromované poklice s ozdobným rámečkem.

Celá úprava trvala 3 měsíce. Nákup eRka, rozhodnutí o přestavbě na kabriolet až po vyjetí na silnici.


[Fotogalerie]

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (30)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com