18. duben 2006

Kloggieho eRko

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17543×, Komentářů: 72, Líbí se Autor: Kloggie
Aneb jak to vsechno začalo

Ahoj všchni co jste fandové do škodovek a hlavne těch starších:)

Tak nejdřív jak to všechno začalo:

Moje první auto byl Oltcit, po babičce, dobrý auto, ale před nedávnem si moje mamka udělala řidičák a koupila si nový auto. Já jsem si ho samo pujčoval a Oltcitek šel do věčných lovišť. Ale máma jezdí čím dál tím víc a víc a já se začal poohlížet po nějakým autě - volba padla na Škůdku. Ale já si řek - když škodovku tak erko. Nevim proč, prostě mě chytlo za srdce, težko se to vysvětluje, ale myslím, že většina z Vás to pochopí:))

Tak jsem hledal všude možně, chtěl jsem něco co bude mít dobrou kastli a mechanický části a třeba horší lak. Po tom co jsem objel několik erek, jsem narazil na jedno, co má kastli komplet vyvařenou, přední nápravu po repasi - no uvidíte na fotkách:) Teď už je eRko v Praze a jenom v garáži čeká až bude trochu času:)) Fotek bude víc až přijede foťák z dovolený.

eRko zvenku

předek - nárazníky jsou úplně nový

interiér

Tak přeju škodovkám zdar a sílu!!!!

12. 6. 2006

Po delší odmlce jsem se rozhodl napsat pár řádek.

Moc se toho neudálo - zkouškový se na mě hrne ze všech stran a hrozí mi, že mě vylejou z matiky...takže se šrotim matiku a autí zanedbávám:-( Blbý integrály, kámoš řiká, že derivace jsou jako když chcete z tuby vymáčknout pastu na zuby - a integrování je jako když tu pastu chcete narvat zpátky:-)))

No tak co je novýho:

Sehnal jsem:

  • přední laminátový blatníky
  • zpětný zrcátko z oktavie
  • šťopkový chromový zrcátko
  • fungl nový sprinty 13"
  • originál erkovou přední kapotu
  • zinko spreje
  • sportovní filtr K&N
  • tři motory - jeden 120LS, dva favority
  • dva větráky pro ventilaci
  • nějaký světla
  • zadní okno
  • 2 páry plechovejch předních blatníků.
  • 4 disky na opískování
  • samolepící tapetu na polepení palubky
  • origo volant, ale má střed z gardesa
  • origo hlavici řadící páky
  • takový modrý stínítka

k 14. 9. 06 včetně se událo toto:

Motor je na GO u RST.

Sehnal jsem novou originální elektroinstalaci do eRka.

Dnes taky budu mít poklice a mezikruží.

Mirelon 2cm je doma

Zátěžový koberec se smyčkou je taky doma.

Začal jsem dělat palubku s imitací dřeva

Vyleštil jsem rámečky budíků

Postupně odstrojuju auto.

Vyhodili me z matiky, takze uz nejsem student FA CVUT Praha. Pekne me to sere, ale co se da delat.

5.2. 2007

Tak nejak jsem nemel cas to tu nejak aktualizovat a navic tu nedavno probehla zprava ze neaktualizovany a "mrtvy" auta se budou mazat. Tak jsem si rekl NE! a vlit sem na to:)

Takze co se udalo od posledni aktualizace...

1) od RST neboli Radka Svěceného mám doma motor kompletně po GO a GO s velkym G a velkym O... V motoru jsou komplet novy pisty, krouzky, vlozky valcu, saly, prebrousena klika, gufera, pretesnen, rozvody, v hlave jsou voditka ventilu, upraveny sedla na natural, ostrejsi vacka (260). Motor komplet vycisten. Parada:)

Koupil jsem novou vodni pumpu. ceka me termostat

2) zacal jsem odstrojovat auto, dole jsou obe kapoty, pr. predni blatnik, zadni blatniky. sedacky koberce jsou taky venku, komplet elektrika sla taky pryc.

