(http://www.skoda110r.cz)

DomuNovinkyRubrikyDiskuzeR-ChatVzkazyInzerceOdkazyAkceShopČ.K.D.Hledat

5. Zimní Slet

Již skoro tradiční Škodění okolo Boleslavska
14.3.2011 - Petr Poslat vzkaz , e-mail: houska@dobrovice.cz

Přečteno: 9387
Komentářů: 97 

Asi před čtrnácti dny jsem se mrknul do kalendáře a byl teprve začátek ledna. Minulý týden jsem se mrknul znovu a najednou už je březen :-) Utíká to nějak rychle a máme tu zase období, kdy jsme si zvykli sejít se v Boleslavi a užít si trochu rádobychlapské zábavy v kruhu svých přátel. Čili je tu již pátý Zimní sraz.

Prozatím jen ty nejdůležitější informace, neboť sám ještě nemám až tak docela a úplně jasno, co a jak ve všech detailech. Průběžně když tak budu doplňovat a avisovat v diskusi. Takže:

Kdy

Letos se sletíme v sobotu 9. dubna 2011 a kdo bude chtít, může zůstat až do neděle. Pro pozorné čtenáře je již zřejmé, že sraz je opět plánován, jako dvoudenní.

Kde

Stejně jako minulý a předminulý rok se i letos sejdeme na našem oblíbeném parkovišti za Zákaznickým centrem Škoda auto v Mladé Boleslavi a sejdeme se tam v Sobotu 9. dubna tohoto roku v 10:00 hodin. Pro méně duševně zdatné .. v 10 dopoledne ;-) Ne v 9, ne v 11, ale v 10. Kdo by snad ještě nevěděl, kde je zákaznické centrum škodovky, orientuje cíl své jízdy směrem k Bondy Centru. http://www.bondy-centrum.eu/jak-se-k-nam-dostanete Těsně před příjezdem k centru se silnice rozdvojuje, přičemž vlevo pokračuje k již zmíněnému obchodnímu středisku a vpravo se nachází odbočení k automuzeu a hned po odbočení vpravo se po levé ruce nachází naše parkoviště.

Pro škodovkáře vlastnící výdobytky technického pokroku v podobě GPS a podobných hračiček mám zde i souřadnice.

50°25'6.674"N, 14°54'59.861"E

Jak

Až se všichni sletíme na uvedené místo, počkáme opět na ty, co stále nejsou schopni pojmout význam určení času "v 10 dopoledne" a pak vás budu nutit si vyslechnout moje moudra, jimiž vás oblažím. Povíme si jako vždy, něco o připraveném programu, o pravidlech orienťáku, případně o dalších detailech, které vás budou zajímat. Poté se vydáte na trasu orientační jízdy dle itineráře, která vás dovede na místo konání srazu. Délka trasy bude cca 50 km.

Ještě tak jeden ročník srazu a dojdou mi trasy, kudy se dá do Kokořína dojet :-D

Pro úspěšné absolvování jízdy jsou zapotřebí stále stejné a lety prověřené rekvizity. Provozuschopné přibližovadlo, spolujezdec v počtu nejméně jeden, dostatek PHM, funkční pisátko, kus papíru a nadšení pacienta.

Kam

Cílem naší jízdy bude stejně jako v minulých dvou letech Autocamp Kokořín. Opět ti, co neznají, loni ani předloni nebyli a letos by být chtěli, nechť ráčí kliknouti myšítkem na následující odkaz.

http://camp.kokorin.info

Na webu kempu se dozvíte vše potřebné stran ubytování, včetně cen za nocleh.

Po příjezdu do kempu se ti, co zůstanou do neděle, půjdou ubytovat a hned nato si dáme několik málo doplňujících soutěžních úkolů majících za cíl především zesměšnit účastníka a pobavit přihlížející.

Pro vaše hladové žaludky bude opět vyjednáno zatím blíže neurčené množství guláše a svíčkové, neboť tyto dvě lahůdky české kuchyně se nám již v minulosti osvědčily a byli někteří, co jí spořádali množství rozhodně větší, než velké :-) Rovněž tak zachováme možnost předkrmit se hovězí polévkou.

Mezitím, co se budu snažit vyhodnotit výsledky orientační jízdy a doplňujících soutěží, vy budete mít čas na své problémy a prostor pro případné obohacení se na různých dílech pro kamarády. Zkrátka standardní volno.

Dle situace, ale předpoklad je cca v 18:00 dojde na vyhlášení výsledků orienťáku a soutěží. Budou předány ceny a pak následuje volná zábava. Sex, drogy, rock n´roll v libovolném pořadí a množství. Finance, drogy, hudbu a lehké ženy ovšem nezajišťuje pořadatel :-) Co se týče podmínek v restauraci kempu, zůstává snad vše při starém a je možno při dostačující konzumaci ( ne vlastních zdrojů ) vysedávat a řešit při tom palčivé problémy třetího světa do aleluja.