Doma mam pripravenou novou elektriku, novy koberce, 2cm mirelon a 5mm mirelon do dveri a do kapoty (myslim si ze do ty kapoty je to stejne na nic... ted dvou centymetrovej mirelon prijde i na podbehy, do zadniho kufru za sedacky a pod plato, zkratka kam to pujde.

3) udelal jsem komplet novy predni tapecy - teda ne novy, ale zrenovoval jsem ty stary, udelal jsem novej papir, molitan a stary jsem vzal Larrinem a cisticem na kozenky a obnovovacem plastu, takze jsou opravdu jako novy...

4) sehnal jsem karburator DDSR, zjistil jsem ze se hodne lisi od SEDRu, poputuje na repasi do kobylis...

5) doma mam pripravenej sportovni filtr K&N a premyslim jak k nemu privedu vzduch, protoze pry se ma motor krmit studenym vzduchem, nechci rezat do kapoty, ale kdyby k tomu doslo, tak vytvorim neco ve stylu Porsche 356 super coupe, takovy dve chromovy mrizky v zadni kapote... ale nevim jak to udelat s destem, aby mi neprselo na motor:(

6) od Davida od Viti ze Sudet, jsem koupil pricnej sportovni vyfuk se svodama do erka, sroubovaci, kdyz jsem se dozvedel ze svody od hlavy 3in1 stojej 6K tak jsem od toho sel pryc.

A ted uvahy, co bych rad, co musim udelat co nejdriv, co planuju zakoupit a co necham az na konec az bude vsechno hotovy...

Tak v prvni rade planuju koupit kompresor, uz mam v merku dva, abych si mohl sam piskovat mensi veci a lakovat je, mam v planu nakoupit zinkovou zakladovku od hansiho a striknout tim zadeni cast skeletu a po vyvareni i prahy, pak nejakou zakladni barvu a tmel - taky od hansiho... A pak lak, hodne dobry jsou davesovy stranky kde je hodne rad a je to skoro moje bible... Rozhoduju se mezi temahle odstinama:

(vsechno jsou to RAL cisla)

6005 zelená

9005 černá

9001 krémová

4004 fialová

2004 oranžová

martyho stránky s originálníma barvama jsou perfektní ale já jsem zkrátka zaboha nemohl najít alternativu k ral odstínům (i s převaděčem) tak jsem to střelil od boku. Hodlám koupit tak od každýho deci a s každym stříknout něco a pak se teprv rozhodnu...

V druhý řadě hodlám zakoupit horkovzdusnou pistoli na opaleni motorovyho prostoru a spodku auta. I kdyz doma mame set na propan, tak mozna vyuziju tohohle...

Ve třetí řadě planuju koupit úzkou kyvku a 4q převodovku, kterou opiskuju a laknu alkytonem. Planuju komplet nový brzdy a nevím jestli do předu dám 4pístky nebo tam nechám to co tam je, nevím nevím. Planuju taky upravit mojí elektroinstalaci na jinou pojistkovou skříňku a konektory pro připojení palubky a zadního čela.

A taky planuju koupit šrouby s chromovanou hlavou a dát je místo těch gumovejch věcí co jsou na náraznících...

No a až bude všechno tohle hotový, tak moooooooooooooooznaaaaaaaaaaaa nechám pokovit komplet okna, kromě předního.

A malá perlička na závěr:

Už jsem dospěl do stádia kdy se mi o erku i zdá a měl jsem sen jak moje erko stojí před garáží - je červený a vnitřek je v bílý kůži (sedačky a tapecy) palubka je černě poflockovana a ve dřevě tak jak ji mám teďka s chromovýma obrouckama) a červený koberce, bilej byl i strop. Do teď mi to vrtá hlavou a už jsem si i zjišťoval ceny bílý kůže a přemýšlel jsem jak ušít z bílý kůže tapecy na střechu a dveře... Pořád mám ten obrázek v hlavě a nemůžu se ho zbavit, je to hrozný a nevím co s tím. Mám takovej neprijemnej pocit že se ty představy nezbavím dokud to neudělám... Ale červený auto mít nechci:( to má každej:(((

A druhá perlička na závěr:

1.2. 2007 jsem oslavil čtvrtstoletí myho života a k mymu velkymu překvapení jsem dostal erkodort s fotkou cervenyho erka natisknutou na jedlým papíře. sice teda to erko není moje protože to by tam na ty fotce byl jenom skelet, ale i tak mě to dostalo!!!!

No a v neposlední řadě musím zmínit, že jsem zakoupil Rapida 130tku na běžný ježdění. Bohužel jsem zjistil že je sem tam taky docela chycenej a chce taky dost práce, nicméně jsem si řek že hlavní tok financí půjde do eRka a u Rapida opravím ty nejnutnější věci.

Tak toť vše a fotky dodám během tohoto týdne...

23.8.2007

Ehm, tak jsem se dokopal k pokračování. Po půk roce? To to utíká, chjo.

Mnoho se toho událo nového. Mnoho věcí se stalo, a určitě se mnoho věcí stane, ale pevně doufám, že už nebudou tak krutý, jak byly události letošní.

Za ten půl rok jsem nakoupil spoustu nových věcí, namátkou - nová přední široká náprava, nová široká zadní náprava, komplet nové brzdy, 4písty i s propojkami. Nové trubičky, nové děrované kotouče. Je toho dost a dost, s potěšením musím konstatovat že mám připraveny všechny díly k poskládání erka. Ale nedostává se času.

Auto je komplet odstrojené, nápravy jsou dole, v nejbližších dnech chci poskládat ty nové. Už taky vím jak bude vypadat finální podoba, lack bude black, takový jako mají Tatry 603, hluboká světlo pohlcující čerň. Ano eRko je vůz veselý, měl by mít pastelovou barvu, žlutá, modrá, červená, zelená a pod. Ale můj momentální stav mysli mi nedovolí jinou barvu. Kola budou 14" v černém komaxitu s chromovými poklicemi, které jsem taky sehnal nové. Taky se změnilo to že místo rapida mám Garde, je to zelená oliva, béžový interiér, motor 120LS.

No ale zpět k barvě. Osvětlím to, koncem června mi umřel otec, bylo mu 56 a 7. 7. měl mít narozky, eRku jsem se nevěnoval protože jsem zařizoval pohřeb. No a dneska tedy 23. 8. mi zemřela babička.

Jak někdo řekl - když se něco sere, tak ať to stojí za to...

Tak proto ta černá...

Jinak jsem taky zakoupil kompresor a sadu na lakování, takže si asi budu dělat lak sám a i přípravu, zítra vyzkouším jak funguje nanášení alkytonu.

No a abyste neříkali, že si vymýšlím tak tady jsou nějaká foto:

Zadní čelo v zinku, vyřízlá mřížka

děrované kotouče + další drobnosti

Omlouvám se za nedostatek fotomateriálu, ale musím koupit novou sadu baterií, protože než se dostanu do dílny tak než tam dojdu tak se ty co mám vybijou:((

29.8.2007

kotouče jsou na nábojích, vše připraveno k nasazení na nápravu

mám tu další foto

přední náprava, vpravo total odstrojené dveře, vlevo je vidět K&N filtr

kufr natřený alkytonem, nic moc no:( dole v rohu je vidět kompresor

nové zadní nohavice ošetřené alkytonem

17.9.2007

Všchny zbívající podběhy natřeny tlumexplastem. Pod tlumexplast jsem dal alkyton.

Přední trubičky natažený.

Přední náprava cvičně nahozená do auta.

Cvičně jsem si nasadil i kotouče abych věděl jak to bude vypadat.

Pár fotek:

levý podběh natřený tlumexem

kufr v alkytonu a můj baťoh

detail přední nápravy a kotouče

Omluvte prosím kvalitu fotek, je to focený mobilem, nic pohotovějšího nemám:(

19.9.2007

Tak mi přítelkyně půjčila pořádnej foťák tak jsem něco nafotil:)

Hrnec po opískování v alkytonu, místy cedník.

sahara taky po opískování, místy cedník:(

nasadil jsem náboje s kotouči, štíty, a zkusmo třmeny abych mohl změřit vzdálenost od kotouče ke třmenu a vyrovnat podložkama.