Na nedělní ráno, nebo spíše dopoledne, dle zkušeností z minula ;-) bude zajištěna snídaně formou bufetu s obvyklým sortimentem spodních pěti milionů. ( pečivo, šunka, sýr, máslo, džem, kafe, džus, čaj ... ) Kdo je zvyklý dávat ke snídani půl pečeného selete a dva řádky brambor, musí si přivézt svoje. Rovněž tak závisláci s trojkombinací kafe, cigáro, Ibalgin.

Za kolik

Kompenzace nákladů na přípravu a organizaci srazu nazvaná startovné zůstává ve stejné výši, a to ve výši 100,- Kč na osobu. Děti a trpaslíci mají účast samozřejmě zdarma. Zvýhodněné rodinné vstupenky neprodávám. Částka bude kasírována za tepla ihned po příjezdu na parkoviště do Bolky.

S kým

To je to, co potřebuju vědět především já a za tím účelem vznikl tento celý blábol.

Tedy do komentářů prosím napište kdo opravdu přijede a to ve tvaru:
Jméno, či přezdívka - počet osob - počet aut - účast kolik dní

Snad nemusím vysvětlovat, proč tyto údaje potřebuji a k čemu mi budou sloužit. Malá nápověda opět pro myslivce. Množství jídla, počet obsazených chatek, počet itinerářů bla bla bla...

Pro jistotu příklad:
Výska, Výsková, Výskovče - 3 osoby - 1 auto - sobota, neděle

Nezajímá mě, čím přijedete a je mi to srdečně jedno. Nejde o typ auta. Jde o setkání přátel a doufám že o zábavu. To jen, abych zas nečetl přesné určení samohybu včetně kW a Nm :-)
Stále rovněž platí poučka o dvojí registraci. Jestliže pojede Čapoun v jednom autě s Ladičem a Ervajsem, stačí když se registruje jen jeden z nich a uvede příslušný počet osob. Zbylí spolucestující už se registrovat nemusí.

Je to všem jasné ? Pokud ne, zašlu na vyžádání na mail barevnou prezentaci v power pointu ;-)

Registrace, dá-li se to tak nazvat, potrvá do 28.března. Čili máte na to 14 dní. Stav účastníků budu průběžně prezentovat zde, stejně jako loni.

Takže to je prozatím asi vše a budu se těšit na vaše registrace, vaši účast, případně návrhy na změny, vylepšení a podobně. Případné aktualizace obsahu budu avizovat v diskusi.

Neodpustím si prosbu, jako loni. Neřešte zde v komentářích, co kdo komu má přivézt a s čím se bude kšeftovat apod. Jakkoli chápu důležitost těchto sdělení, je to pro mne práce navíc se tím pak prokousávat. K těmto účelům použijte prosím vlákno v diskusi. Děkuji.

*******************************************************************************************************************

Čtrnáct dní vyhrazených k registraci uplynulo a stav účastníků zájezdu tímto považuji za uzavřený. Případné opozdilce a dodělávky řeším privátními informačními kanály a za patřičné všimné :-)

Stav přihlášených účastníků k 28.03.2011

Jméno / Přezdívka - Počet osob - Počet aut - Dny
  • Caiman - 5 - 1 - So, Ne
  • Čapoun - 2 - 1 - So
  • DAF - 3 - 1 - So
  • Danda - 3 - 1 - So, Ne
  • Dejvid - 1 - 1 - So, Ne
  • Chrobák Sáček - 1 - 1 - So, Ne
  • Hansi - 1 - 1 - So
  • Jarda R - 2 - 1 - So, Ne
  • Jikra - 3 - 1 - So
  • KDB - 1 - 1 - So
  • Láďa Ladič - 1 - 1 - So
  • Lord Free - 1 - 1 - So
  • Lucinka - 2 - 1 - So, Ne
  • Martin Streje - 2 - 1 - So
  • Marty - 2 - 1 - So
  • Maty - 1 - 1 - So
  • m8rinek - 3 - 1 - So, Ne
  • Michal Bauer - 1 - 1 - So
  • Michal K. - 1 - 1 - So, Ne
  • Mišule - 2 - 1 - So
  • Myschak - 2 - 1 - So, Ne
  • Petkar - 3 - 1 - So, Ne
  • RST - 1 - 1 - So
  • Schwejk - 2 - 1 - So, Ne
  • Stanley - 1 - 1 - So, Ne
  • Volejňus - 1 - 1 - So, Ne
  • Výska - 1 - 1 - So, Ne
  • Zbyšák - 2 - 1 - So, Ne
*******************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

11.4.2011

Takže sraz máme úspěšně za sebou a nezbývá, než to zaznamenat pro budoucnost. Hodnotit nebudu, to nechám na vás, na účastnících a čtenářích. Z pohledu organizátora, tedy mého, to bylo naprosto skvělé. Velmi slušná účast, za kterou vám děkuji, protože bez vás by se nic konat nemohlo a ty akce jsou především o lidech, kteří jej navštíví. Sešla se opět vynikající parta úžasných lidí, přátel a kamarádů, kteří se dokáží pobavit navzájem. To je pro mne to důležité. Takže ještě jednou díky za tu neopakovatelnou atmosféru, kterou jste vytvořili.