Nahodil jsem taky poloosu do kastle.

další úlovky, 4p po repasi (půjdou na garde) a tvrdší tlumiče. ale mě jsou na nic protože mám jenom přední a navíc sériový pružiny.

New vozidlo

Do 22.11.07

Moc jsem toho na autě neudělal, akorát jsem nafotil disky v komaxu od Davese. Bezva práce, všichni záviděj:)))) Ještě jednou dík!!!

Foto disků, jsou focený mobilem, tak omluvte kvalitu.

toto jsou disky na Garde

toto disk na erko:) ještě bílý lemy koupit, chrom poklice mám:))) jako bych to viděl

21.12.07

Tak jsem byl po dlouhý době opět v dílně.

Nalákal jsem zadní poloosy zpět do převodovky, kterou jsem předtím vyndal a komplet očistil, už mi zbývá jenom nasadit bubny a přišroubovat nohavice k ramenům.

Taky jsem si trošku hrál a na řadičku jsem si dal kulečníkovou kouli - je to černá osmička a vypadá to sakra pěkně:))

Tady je pár fotek, kvalita nic moc - foceno mobilem:)

14.2.2008

Navštívil jsem prodejnu s autolakama, vybral si barvičku a nechal si jí napresnout do pelchovky od spreje. Je to značka Lechler, cvičně jsem to stříknul na víko ventilů a vypadá to celkem dobře. Akorát to chce fakt těch 20 - 25°C protože to jinak vůbec neschne:( Tak to nevim jak vyřešim když v garage topení neni:(

Tady je pár foto:

10.7.2008

Po dlouhé době opět aktualizace, bohužel musím říct, že se na erku nic nového neudálo. Akorát věci okolo šli zběsilým tempem vpřed.

Byl jsem vypuzen z garáže s jámou do řadové garáže bez jámy a bez elektriky, kde se kolem auta dá sotva projít. Nicméně mě to neodradilo a stále doufám že se jednou erkem projedu.

ve staré garáži před vystěhováním

v new garage

tohle je vlastně současný stav

Dále jsem zakoupil nové pneu KUMHO KH15 165/65 R14 4ks

a autorádio Hitachi stav 1A:)

AUTO JE V LAKOVNĚ!!! V pátek pojede domů!!!

malá ochutnávka, foceno mobilem pod zářivkou, barva je ve skutečnosti brilantní oranž.

pár foto náprav:)

Původně jsem počítal s tím, že nechám zavařit díru po střešním okně a anténě a anténu přesunu do torpéda, to se bohužel nepodařilo.

11.11.2008

Tak jsem začal nastrojovat, vyleštil jsem hliníkové lišty na okapničky, pod boční vyklápěcí okénka, pod stahovacíma oknama mám nerez lišty od Mototechny.

Bohužel jsem zjistil, že před dvěma lety zakoupené boční vodící lišty okna mají totálně zasleplý chrom. Druhá - původní - sada je zase omlácená a po dvou letech skladování na ní vyrašily puchýřky, ta půjde asi do koše, tu druhou neomlácenou natřu černým alkitonem a budu shánět chromový.

Dál jsem zjistil že novovýroba původních beskydek má větší šroubky než starovýroba, tudíž se musí převrtat díry ve dveřích, tak doufám že nějak nestrhnu okolní lak, musím opatrně.

Jinak jsem si připravil tapecírunk střechy, střešní okno, stahovačky, těsnění a další věci na nastrojení do karoserie.

NEMÁTE NĚKDO DOMA BEZVADNÝ CHROMOVÝ BOČNÍ LIŠTY NA VEDENÍ OKEN?

DÍKY MOC!!!

Nabízím k prodeji:

  • 14" kola s pneu 165/65 Michelin na původních pěkných ráfcích s kladívkovou barvou.

- jeden pár odrbaných sedaček, kterých se potřebuju zbavit

Vše je za symbolickou cenu.

28.12.2008

místo abych se připravoval na zkoušky a složení zápočtů, tak jsem reinkarnoval můj první web a založil web druhý.

nekoukejte na formu, sledujte obsah:)

www.kloggie.webzdarma.cz

www.stickers.ic.cz

v prvním můžete zanechat i nějaký ten vzkazík


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17543×, Komentářů: 72, Líbí se Autor: Kloggie
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
až na plech. byly puchýře.
Já myslel jenom tu spodní část, která vlastně není vidět, tu horní bych zakryl folií.
V žádným případě nepískovat. Pouze leštit...
Acetonem to nepomáhá, vzal jsem to brusnou pastou pak cídidlem a nic, je to prostě zasleplý, spodky jsou rezatý. Ty asi nechám opískovat a natřu to.


Daves: tos to brousil až na holej kov? No uvidim, napíšu mejlíky a uvidíme, s tím zinkem to není špatnej nápad.
ja som tie listy cistil acetonom celkom to ozilo. Pri vrtani lakovaneho dielu skus najprv to miesto prelepit paskou, mala by Ti podrzat pokope lak a zaroven chranit pred poskrabanim pilinami
My jsme je posílali nachromovat do Kopřivnice...chrom sice perfekt, ale příprava z jejich strany hrůza. Probrousili nám téměř horní hranu, takže se musí opatrně dojíždet s oknem nahoru, abych to neutrhl...
Lišty jsem obrousil a nechal nazinkovat. A nebál bych se oslovit Michala, aby ti je naprášil chromem.
fajn.) tak snad tam budou obě oranžády.))
Jj, na těch fotkách to vypadá jako červená, ale je to oranžový, já to nafotim v reálným světle, pak bude vidět že je to oranžový🙂 Jo jarní běšky bych stíhat měl, v laku už to je. Zítra jdu nahodit takový ty věci při jejichž montáži se nemusí šahat na lak - podle instrukcí lakýry musí lak nejdřív vyzrát, do tý doby se s ním nesmí nic dělat, ani mejt, nic.
jo už sem ty fotky našel🙂 je to paráda.. takle to vypadá spíš jako červená..tak jarní Běšiny stíháš ne? .))
Ulccinen: Nojo fakt, kouknul jsem se pořádně a nápravy skoro stejný🙂No tak to je dobrý🙂 Já mám tu oranžovou trochu tmavší, název ve vzorníku je brilantní oranž. Aktualizoval jsem článek aby tam byly pořádný fotky tak jsem tu z mobilu smazal.
No teda🙂 kouám že sme na tom hodně podobně.) stejný barvy podvozku i samotnýho auta.. mě taky brzo vypudí z garáže a pujdu do stejný v jaký to máš ted ty.. stejná fáze dokončení a dokonce i datum kdy to přivezem z lakovny je jen o den šouplý.) už se těšim až nandáš fotky v laku ta jediná z mobilu co jsi sem dal mi nefunguje🙁
Jo jinak majitel se vydal směrem polovičního originálu🙂 Auto bude mít široký nápravy, ale budou na nich 14" kola s poklicema. Například🙂
Dneska koupim ten tmel pod blatníky a zkusim to do večera plesknout na auto.





Střešní okno je docela problém jsem zjistil - ten lakýra měl svýho klempíře, ale ten o vaření okna nechtěl ani slyšet, bál se toho a lakýrníkovi se do střechy taky moc nechtělo. Holt tam budu mít střešní okno. Kdyby někdo chtěl zachovalej tapec střechy bez okna, tak ať dá vědět.
Nějak to tu nesleduju, takže nevím jakým směrem se majitel vydal ale co to střešní okno? 🙁
Ty jo, gratulace, že už je v laku...tak snad to teď bude odsejpat 🙂
Tak co říkáte na barvu?
vllad:nojo, ale bude tam mít díru jako hrom, obávám se při dobrým šťouchu by to tágo zajelo dovnitř😀
komu na stole chyba spominana "8" , vie kde ju hladat 🙂
LL: Dík🙂 To mě napadlo taky dát jí na ležato, ale pak jsem si řikal, že takhle je to lepší, nebude se to plíst s nekonečnem😀DD A budu jí mít líp na očích😀D
Co já si pamatuju, tak krátit řadičku nebyla žádná prdel, plátek pilky po ní jen klouzal, aniž by jí nějak ublížil, i když dnes by si s tim jistě pan Flexa věděl rady.