Rovněž bych zde rád vyjádřil poděkování těm, kteří mi s organizací a samotným průběhem nějakým způsobem pomohli. Jmenovitě to jsou:

Jirka Davídek, Slávek Chalupa, Klárka a Jirka Najmanovi, Honza Jung, Lucka a Radek Chaloupečtí, Miloš Vyskočil, Radek Svěcený a Dan Charvát.

Obrovský dík patří i Fany a Jirkovi Vítovým, kteří nám coby provozovatelé autokempu Kokořín, již potřetí umožnili využít jejich služeb a podmínky, které zde máme, jsou myslím v rámci možností vynikající. O vstřícnosti, ochotě a tolerantnosti snad netřeba mluvit. Jsou na nadstandardní úrovni. Takže díky vám !

A konečně poslední poděkování patří vedoucímu Jíčínské pobočky společnosti Auto Kelly, panu Jaroslavu Šulcovi, který nám prostřednictvím Dejvida poskytl reklamní předměty a ceny pro vítěze, coby sponzorský dar.

*******************************************************************************************************************

Pro ty, co nebyli, jen krátce zrekapituluji, cože jsme vlastně dělali a doplním to výběrem fotografií z nového objektivu fotoaparátu Ládi Ladiče.

Poté, co jsme se sjeli všichni v Boleslavi, se účastníci odebrali na orientační jízdu směrem k autokempu do Kokořínského údolí.




Jelo se podle následujícího itineráře.


Kdo by jej chtěl vidět ve větším rozlišení, je k disposici zde v pdf:
http://www.skoda110r.cz/file_download.php?fid=83

Po příjezdu do kempu se pilně vypňovaly jízdní výkazy, soutěžilo ve čtyřech doplňkových disciplínách, studovala se Martyho knížka "Fotokatalog Škoda 110 R", kterou Marty podepisoval a samozřejmě jedlo, pilo, klábosilo.



Následovalo vyhlášení výsledků a ocenění prvních tří. Nezapomněl jsem ani na posledního :-)

Zde bych vložil výsledkovou listinu s dosaženými body a také vzor výkazu, jak by vypadal při všech správných odpovědích a plném počtu získaných bodů. Jména, či přezdívky jsem opsal doslovně z jízdních výkazů. Takže si to přeberte sami :-)


  • 1. Martin Klapač a Květoslav Křováček 65 b.
  • 2. Michal Bouda a Petr Polach 63 b.
  • 3. DAF 62 b
  • 4. Caiman a Klárka, Zlatovláska a Trpaslík 61 b.
  • 5. KDB, Stanley a Hansi 59 b.
  • 6. Mišule a Martina Adámková, Petkar a Mike 58 b.
  • 7. Chrobák Sáček 56 b.
  • 8. Jikra a holky, Márinek a Půllitr 55 b.
  • 9. Schwejk a Lusia 54 b.
  • 10. Martin Strejc a Jana Červenková 53 b.
  • 11. Volejňus a Láďa 50 b.
  • 12. Michal Bauer a Klára Brodská 49 b.
  • 13. Péťa Čapek a Jakub Král 46 b.
  • 14. Martin a Bohuška Šulcovi 45 b.
Zbyšáka s Jířou jsem nekvalifikoval, neboť pro náhlou událost vyžadující dočasný odjezd nedokončili všechny disciplíny.

Zde bych se pokusil zahubit pesticidem fotografického důkazu semínka pochybností klíčící na akci ohledně otázky č.19 v eRkařském kvízu. Proběhla bouřlivá debata, že odpověď 95 oktanů není správně. Následující sken stránek z Bati dokazuje, že jsem si nevymýšlel a to, že jsem při tvorbě otázek čerpal právě z této publikace, jsem avizoval při rozpravě.

Poté dostal prostor Stanley, který vyhlásil výsledky ankety "Zlatí pacoši webu za rok 2010" a vítězům jednotlivých kategorií rozdal diplomy a krásné ceny.

No a na konec došlo na křest Martyho Fotokatalogu, kterého se ujmul Láďa Ladič. Mimochodem, tato kniha, která je neuvěřitelným výsledkem Martyho nadšení, píle, zapálení pro věc a podpory jeho skvělé manželky a přátel, je naprosto úžasná a ojedinělá.

To je ode mě vše a další je již na vás. Pokud je někdo ochoten nasdílet své fotky z akce zde s ostatními a přiblížit jim tak svůj pohled, nechť mi je zašle na mail a já je sem rád vložím.

Rovněž tak budu velmi potěšen, když někdo napíše povídání o tom, jak to vše viděl, prožil a cítil on sám. Opět stačí zaslat mailem a o zbytek se postarám sám.

Z Dobrovice zdraví váš Petr.

[Fotogalerie]

Vaše komentáře (20 nejnovějších):

[Komentovat článek] [Všechny komentáře (97)]

[Registrace]Škoda 110 R tuning (http://skoda110r.cz)

Výňatky a fotografie ze serveru skoda110r.cz nesmí být použity bez výslovného svolení autora.
Jan Pavel (Džon) email: jpavel76_gmail_com