K tý kouli - gut! Já bych jí teda vrtnul tak, aby osma byla na ležato. Pár lidí by zas mělo o čem přemýšlet ;oD
tapo145ap😀ík, dík🙂) Zkracovat to nebudu, protože se mi někam ztratily závitníky a já bych nemoh udělat na řadičce závit abych tam pak našrouboval tu děrovanou tyčku s koulí.
Njn, nejde furt dělat jenom nápravy a natírat, brousit a trápit se s elektroinstalací😀
Možno by som tú riadiacu páku trocha skrátil ale ináč dobrý nápad a vyzerá to veľmi zaujímavo.
Pkná, jenom škoda, že na to jdeš po zpátku😀
Tak jsem napnutej co řeknete na tu kouli na řadičce🙂)
Ty disky vypadaji ve skutečnosti ještě o 100% lip🙂
Provedení vs. cena = luxus🙂) Ještě jednou dík!
Myslím že ta cena byla taky přijatelná😀
Volal mě někdo? 😀





Edo aktualizace by bodla. Určitě máš během roku přinejmenším od Petra spoustu fotek, tak by jsi to mohl nějak sesumírovat a sfouknout nějaký to upgrade 😉





K těm barvám, neberte to, prosím, jako přímej komentář Kloggieho práce. Když se to osobně líbí, tak to je to hlavní a dál není co dodat. Je to o tom, jestli to člověk dělá pro vlastní potěchu a poslouchá tedy jen vlastní hlas nebo zda postupuje striktně historicky ala origo provedení a nebo zda bádá v nějakých současných trendech z výroby a tuningu. Na obhajobu Kloggieho přístupu dodám, že styl - každý díl jinou barvou jsem viděl i na profesionálně realizované renovaci 130RS. Na druhou stranu když se člověk podívá na fotky z nějaké světové výstavy, třeba z Essenu, jak na to jdou top motoráři-tuneři, tak tam i mezi největšími exhibicionisty ve svém oboru většinou platí pravidla - přiznávat materiál, tedy nelakovat co se lakovat nemusí, samozřejmě karbon kam se jen dá šoupnout, o lesku, chromu a leštění všeho druhu netřeba hovořit, ale barevně se maximum odehrává v neutrálním spektru - chrom, hliník lesk i mat, černá lesk i mat, nakonec i ten karbon je buď šedočernej nebo do stříbrna a když se tam přecijen objeví nějaká barva, tak ve velmi minoritním poměru, spíše v detailu, aby jen na něco veledůležitého upozornila, něco tak jako vypíchla. Ale berte to prostě, jako že tu jen tak tlachám, aby řeč nestála, nikoho nepoučuju. Jen prostě zrovna sám prožívám opačné odbarvovací období, takže i moje minoritní zeleň karibská v GD po dalším stadiu renovace zmizí z motoru a náprav. Nahradí ji stříbrná a černá. A i to je jen další etapa, než jednou vypustim i tu stříbrnou 😉
No,s těma barvičkama souhlasím,ja se zatím orientuju na červenou a černou.Hlavně,že se ti to líbí,jsou tu tací,který zase preferujou chrom a chrom 🙂.Schválně jestli se potrefená husa ozve 🙂!Asi bych měl taky spáchat nějakou aktualizaci.
😀 Zasvětim, ale obávám se že už všichni víte jaký jsou jízdní vlastnosti a výsledek jejich srovnání🙂))





Dík, za ty barviččky ale nemůžu, to má na svědomí kamarád J.T.ho, od něho jsem to kupoval🙂) Ale musím se přiznat - ukrutně se mi to líbí ty barvičky🙂)
Tak nové kupé a dokonce limitovaná řada s úzkou vlečkou a náporákem v základní výbavě, hmmmm, musíš nás pak zasvětit, jakej je to rozdíl v jízdních vlastnostech 😉





Kloggie líbí se mi, jak čistě a poctivě se do toho pouštíš, ale pozor na to velkorysé užívání všech možných barev spektra v schematizujícím duchu. Pravda, je to asi období, stupeň vývoje, kterým jsme si prošli mnozí, ale věř, že méně znamená více 😉
Jo dík, já se taky těšim na to až s tim budu jezdit po srazech🙂 Nojo, když ono to ani jinak nešlo, prostě sem si pořád řikal: Když už se to dělá, tak ať je to pořádně🙂)))
A hemelese ho! Další, co se do toho pořádně obul. Tak ať ti nadšení a úsilí vydrží a těším se na výsledek, až to bude jezdit po srazech.
No vidíš čéče. Já myslim, že je jen otázka času, kdy z Bruselu přiletí nějakej papír s ohvězdičkovanym štemplem, že ty háčky, čárky a dva druhy í/ý by jsme měli zredukovat, že jim to neberou čtečky ;oD
2LL:specielně kvůli tobě jsem tu Globalhatmatilku začal překládat do čaštiny🙂)
Jo jo, sám si rád tvořím nová slova a tu hatmatilku pak nazývám Globalcestynou, takže se nepovažuju za úplnýho ortodoxňáka, navíc hrubki my dou 1 bázeň 😀DD
Termosytič fuguje tak, že do výfukového potrubí jsou zavedeny 2 trubky. Válcová komora termosytiče obsahuje bimetal stočený do spiály. Když se ohřeje výfukové potrubí (nebo spíš ty dvě čidla), tak se termosytič zavře = bylo dosaženo jakési provozní teploty. Značky na objímce termosytiče jsou určeny k jeho nastavení.


Tom
Láďo, ty nevíš co teď letí, psát bez háčků a čárek je teď moderní, asi nechápeš co je IN, jinak bys něco takového vůbec nemohl napsat.


Jak vůbec může někdo tak OUT dělat Admina?!





😀 😀 😀
Bez hacku a carek píšu proto protože, když jsem se učil psát na stroji, čárky a háčky mi dělaly problémy a tak jsem psal bez nich, když to šlo, teď už mi háčky a čárky problémy nedělaj - ale nějak jsem si na ten způsob psaní zvyk a už mi to zůstalo...Toť moje důvody proč bez háčků a čárek. Jestli je to nutný tak to opravím - no problemo. Word na to bude mít určitě nějakou funkci.
Prosím pěkně, odhalte mi, co komu brání psát text z háčkama a čárkama? Píšete to v mobilu nebo nemáte českou klávesnici? Mluvím v množném čísle, protože to je dost častý případ, netýká se to tedy jen tohoto článku.
Jee, tak to se stydim, ze uz nevim co tam mam za vacku🙂 Hned to napravim
Jen malá opravička, nemáš tam vačku eRkovou, ale 260, tedy ostřejší. V motoru původně erková nebyla, proto výměna za jinou.
jj, diky mam to
Ahoj, covece no to se neda nic delat, zivot jde dal🙂 A s tim kompresorem - budu ho kupovat v horizontu dvou tydnu, mam dva vybrany ale odkazy na ne ti poslu az vecer, ted jsem v praci, hodim ti to na mail. Spolecny maj to ze jsou dvoupistovy, maji 50l vzdusnik, max tlak 8baru, a vytlacnej vykon se pohybuje od 220 - 350ti litru, cenove tak kolem 6500 - 7500. Jeden je Gude a druhej Aircomp Primex
ta matika mě mrzí , mam dotaz ptal jsi se na ty kompresory , řeším stejny problém tak se chci zeptat už jsi neco koupil popřípadě jak jsi spokojeny . díky
Nene, ta klapka tam je opravdu na "automatický termo sytič" - otevřela se klapka a sytič sepnul.





Když jsem projížděl stránky www.veteran.cz tak jsem tam narazil na inzerát: prodám novou originální elektroinstalaci na škoda 110 R, tak jsem napsal mail, zaplatil dobírku a mám jí doma🙂
klapka. a neni ona ta klapka nahodou na zavirani privodu vzduchu do topeni? Mel jsem ji na svem erku - obcas jsem to v lete poustel pro dobry pocit abych pomohl motoru chladnejsim vzduchem 🙂)
to mi řekni, kde se sežene nová origo elektroinstalace?